Fandom

Naruto Fanon Wiki

Tetsu Kōrudo

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tetsu Kōrudo

Miniku portret.JPG

(こうるどテツ, Kōrudo Tetsu)

  • Stalowy Szermierz (鋼の剣士

  • Hagane no Kenshi)

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Koziorożca.svg 9 Stycznia
Wiek
  • Część I: 15-16
  • Część II: 18-19 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 162 cm
  • Część II: 179 cm
Waga
  • Część I: 60
    60 kg
  • Część II: 71
    71 kg
Grupa krwi B
Kekkei Genkai Ikona Natury Stali.svg Uwolnienie Stali
Klasyfikacja
“Jōnin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Jōnin
Przynależność
Klan Klan Kōrudo

Ranga

Ranga Ninja
Wiek Zdobycia Rangi Chūnina nieznany
Rodzina

Typy Natury

Unikalne cechy

  • Stalowa proteza zamiast prawego ramienia.
Jutsu
Narzędzia

Tetsu Kōrudo - właśc. Tetsu Kinzoku Itari Kōrudo były shinobi Yukigakure, ostatni lider Sutōmu. Zginął w katakumbach pod Hantō z ręki Suru Otomezy, na miesiąc przed wybuchem czwartej wielkiej wojny shinobi. Kabuto przywołał go do walki przeciwko Sojuszowi Shinobi.

WyglądEdytuj

Tetsu miał długie czarne włosy spięte w warkocz i pomarańczowe oczy. Nosił długie czarne spodnie i specyficzną bluzę z wysokim kołnierzem, na wszystko zakładał biały płaszcz. Jako shinobi chmury nosił tradycyjny strój ninja z tej osady. Najwidoczniejszą cechą Miniku była jego stalowa proteza, którą on sam sam starał się ukryć pod płaszczem i rękawiczkami.

CharakterEdytuj

Tetsu był pogodnym i wesołym człowiekiem. Nadewszystko stawiał wierność i oddanie. Uważał, że jako osoba silna musi wspierać, bronić słabszych, wierzył też, że nie może wycofać się z pojedynku. To właśnie to przekonanie spowodowało jego śmierć. Tetsu z dystansem odnosił się do swojego kalectwa jednak z upływem lat czół coraz bardziej swoją inność. Kōrudo bardzo nie lubił śniegu i zimna, dopadała go wtedy depresja, można wiec zaryzykować stwierdzenie, że przez większość życia był zdesperowany jednak awersja do zimna zrodziła się w nim dopiero po powrocie do Kraju Śniegu.

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

Ze względu na protezę Tetsu nie może często używać tego typu technik ze względu na swój poziom chakry. Ninjutsu służyło mu głównie do tworzenia narzędzi i broni, co on sam nazywał "przywołaniem", do tych technik używa kombinacji elementu stali i ziemi.

TaijutsuEdytuj

Jeśli nie ninjutsu to taijutsu. Taką filozofią kierował się Kōrudo w swoim treningu. Wiedząc, że nie ma się dużej ilości chakry do dyspozycji, Tetsu bardzo mocno wzmocnił swoją siłę fizyczną. Jego stalowa proteza, która wcześniej była przeszkodą, stała się jego potężną bronią. Podczas pobytu w Kumogakure chłopak nauczył się wykorzystywać chakrę do wzmocnienia stalowej ręki.

StatystykiEdytuj

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligencja Siła Prędkość Wytrzymałość Pieczęcie ręczne Razem
Pierwszy 3 4 1.5 3.5 4 3.5 3.5 2 25
Drugi 3.5 4.5 1.5 4 4 3.5 3.5 3 27,5
Trzeci 4.5 5 2 4.5 5 3.5 3.5 3 31

PrzeszłośćEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Tetsu przyszedł na świat w Yukigakure, tam też przeżył pierwsze lata swego życia. Jego dzieciństwo nie różniło się zbytnio od życia innych dzieci, do czasu... Gdy Tetsu miał 6 lat doznał straszliwego wypadku, głaz zmiażdżył mu całe prawe ramie. Od tamtego czasu Kōrudo musiał zmagać się z ciągłymi docinkami rówieśników, którzy wyśmiewali jego kalectwo. Jednak młody ninja miał gdzieś ich zdanie, miał swoich przyjaciół z którymi spędzał czas więc nie zależało mu na uznaniu innych, tymi przyjaciółmi byli Itoko Kori i Aikeru Kankaku. Rok później inżynierowie w Yuki skonstruowali dla niego stalowa protezę, jednak ta wymagała chakry do kontrolowania. Tetsu bez chwili zastanowienia rozpoczął trening i po dwóch miesiącach można było mu założyć sztuczne ramie. Nie cały rok później Tetsu dołączył do Sutōmu.

Wojna w Kraju ŚnieguEdytuj

Dwa lata po dołączeniu do organizacji wybuchła wojna. Tetsu, opowiedział się po stronie klanu Kori, razem z całą swoją rodziną. Tetsu początkowo był odsuwany od działań wojenny, ze względu na swoje kalectwo. Wtedy Kōrudo poczuł się dyskryminowany, nie mogąc się pogodzić ze swoją bezczynnością udał się na pole bitwy. Ku zdziwieniu wszystkich, a w szczególności swoim Tetsu tylko lekko się poobijał. Choć był z siebie zadowolony, jego dowódca zawiesił go za nie wykonanie rozkazu. Swoją karę odbywał w Hantō, na miesiąc przed decydującą bitwą, miasto zostało zaatakowane przez wrogie siły. Tetsu i kilku szeregowych żołnierzy stało na straży Hantō. Wśród nich najstarszy stopniem był Boshū, młody ninja pochodzący ze wschodnich prowincji. Mimo iż to Boshū powinien zostać dowódcą to właśnie wtedy przebudziła się charyzma młodego Kōrudo. Tetsu bez chwili wahania stanął na czele obrońców Hantō. Gdy wróg zbliżał się do jednego z ostatnich bastionów sił klanu Kori. Tetsu obmyślił brawurowy plan obrony. Zakładał on wpuszczenie do Hantō wroga i likwidowanie go z ukrycia. Początkowo wszystko szło po myśli młodego ninja, jedna gdy jeden z jego ludzi został wykryty, Tetsu wydał rozkaz do ataku, ku zaskoczeniu jego żołnierzy. Walki wybuchły głównie na targu i w porcie. Podczas tych walk Kōrudo ukazał swój prawdziwy potencjał pokonując wielu wrogów używając Kōton: Kuchiyose Hagane no Ryū oraz Kōton: Kuchiyose Hagane no Yari. Używanie tej drugiej techniki, stało się jego wizytówką, to jutsu szybko stało się jego ulubionym. Po wielu zaciętych bojach Tetsu i marna garstka jego ludzi, odnieśli zwycięstwo. Morderczo zmęczony Kōrudo przyjął gratulacje od jednego z najwyższych dowódców.

WygnanieEdytuj

Po przegranej wojnie bracia Kōrudo udali się na wygnanie do Kumogakure. Tam Tetsu czół się nieswojo przez co nie okazywał całego swojego potencjału w akademii. Po kilku miesiącach Tetsu zyskał rangę Genina i w późniejszym czasie i Chūnina. Podczas pobytu w wiosce ukrytej chmury, obaj bracia próbowali przekonać choć kilku shinobi do pomocy w wyzwoleniu kraju Śniegu.

Powrót do YukiEdytuj

IV Wojna ShinobiEdytuj

WskrzeszenieEdytuj

Edo Korudo.jpg

Tetsu wskrzeszony przez Kabuto.

Tetsu był jedynym członkiem Sutōmu jaki został przyzwany przez Kabuto. Został wysłany wspólnie z Zabuzą, Haku, Pakurą i Garim do walki z Dywizją Kakashiego. Tetsu używając swojego Uwolnienia Stali stworzył kilka sztuk broni zaczął mordować członków oddziałów. Wkrótce pojawił się Gin Kōrudo, który stanął na przeciw Tetsu. Mimo niechęci do walki z bratem przez kontrolę ze strony Kabuto zaatakował go. Rozpoczął się bardzo szybki pojedynek użytkowników Uwolnienia Stali.

CiekawostkiEdytuj

  • Hobby Tetsu to rozwiązywanie łamigłówek
  • Mimo iż to on posiadał stalowe ramie, nie uzyskał przydomka: "Stalowy Wojownik", ten tytuł nosi jego młodszy brat Gin.
  • Tetsu zawsze chciał walczyć z którymś z Kage.
  • Mimo że urodził się w kraju śniegu to nigdy nie lubił zimna ani śniegu.
  • Jest jedynym członkiem Sutōmu, który został przyzwanym przez Kabuto.

CytatyEdytuj

  • (Do Midoriego) "Może i jestem kaleką, ale ty i tak mi nie dorównasz"
  • (O Itarim) "Mały, irytujący bałwan, ale i tak go lubię"
  • (Do Gina, na chwilę przed zapieczętowaniem) "Zawsze byłeś przy mnie, kiedy cię potrzebowałem, zawsze byłeś. Nigdy nie odwróciłeś się ode mnie. Kocham cię bracie i dziękuję"

Więcej w Fandom

Losowa wiki