FANDOM

Yoshihiro Ken

Yoshihiro.jpg

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Lwa.svg 30 lipca
Wiek
  • Część I: 37
Wzrost
  • Część I: 182
    18.200 cm
Waga
  • Część I: 72
    72 kg
Grupa krwi A
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Klan Ken
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Yoshihiro Ken (ケン義弘 , Ken Yoshihiro) - wujek Yugiego Ken'a, mieszkaniec Wioski Liścia i członek klanu Ken. Nie jest zarejestrowanym ninją. Po ujawnieniu prawdy w sprawie śmierci jego brata, został uwięziony.

Wygląd Edytuj

Yoshihiro jest dobrze zbudowaną osobą o małych, czarnych oczach, która tradycyjnie, jak każdy członek jego klanu, pozbywa się swoich włosów na głowie. Jego naturalny kolor owłosienia to czarny, co widać dzięki długim i cienkim brwiom. Jego głowa jest podłużna. Na co dzień ubiera szatę mnicha, wyszywaną przez siebie samego. Nie nosi obuwia.

Przeszłość Edytuj

Yoshihiro zabił swojego brata - Akihiro - oraz jego żonę, aby otrzymać po nich majątek. Zrobił to, kiedy Yugi miał siedem lat. Od tamtego czasu, młodym ninja opiekował się jego wujek. Po jego słowach: "Dopiero gdy zdobyłem pieniądze dzięki różnym zleceniom od różnych ludzi, znajomi zaczęli zwracać na mnie uwagę." można wywnioskować, że w młodości zarabiał pieniądze w zakazany prawnie sposób.

Charakter Edytuj

Yoshihiro jest bardzo surową osobą, która nie boi się zadawać ciosów swoim podopiecznym, co pokazał wyrzucając Yugiego z domu w Keta: Pierwsza misja. Nie chce, aby jego brataniec zawiązywał przyjaźnie. Twierdzi, że mogłoby to źle wpłynąć na umiejętności genina. Jedynymi wartościami, którymi kieruje się w życiu są pieniądze i uważa, że tylko one mogą zapewnić pieniądze.

Umiejętności Edytuj

Ninjutsu Edytuj

Wujek Yugiego, w sferze ninjutsu, opanował Uwolnienie Ognia i Uwolnienie Ziemi. Potrafi wykonywać proste techniki, które mają mu pomóc głównie w walce wręcz.

Taijutsu Edytuj

Jego taijutsu jest na wysokim poziomie, dzięki naukom w klanie Komoro. Nauczył się wchodzić w 2. Stan Plamy, co zwiększa jego prędkość i siłę. Oprócz opanowania tego Kekkei Genkai, jest wyćwiczony w używaniu Stylu Barwnej Pięści.

Ciekawostki Edytuj

  • Yoshihiro jest bliźniakiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki