FANDOM

Watatsumi

Itari EMS.jpg

Nazwa

Kanji Nazwy::海神
Rōmaji Nazwy::Watatsumi
Dosłowna Polska Nazwy::Bóg Mórz
Inne Bóg Smok (龍神, Ryūjin)

Dane

Klasyfikacja Mangekyō Sharingan Madara (Wieczny).svg Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Ranga Ranga S
Klasa Ofensywna
Zasięg Dowolny
Użytkownicy

  • Itari Uchiha
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.
 Watatsumi to potężne ninjutsu Itariego Uchihy, które pozwala na neutralizację różnych technik dōjutsu. W zależności od rodzaju oczu, technika może działać w różny sposób:
  • Sharingan: Neutralizuje wszystkie genjutsu i ninjutsu, które wytworzy Sharingan lub Mangekyō Sharingan. Użytkownik może neutralizować techniki tego dōjutsu niemal ciągle, co czyni Sharingan wroga bezużytecznym.
  • Byakugan: W przypadku Byakugana, blokuje użytkownikowi dōjutsu klanu Hyūga możliwość dostrzeżenia jego systemu krążenia czakry, a co za tym idzie zablokować możliwość efektywnego korzystania z Delikatnej Pięści. W przypadku tego kekkei genkai użytkownik może zneutralizować je "tylko" cztery razy dziennie.
  • Rinnegan: W przypadku Rinnegana, może powstrzymać wszystkie techniki tego dōjutsu za wyjątkiem Chibaku Tensei. Tak jak i w przypadku Byakugana, użytkownik może wykonać Hakai przeciwko temu dōjutsu cztery razy dziennie.

CiekawostkiEdytuj

  • Podobnie jak inne nazwy technik Mangekyō Sharingana Watatsumi pochodzi z mitologi japońskiej. Watatsumi był bogiem mórz i oceanów, kontrolował przypływy i odpływy a zamieszkiwał Smoczy Pałac (竜宮城, Ryūgū-jō).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki