FANDOM

Test Wewnętrznego Oka

Nazwa

Kanji Nazwy::ナイブ アイテスト
Rōmaji Nazwy::Naibu aitesuto
Dosłowna Polska Nazwy::Test Wewnętrznego Oka
Inne Widzieć tylko sercem, Ślepota na życzenie

Dane

Klasyfikacja Fūinjutsu, Kinjutsu
Typ Ikona Natury Dźwięku.svg Uwolnienie Dźwięku
Ranga Ranga S
Klasa Defensywna, Uzupełniająca
Zasięg Daleki

Inne Jutsu

Użytkownicy

  • Sarui z Ludu Lodu
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.

Test Wewnętrznego Oka - technika pieczętująca której są poddawane dzieci w wieku od 7 do 10 lat. Technika składa się z dwóch części : testu i właściwego zapieczętowania.

Test Edytuj

Ta część to nie tyle technika, lecz test wprowadzony by określić

Most.png

Most przez który też trzeba przejść

na kim można zastosować technikę pieczętującą by nie uczynić z kogoś osoby niezdolnej do wykonywania misji i samodzielnego życia. Sprawdzian polega na dotarciu z zasłoniętymi oczami przez trudny górski teren do najwyższej wieży w osadzie. Uczestnicy w trakcie testu polegają tylko i wyłącznie na swoich umiejętnościach sensorycznych i inteligencji.

Właściwa technika Edytuj

OczyTWZ.jpg

Oczy po pieczęci Testu Wewnętrznego Oka

Ci którzy zdadzą test ( opis powyżej ) są poddawani zabiegowi zapieczętowania wzroku które powoduje ślepotę. Pieczęć Testu Wewnętrznego Oka zwiększa umiejętności sensoryczne i zakres ich używania ( po zapieczętowaniu można z nich korzystać cały czas ) i uodparnia na techniki iluzji i klanowe techniki klanu Yamanaka ( w trakcie pieczętowania zrywa się przejście do umysłu przez oczy nadając im przy tym dziwny wygląd). Użytkownik dzięki niej także może ukryć ilość swojej chakry i jej naturę.

Ciekawostki Edytuj

  • Pieczęć może być zdjęta, aczkolwiek wymaga to wielkich nakładów czakry i nie przywróci to wzroku osobie na którą założono tą pieczęć.
  • Ta technika jest znana tylko w małaj osadzie ukrytej wysoko w górach.
  • Im młodsza jest osoba na której użyje się pieczęci Testu Wewnętrznego Oka, tym szybciej się ona dostosuje.
  • Opracowali ją członkowie klanu Ludu Lodu, jest to ich sekretna technika.

Edytuj

Wieża.jpeg

Najwyższa wieża w osadzie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki