FANDOM

Yugi Ken

Yugi

  • Wojownik Plamy

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Strzelca 3 grudnia
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część I: 12
  • Część II: 16
Wzrost
  • Część I: 153
    15.300 cm
  • Część II: 175
    17.500 cm
Waga
  • Część I: 48
    48 kg
  • Część II: 62
    62 kg
Grupa krwi
“A-” nie jest na liście dozwolonych wartości (0, A, B, AB, Nieznana) dla tego atrybutu.
A-
Przynależność Symbol Konohagakure Konohagakure
Drużyna Drużyna Yo
Klan Klan Ken

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Yugi Ken (ケン遊戯 , Ken Yugi) - ninja z Konohagakure, Wojownik Plamy. Należy do Drużyny Yo.

Wygląd Edytuj

część I Edytuj

Yugi ma czarne oczy, nieskazitelną cerę oraz nie posiada włosów. Na korpus ubiera szatę mnicha sięgającą tylko do pasa i wkłada ją w zielone spodnie. Jego czoło jest zasłonięte przez ochraniacz z Konohagakure. Na nogach ma dodatkowo bandaże, które zakrywają jego część ciała, a także nosi zwyczajne, niebieskie buty.

Charakter Edytuj

Ninja z klanu Ken, jest osobą sumienną. Zawsze dotrzymuje obietnic i nigdy nie opuszcza przyjaciół. Przez to, że nie pamięta swoich rodziców, w jego sercu zawsze istnieje tęsknota. Dzięki tej sytuacji, Yugi robi wszystko po to, aby jego przodkowie byli z niego dumni. Wszystko czego chce w życiu to posiadanie rodziny.

Umiejętności Edytuj

część I Edytuj

Taijutsu Edytuj

Yugi, jako Wojownik Plamy, potrafi wykonywać klanowe techniki Stylu Barwnej Pięści. Jego ciosy są różne w zależności od potrzeb. Bez używania Stylu Barwnej Pięści radzi sobie idealnie. W trakcie używania klanowych technik potrafi zwiększyć prędkość lub siłę swoich ataków. Z czasem uczy się Stylu Barwnej Pięści: Niebieska Dłoń.

Hiden Edytuj

Wojownik Plamy opanował Stany Plamy, które m.in. zwiększają jego prędkość i siłę.

Historia Edytuj

Keta: Opowiadanie

Ciekawostki Edytuj

  • Yugi, na początku, miał mieć na nazwisko - Kan, jednak po znalezieniu już ninja z takim nazwiskiem, postanowiłem zmienić to na Ken.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki