FANDOM

Yūji

Jeng-0.png

Dane Osobowe

Gatunek kot
Wiek
  • Część I: 1
  • Część II: 3
Klasyfikacja
“Zwierzęta” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Zwierzęta
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Partner Daraian Keta
Unikalne cechy

  • potrafi mówić
Jutsu
Narzędzia

Yūji (雄二 , Yūji) - ninneko z wioski Keta, towarzyszy Daraianowi. Urodził się w Wiosce Kety.

Wygląd Edytuj

Kot ten ma rudą sierść z czarnymi paskami i jasne, pomarańczowe oczy. Jego ubiór składa się z beżowej szaty, fioletowego paska i niebieskiej przepaski Konohagakure. Jeden z pasków znajduje się na czubku jego głowy oraz po dwa na każdym policzku, od których odchodzą czarne wąsy.

Charakter Edytuj

Yūji jest bardzo walecznym kotem z poczuciem humoru. Uwielbia rozmawiać samemu ze sobą i często mruczy sobie coś pod nosem. Nie boi się mówić tego co myśli i często się przechwala. Jest wulgarny, ale tylko w stosunku do przeciwników. Wstydzi się okazywać swoje dobre uczucia, którymi darzy przyjaciół.

Umiejętności Edytuj

Specyficzną cechą Yūji'ego oraz innych kotów z Wioski Keta jest to, że bez dobrego treningu i bez swojego kompana w pobliżu nie potrafią używać technik, jednak w momencie gdy Daraian znajduje się blisko, potrafi wykonywać takie techniki jak: Styl Keta: Sztuka Pazurów Czakry, Jioido oraz Styl Kety: Kocie Klony. Oprócz tego jest bardzo szybki i biegły w unikaniu ataków.

Historia Edytuj

Keta: Prolog

Ciekawostki Edytuj

  • Yūji jest samoukiem i zdobył tytuł ninneko, mimo tego, że nie uczęszczał do żadnej szkoły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki