FANDOM

Tomoe

Tomoe 2.jpeg

Tomoe Hōzuki (巴衛 鬼 灯, Tomoe Hōzuki)

  • Tomoe (巴衛)

Dane Osobowe

Data Urodzenia luty
Wiek Przypuszczalnie Nie Żyje
Wzrost
  • Część I: 185
    18.500 cm
  • Część II: 185
    18.500 cm
Waga
  • Część I: 80
    80 kg
  • Część II: 80
    80 kg
Grupa krwi 0
Zajęcie
  • ochroniarz
  • kucharz
Przynależność Symbol Kirigakure.svg Kirigakure
Drużyna Drużyna Jiku
Klan Symbol Hōzuki.svg Klan Hōzuki

Ranga

Typy Natury

Unikalne cechy

  • Lisie uszy i ogon
Jutsu
Narzędzia

Tomoe (巴衛 鬼 灯 ,Tomoe Hōzuki) - właściwie Tomoe Hōzuki, członek drużyny Jiku, nie wiadomo z jakiego naprawdę pochodzi klanu

Wygląd Edytuj

Tomoe jest wysokim, szczupłym chłopakiem o blado fioletowych wpadających w szary oczach. Ma białe włosy i jasną, bladą karnację typową dla klanu Hōzuki, oraz białe lisie uszy i ogon które go irytują ale nie ma z ich powodu kompleksów ( może je chować jak Stich łapy i czujki ). Tomoe uwielbia tradycyjne ubrania dlatego najczęściej można spotkać go ubranego w kimono.

Charakter Edytuj

Na pierwszy rzut oka Tomoe wydaje się być zarozumiałą i arogancką osobą która myśli że pozjadała wszystkie rozumy, on ma jednak bardziej złożoną osobowość która była kształtowana przez wiele stuleci ( chłopak pamięta swoje poprzednie życia). W poprzednim życiu stracił wszystkie najbliższe mu osoby dlatego stał się nieufny i zamknięty z sobie, nieświadomie odrzuca innych od siebie bo boi się więzi z nimi. Był okropnym leniem ale chcąc zdobyć zaufanie swoim towarzyszy z drużyny Jiku zaczął ciężko i sumiennie pracować.

Umiejętności Edytuj

Umiejętności Tomoe są dosyć dziwne i niebywałe jak na członka klanu Hōzuki, przez nie większość ludzi zastanawiało się czy nie jest podrzutkiem

Uwolnienie Ognia Edytuj

Tomoe3.jpeg

Tomoe i jego ogniowy atak

To coś niespotykanego w jego klanie. O ile inni z klanu Hōzuki potrafią zmienić swe ciała w wodę to on potrafi je zmienić w ogień i nie potrzebuje do tego utrzymywać specjalnej diety ( może jeść kaloryczne rzeczy bez żadnych obaw że przytyje )

Płomienie Tomoe nawet w tradycyjnych technikach mają kolor błękitny i otoczone są czarną obwódką. Chłopak od małego ma wyjątkowy talent do ognia - potrafi utworzyć inteligentne, myślące płomienie które nie tylko spalą przeciwnika ale jeszcze go wytropią i znajdą. W odróżnieniu on innych użytkowników tej natury chakry on nie wydmuchuje ognia lecz tworzy go w dłoni. 

Uwolnienie Wiatru Edytuj

( w budowie ) 

Historia Edytuj

Pochodzenie - czyli jak Tomoe trafił do klanu Hōzuki Edytuj

Służąca wracała właśnie z sprawunków, gdy o mało nie potknęła się o kobiece zwłoki. Ta zima była wyjątkowo mroźna, mówiło się że to najzimniejsza od 20 lat która nawiedziła Kirigakure - wielu ludzi zamarzało na ulicach jak właśnie ta kobieta. W swoich ramionach tuliła dziecko - na oko miało nie całe trzy dni, nawet nie. Służąca schowała je za pazuch, wzięła ze sobą i ukryła w swoim pokoju. Nikomu nic nie powiedziała.

Tego wieczoru Wielmożna Pani zaczęła rodzić - tydzień przed czasem więc Wielmożny Pan Hōzuki bardzo się martwił. Po paru godzinach w końcu przyszło na świat dziecko - było tak słabe że w nocy zmarło. Służąca korzystając ze sposobności podmieniła dzieci - martwe pogrzebała z należytym mu szacunkiem, a to znalezione umieściła na miejscu tamtego. Wielmożni Państwo nigdy nie domyślili się ze to nie ich dziecko - traktowali je jak własne. A służąca zabrała swą tajemnice do grobu - zmarła 2 lata później na raka płuc.

Dzieciństwo Edytuj

Tomoe miał bardzo szczęśliwe dzieciństwo, miał kochających bogatych rodziców którzy spełniali każdą jego zachciankę i zgraje przyjaciół - dzieciaków takich jak on. Nigdy niczego mu nie brakowało. W szkole cieszył się dużą popularnością, choć znaleźli się też i tacy co go przeżywali od Znajd, Podrzutków, Potworów i itp. ale on nic sobie z tego nie robił. Zaraz po tym jak skończył naukę w Akademii Ninja zaproponowano mu wstąpienie do szeregów ANBU a on, bez żadnego przymusu się zgodził.

Początki i działalność w ANBU Edytuj

Rodzice byli z niego bardzo dumni gdy oznajmił im że przyjęli go do ANBU. Żeby nie przedłużać trudnego pożegnania wyjechał jeszcze tego samego wieczoru. Gdy tam dotarł od razu zdecydowano że zanim wyślą go na jakąkolwiek misje musi przejść podstawowe szkolenie. Trzy miesiące później dołączył do niego, przestraszony jak on chłopiec o imieniu Shin-ah. Pod jego wpływem zmienił się na lepsze, lepiej traktował ludzi wokół siebie, zmienił swoje podejście do świata. Razem ciężko trenowali, wykonywali misje. Parę lat później, któregoś dnia łowca talentów przyprowadził do nich dziewczynkę - Sarui. Szybko się zaprzyjaźnili i lubili droczyć się ze sobą. We trójkę, już jako drużyna Jiku wykonywali wiele misji.

Ciężkie chwile Edytuj

Nastał ciężki czas nie dla Tomoe i jego towarzyszy z drużyny Jiku - prześladowali ich ludzie Orochimaru, którzy chcieli ich zwerbować. Oni jednak wiedzieli że ten łotr chce zrobić z nich króliczki doświadczalne. W dodatku starszyzna z Kirigakure zaczęła na nich coraz mocniej naciskać - wysyłała na misję niemożliwe do wykonania, grożąc przy tym wybiciem najbliższych dla członków drużyny Jiku ludzi. Dlatego Tomoe razem z Shin-ah i Sarui opracowali plan.

Droga do wolności - punkt I - misja w Iwagakure Edytuj

Dobrą okazją by wprowadzić plan w życie była misja w Iwagakure - niby prosta ale w każdej chwili mogło zrobić się groźnie. Mieli pilnować i sprowadzić do Kiri ważną szychę, bodajże żonę daimyō. Ta stara matrona zrzędziła całą drogę, truła i wygarniała grupie niekompetencje i młody wiek. W pewnym momencie, gdy tak jechali napotkali się na bandę doświadczonych ninja którzy chcieli uprowadzić kobietę i żądać za nią okupu. Szybka decyzja, Sarui i Shin-ah mieli zwiać i wziąć babę ze sobą, a Tomoe miał w tym czasie odwrócić uwagę i zlikwidować napastników. Skutecznie wywiózł ich w pole lecz walką która się między nimi zawiązała wywołali ogromną lawinę błotną. Próba ucieczki przed nią nie powiodła się, wszyscy zginęli. Parę godzin później gdy babka była już bezpiecznie schowana, dwójka wróciła po Tomoe i po jego martwego klona. Po wykonaniu misji i powrocie do Kirigakure Sarui i Shin-ah zdali raport w którym to napisali że Tomoe poległ podczas wykonywania misji i zwrócili jego ciało rodzinie. Zakamuflowany wziął udział w swoim pogrzebie i cieszył się że przedstawienie się już rozpoczęło.

( drugą część drogi do wolności znajdziesz TU, a trzecią TU )

Droga do wolności - punkt 2 i 3 - z perspektywy Tomoe Edytuj

Po swojej 'śmierci' - jako że jako pierwszy z całej trójki uwolnił się od Kirigakure - wyjechał do kraju śniegu po załatwiać różne sprawy i zorganizować szkoły dla siebie i swoich przyjaciół bo planowali tam zamieszkać przez najbliższych parę lat.

Ciekawostki Edytuj

  • Hobby Tomoe to mierzenie i kolekcjonowanie kimon
  • Dla swoich przyjaciół z drużyny Jiku nauczył się gotować
  • Jego motto to: Bierz wszystko co dają
  • Najbardziej lubi przekomarzać się z Sarui - lubi patrzeć jak się wkurza

Cytaty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki