FANDOM

Tamashi Ōtsutsuki

Tamashiotsutsukinatsk.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Byka.svg 24 Kwietnia
Wiek
  • Część I: 19
Wzrost
  • Część I: 179 cm
Waga
  • Część I: 68 kg
Grupa krwi 0
Kekkei Genkai
Klan Ōtsutsuki

Ranga

Ranga Ninja
  • Część I: Szef Ninja
    “Szef Ninja” nie jest na liście dozwolonych wartości (Uczeń Akademii, Genin, Chūnin, Tokubetsu Jōnin, Jōnin, Kage, Szef ninja, ANBU) dla tego atrybutu.
Typy Natury

Unikalne cechy

  • Absorpcja chakry
Jutsu
Narzędzia

Tamashi Ōtsutsuki -  (魂Ōtsutsuki Tamashi) - jest on ostatnim członkiem klanu Ōtsutsuki. Nic do końca o nim nie wie, ale jedno jest pewne, że jego głównym celem będzie ponowne przywołanie samej Kaguyii Ōtsutsuki.

Przeszłość:Edytuj

Nie wiadomo do końca z skąd on pochodzi i kim są jego rodzice. Wychowywał się samotnie podróżując po świecie i ucząc się różnych technik, które pozwoliły stać się mu tym kim się stał. W trakcie swojej podróży poznał dużo ludzi, którzy wpajali mu, że życie to nie jest bajka oraz, że czas już coś zmienić w tym świecie. W pewnej wiosce w kraju ziemi nadali mu tytuł "Zbawiciela", gdy miał zaledwie 12 lat.

Podczas ataku Momoshiki'ego i Kinshiki'ego na Konohagakure uznał to za dobry moment uwolnienia grupkę różnych przestępców z wioski i stworzyć z nich grupę, która na celu będzie miała przywołać na świat ponownie Kaguyę Ōtsutsuki. Po miesiącu opuścił grupę i wrócił do wioski, gdzie ludzie uznają go za "Zbawiciela". Razem z nimi wyruszyli do kraju Bagien, gdzie na szczycie góry stworzyli własną osadę. Tamashi zaczął nauczać tam ludzi różnych poznanych przez niego technik. Po dwóch latach, gdy ludzie z osady nauczyli się różnych technik od ich mistrza, to stali się jedną z najniebezpieczniejszych osad.

Uradowany Tamashi opuścił wioskę i samotnie ruszył w poszukiwaniu ogoniastych bestii, dzięki którym będzie mógł ponownie przywołać Kaguyę. Udało mu się już złapać 4 bestie: Shukaku, Saiken'a, Son Gokū i Chōmei'a.

Osobowość:Edytuj

Chłopak nie należy do osób cierpliwych. On musi zrobić wszystko na już i mieć to z głowy. Dlatego szybko i w bardzo młodym wieku założył osadę w kraju Bagien i nauczał ludzi, z których zrobił istnych zabójców. Jest on jednak spokojny i zawsze wysłucha innych oraz im pomoże. Według niego po podróży uznał świat za bezużyteczny i postanawia go zmienić, ale do tego jest mu potrzebna potężną moc jaką miała tylko Kaguya. Jest on także tajemniczy i trudno jest się czegoś o nim dokładniej dowiedzieć. Ma także tendencję do tego, że szybko wszystko ogarnia i szybko się uczy.

Umiejętnośći:Edytuj

Ciekawostki:Edytuj

  • Tamashi jest tą postacią, która nie była wcześniej planowana jako główny antagonista. W pierwotnej wersji miał być on dobry i pomóc Naruto w pojmaniu grupy przestępczej.
  • Obrazek postaci został znaleziony w internecie. 

Galeria:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki