Fandom

Naruto Fanon Wiki

Sutōmu

772strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Sutōmu

Sutomu Symbol.svg.png

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Przynależność
  • Symbol Yukigakure.svg Yukigakure
  • Symbol Kraju Śniegu.svg Kraj Śniegu
Sutōmu to organizacja młodzieżowa powołana do życia przez Itariego Uchihę, z czasem przerodziła się w organizację militarną. Obecnie jest w stanie rozpadu, z powodu braku lidera.

HerbEdytuj

Herb Sutōmu został wymyślony na potrzeby "wyzwolenia Yuki". Na pierwszy rzut oka nie przedstawia nic nadzwyczajnego, zwykły trójkąt prostokątny z czterema kolorowymi kropkami. Jednak każdy kolor symbolizuję co innego:

  • Biały - to symbol niewinności cywilów z Kraju Śniegu, którzy ginęli z rąk władz klanu z Kirigakure.
  • Czerwony - symbolizuje krew poległych wojowników w walce o wolność i prawość.
  • Zieleń - to symbol nadziei jaką mieli mieszkańcy okupowanego kraju.
  • Błękit - jest symbolem smutku i łez przelanych przez ludzi w trakcie konfliktu.

CzłonkowieEdytuj

Aikeru KankakuEdytuj

Ostatni członek Sutōmu, który "pamięta" jej początki. Dołączył do organizacji za namową Itoko Koriego. Gdy odeszli Howaito i Itari, namawiał Hiza Bariego do przyłączenia się do organizacji. Nie długo potem wybuchła wojna, a Aikeru ze względu na swoje jutsu, szybko znalazł "zajęcie". Po jej zakończeniu udał się na wygnanie do Takigakure. Po kilku latach wrócił do Yuki objął dowództwo nad piątą dywizją. Podczas wojny pokonał dwóch rycerzy zodiaku: "Ryby" Sairen Pisu oraz "Raka" Tsuki Gana. Po zakończeniu wojny był jednym z ochroniarzy Daimyō. Gdy Itari uciekał z Konohy, Aikeru zatrzymując pościg stoczył pojedynek Rockiem Lee, bez większych kłopotów pokonując Lee. Po wybuchu IV wojny shinobi został wcielony do Sił Specjalnych.

Gin KōrudoEdytuj

Młodszy brat Tetsu, to z jego inicjatywy dołączył do Sutōmu. Po wybuchu pierwszej wojny ukrywał się razem z innymi niezdolnymi do walki. Gdy konflikt się skończył udał się razem z bratem do Kumogakure.

Rikku.jpg

Najmłodszy dowódca podczas "Wyzwolenia Yuki" - Rikku Kōrudo

Gdy rozpoczęło się wyzwalanie kraju śniegu, został najmłodszym dowódcą w siłach Sutōmu. Podczas ostatecznej bitwy stoczył przegrany pojedynek z "Bykiem" Ridą Oushizą, od śmierci uratował go Tetsu, który zabił oponenta. Miesiąc przed wybuchem IV wojny shinobi, Gin pomścił brata, zabijając Suru Otomezę w katakumbach pod Hantō. Po wybuchu wielkiej wojny stał się częścią Sił Specjalnych. Podczas wspierania trzeciej dywizji, pokonał i zapieczętował swojego brata.

Ichika AttakaiEdytuj

Ichika pochodziła z klanu Attakai i razem ze swoim bratem Natsu uciekła po pierwszej wojnie do Iwagakure.Gdy
Ichika.jpg

Ichika Attakai

Itoko Kori zbierał chętnych do walki, zarówno ona i jaki jej brat postanowili powrócić do ojczyzny. Posiadaczka Uwolnienia Lawy była w Kraju Śniegu szybciej niż reszta armii, gdzie razem z Itarim, Yaseiem, Akane i Ametsuchi przeprowadzała dywersję. Po reformie organizacyjnej została przydzielona do III dywizji gdzie pełniła funkcję jednego z kapitanów. Podczas walk z wojskami Kiri nawiązała bliską relację z Itarim Uchihą lecz, ku jej zawodowi, nie wynikło z tego nic poważnego. Po zakończeniu wojny, tak jak inni członkowie Sutōmu, stała się częścią Sił Specjalnych.

Matto NikeruEdytuj

Matto Nikkeru.jpg

Uczeń Itarigo - Matto Nikeru

Podobnie jak Gin, został wcielony do Sutōmu przez Tetsu. Matto od najmłodszych lat inspirował się Itari Uchihą, którego naśladował na każdym kroku. Uchiha szkolił Nikeru w dziedzinie Uwolnienia Wody. Po wybuchu wojny w kraju śniegu, urywał się nie mogąc walczyć przez ze względu na swój wiek. Gdy wojna się skończyła wyjechał do wioski piasku. Podczas drugiej wojny, Matto był zastępcą dowódcy czwartej dywizji. Podczas morderczego nierozstrzygnię tego pojedynku z Tsuki Ganem, stracił prawe oko. W nagrodę za odwagę otrzymał w miejsce starego oka sharingan od swojego mentora. Podczas ostatecznej bitwy kolejny raz starł się z "Rakiem" lecz i teraz nie rozstrzygnięto pojedynku. W IV wojnie shinobi podobnie jak inni członkowie Sutōmu trafił do Sił Specjalnych.

Nikorasu KitsuneEdytuj

Jeden z najsilniejszych członków Sutōmu. Dołączył do organizacji na krótko przed wybuchem drugiej wojny w kraju śniegu. Został mianowany naczelnym dowódcą wojsk, ze względu na swoją wiedzę i
Nikorasu.jpg

Główny dowódca sił buntowników - Nikorasu Kitsune

doświadczenie(podczas pierwszej wojny był zastępcą dowódcy jednej z dywizji). Nikorasu świetnie się w tej roli sprawdzał, w trakcie ostatniej bitwy stoczył długą i męczącą walkę z rzeczywistym wodzem wroga, Nairobō Ophiuchusem. Podczas tej walki Nikorasu musiał zostać wsparty przez Itoko i Itariego. Po zakończeniu wojny Kitsune został wodzem Yukigakure. Gdy wybuchła wojna shinobi, na prośbę Daiymō Kraju Śniegu i Raikage, Nikorasu został dowódcą Sił Specjalnych.

Taiyō ReoEdytuj

Taiyō była "Lwem" w Rycerzach Zodiaku i "Ogniem" "Czterech Elementów", jako wróg Sutōmu walczyła głównie
Taiyō Reo.png

Zdrajczyni Kiri i bohaterka Yuki - Taiyō Reo

z I i IV dywizją. Gdy Kasei zmienił stronę Reo chciała zabić zdrajcę, lecz wyręczył ją w tym Dosei Mizugameza. Po przegraniu pojedynków odpowiednio z Itarim i Tetsu, zaczęła wątpić w słuszność swojej sprawy. Ostatecznie postanowiła zmienić stronę, po tym jak dowiedziała się, że Rycerze Zodiaku są manipulowani przez Ophiuchusa. W IV wojnie shinobi została członkinią Sił Specjalnych.

Byli członkowieEdytuj

Itari UchihaEdytuj

Główny artykuł: Itari Uchiha
To założyciel organizacji i osoba najbardziej utożsamiana z Sutōmu(mimo, że był członkiem przez około rok). Itari chciał by organizacja łączyła chłopców w Yukigakure. Po odejściu Howaito, Itari zaczął wątpić w swoja idee i odszedł z organiza
Itari.JPG

Założyciel Sutōmu - Itari Uchiha

cji. W trakcie "Wyzwolenia Yuki" został dowódcą IV dywizji, a jego zastępcą został jego uczeń. Podczas pierwszych dni, Uchiha doznał dotkliwej porażki w walce z "Czterema Elementami", później pokonał Kaseia Sasorizę i Taiyō Reo. Podczas finalnej bitwy Itari zabił "Koziorożca" Doseia Yagiza oraz wspólnie z Nikorasu i Itoko pokonał Nairobō Ophiuchusa. Podczas IV wojny shinobi, Itari został wcielony do Sił Specjalnych, podczas walk pokonał wskrzeszonego Dengena Koriego i swojego ojca, Yoia Uchihę.

Itoko KoriEdytuj

Główny artykuł: Itoko Kori
Wstąpił do organizacji zaraz po jej utworzeniu, oraz został jej drugim liderem. Po wybuchu wojny, Itoko został
Itoko Kori.jpg

Daiymō Kraju Śniegu - Itoko Kori

jednym z niższych dowódców sił swojego klanu. Mimo iż był młody, swoją odwagą i zaangażowaniem zaskarbił sobie zaufanie podkomendnych. Po zakończeniu wojny udał się do wioski skały tam szybko zyskał rozgłos w związku ze swoimi kekkei genkai. Po wybuchu drugiej wojny w kraju śniegu, Kori został dowódcą II dywizji sił Sutōmu. Podczas walk pokonał "Bliźnięta" Hensū Futagoze. Podczas finalnej walki razem z Itarim i Nikorasu pokonali Ophiuchusa. Po zakończeniu wojny Itoko został Daiymō Kraju Śniegu. Po kilku miesiącach brał udział w zatrzymywaniu pościgu za Itarim i stoczył pojedynek z Kakashim Hatake, który Itoko wygrał. Po wybuchu IV wojny shinobi Itoko stał się częścią Sił Specjalnych, jednak ze względu na swoją profesje nie brał bardzo czynnego udziału w walkach.

Tetsy KōrudoEdytuj

Główny artykuł: Tetsu Kōrudo
Miniku portret.JPG

Ostatni lider Sutōmu - Miniku Kōrudo

Był trzecim liderem i jednocześnie jednym z pierwszych członków Sutōmu. Po odejściu Itariego i Howaito, Miniku zwerbował do organizacji swojego młodszego brata oraz Matto Nikeru. Podczas pierwszej wojny w Yuki, Gin był odsuwany od działań wojennych, lecz przez swój upór brał udział w walkach. Po klęsce, Tetsu udał się razem z bratem do Kumogakure. Tam Tetsu szlifował swoje umiejętności. Po wielu miesiącach, Kōrudo wrócił do kraju śniegu, a tam stanął na czele I dywizji armii. Podczas wielu pojedynków z Rycerzami Zodiaku, w szczególności z Taiyō Reo, Miniku dzielnie bronił swoich racji. W trakcie ostatniej bitwy stoczył zacięty, brutalny i wyczerpujący pojedynek z Ridą Oushizem. Tetsu zabił wroga kończąc istnienie Rycerzy Zodiaku. Po wojnie Tetsu został dowódcą straży Daimyō, podczas jednej z wypraw do Hantō stoczył swój ostatni pojedynek, ginąc z ręki Suru Otomezy.

Howaito KiriEdytuj

Wstąpił do organizacji na prośbę Itariego, który był jego najlepszym przyjacielem. W samej drużynie nie był długo, represje ze strony ojca, brata i reszty rodziny zmusiły go do zerwania więzi z przyjaciółmi i obrócenia się przeciwko nim. Po zakończeniu wojny Howaito miał za zadanie wytropić i zabić Itariego, jednak to on padł "ofiarą" Uchihy.

Hiz BariEdytuj

Hiz chętnie dołączył do Sutōmu, i szybko stał się jej najweselszym członkiem. Mimo iż Bariemu uśmiech nie schodził z twarzy to wojna i tak bardzo go dotknęła. Chłopak walczył w pierwszej wojnie na głównej linii frontu dzięki swojemu rzadkiemu kekkei genkai Daitonowi - Uwolnieniu Diamentu. Po zakończeniu wojny Hiz udał się do Kusagakure gdzie szkolił się w korzystaniu ze swego KG. Po wybuchu rewolucji w Kraju Śniegu, Hiz był zastępcą dowódcy pierwszej dywizji.

Kasei SasorizaEdytuj

Był pierwszym dowódcą Kiri, który szybko zmienił stronę. Początkowo nie mógł się odanleść
Kasei Sasoriza.jpg

Kesei Sasoriza

w nowej roli. Mimo początkowej niechęci jaką żywili do niego inni żołnierze, Kesei pokazywał, że jest godny zaufania. Sam często ratował z opresji swoich towarzyszy. Pierwszą jaka okazała mu zaufanie była Mewikuna Uchiha, jego późniejsza najlepsza przyjaciółka i ukochana. Z czasem Kesei zyskiwał zaufanie i szacunek wsród swoich towarzyszy. Jego rozwijającą karierę wśród wojsk Sutōmu, przerwała śmierć w pojedynku z byłym towarzyszem broni Doseiem Mizugamezą.

Mewikuna UchihaEdytuj

Główny artykuł: Mewikuna Uchiha
Mewikuna.jpg

Mewikuna Uchiha

Mewikuna stała się częścią Sutōmu tylko ze względu na swojego starszego brata, Itariego. Dziewczyna widząc jego podejście i stosunek jaki miał do całej sprawy przekonał ją do wstąpienia w szeregi "wyzwolicieli". Pomimo swoich chęci, jej psychika szybo została zmiażdżona przez wojnę. W podniesieniu się pomógł jej Kasei Sasoriza, osoba którą tak niedawno uważała za wroga. Ich szczęście nie trwało długo, Kasei zginął z ręki Mizugamezy. Mewikuna zaś, w akcie zemsty z zimną krwią pomściła ukochanego. Jako żołnierz służyła w III dywizji jak II oficer 1 stopnia.

Hinode HarunoEdytuj

Główny artykuł: Hinode Haruno
Hinode udała się kraju Śniegu nie wiedząc na co się porywa. W jej umyśle panowała wizja czegoś w postaci pomocy humanitarnej ofiarą wojny. Prawda była jednak taka, że to ona stała
Plik:Hinode Haruno.jpg
się w pewnym sensie ofiarą wojny. Hinode nie brała bardzo czynnego udziału w bitwach, jako liderka oddziału medycznego trzymała się na uboczu. Mimo tej taktyki, dziewczyna nieraz musiała stawać oko w oko z żołnierzami wroga. Haruno była jedną z najbardziej opanowanych osób na froncie. Nie dawała się paraliżować strachowi oraz zachowywała trzeźwy ogląd na rzeczywistość.

Akane MizugamezaEdytuj

Akane pochodziła z Kirigakure i była spokrewniona z jednym z członków
Akane.jpg

Akane Mizugameza

Zodiaku, Doseiem Mizugamezą. Jednak posiadała Kekkei Genkai, Uwolnienie Piasku, przez co musiała wyemigrować ze swojej wioski. Osiedliła się w Kumogakure, gdzie kilka lat później poznała braci Kōrudo, którzy zwerbowali ja do walki na rzecz Yukigakure. Dziewczyna brała udział w akcji dywersyjnej pod dowódctwem Itariego Uchihy. Po reorganizacji Sutōmu została przydzielona do IV dywizji. Zginęła w ostatniej bitwie na froncie zachodnim z ręki dowódcy wroga, Mimizu Shikuropusu

Hora HitsujiEdytuj

BoshūEdytuj

Pierwsze SutōmuEdytuj

Organizacja powstała na dwa lata przed wybuchem wojny w Yukigakure. Założycielem i pierwszym liderem był Itari Uchiha, oprócz jego pierwszymi członkami byli: Itoko Kori (kuzyn Itariego), Howaito Kiri (najlepszy przyjaciel Itariego), Miniku Kōrudo (najlepszy przyjaciel Itoko) i Aikeru Kankaku (przyjaciel Itoko). Celem organizacji było pmaganie mieszkańcom w prostych sprawach organizacyjnych. Po około roku z nie wyjaśnionych przyczyn odszedł Howaito, a pół roku później i załozyciel Itari oddając dowództwo Itoko.

Sutōmu w czasie pierwszej wojnyEdytuj

Po odejściu Itariego i Howaito, do organizacji doszło trzech nowych członków: Hiz Bari( przyjaciel wszystkich w organizacji) Rikku Kōrudo (młodszy brat Miniku) i Matto Nikkeru (uczeń Itariego). Pół roku później wybuchła wojna w Yukigakure, moment w którym Sutōmu stało się organizacją militarną. Sześciu jej członków zostało mianowanych oddziałem sabotażowym i dywersyjnym, ich wkład był nie oceniony. Jednak i to nie pomogło wygrać wojny. Każdy z członków udał się do innej wioski, gdzie szlifował swoje umiejętności do przewrotu jaki planowali w całym Kraju Śniegu.

  • Itoko Kori - Iwagakure
  • Aikeru Kankaku - Takigakure
  • Tetsu Kōrudo - Kumogakure
  • Gin Kōrudo - Kumogakure
  • Matto Nikkeru - Sunagakure
  • Hiz Bari - Kusagakure

Powrót do Kraju ŚnieguEdytuj

Po czterech latach do wioski powróciło Sutōmu a wraz z nimi powrócił Itari. Ponadto do organizacji przyłączyło się kilka osób: Mewikuna Uchiha(siostra Itariego), Hora Hitsuji (towarzyszka Itariego), Hinode Haruno (przyjaciółka Mewikuny i świetny medyk), Nikorasu Kitsune (a właściwie Nikorasu Kori). W tym czasie nazwą Sutōmu objęto całą armię buntowników. Armia liczyła około tysiąca shinobi, podzielonych na pięć dywizji. Dowódcami zostali członkowie Sutōmu, każdy z nich nosił płaszcz w różnych kolorach. Głównym dowódcą został Nikorasu Kitsune.

Struktura organizacyjnaEdytuj

W skład armii „buntowników” wchodzili głównie młodzi ludzie, pełni wigoru i chęci walki o wyższe cele. Największą ilość wojowników stanowili młodzi ninja z różnych wiosek, których usilnie werbowali członkowie podupadłych klanów. Największy udział w tych werbunkach miał Nikorasu Kitsune. Początkowo siły wyzwolicieli nie były zorganizowane, dopiero po miesiącu postanowiono na podzielenie armii która, liczyła koło 1500 shinobi. Dywizja - (300 jednostek) każda składał się z trzech kompanii, pod dowództwem generała(I oficer) Kompania – (100 jednostek) w jej skład wchodziły cztery plutony każdą dowodził kapitan. Kapitanowie(II oficer) są sobie równi, jednak wśród nich jeden pełnie funkcję zastępcy generała(II oficer I stopnia). Pluton – (25 jednostek) składała się z pięciu drużyn, plutonem dowodził porucznik(III oficer). Drużyna – (5 jednostek) to najmniejsza komórka w armii, drużyny były podobne do tych, które tworzono w Konosze. Nad każdą drużyną dowództwo obejmował ninja-sierżant(IV oficer).

Dywizja IEdytuj

Jej dowódcą został Tetsu Kōrudo, specjalizowała się w walce w zwarciu i na krótki dystans.
Kolor dywizji: biały

Dywizja IIEdytuj

Tą dywizją dowodził Itoko Kori, członkowie tej dywizji walczyli na krótki i średni dystans.
Kolor dywizji: czarny

Dywizja IIIEdytuj

Dowódcą tej dywizji dostał Rikku Kōrudo, specjalnością tej dywizji była walka na średni i długi dystans.
Kolor dywizji: czerwony

Dywizja IVEdytuj

Nad tą dywizją dowództwo objął Itari Uchiha, shinobi z tej dywizji walczyli na każdy dystans. Jest to również dywizja do zadań specjalnych.
Kolor dywizji: błękitny

Dywizja VEdytuj

Dowóctwo nad tą dywizją objął Aikeru Kankaku, ta dywizja specjalizował się w rekonesansie, sabotażu i zwiadzie. Ponadto w jej skład wchodził oddział medyczny.
Kolor dywizji: żółty

Wojna z KiriEdytuj

Na przeciw buntownikom stanęło Dwunastu Rycerzy Zodiaku Z Kirigakure. Już po pierwszej konfrontacji, było wiadomo że cały konflikt będzie krwawy. Dowództwo buntowników zdecydowało że trzeba rozpocząć szersze działania obejmujące cały kraj. Po pierwszym miesiącu walk do Sutōmu dołączył Kesei Sasoriza - Skorpion, jeden z dowódców wroga. Początkowo podchodzono z rezerwą do jego obecności, jednak z czasem trzech z pięciu dowódców zaufało mu i przyłączono go do dywizji nr. 3. Przez następne pięć miesięcy trwały jednak tylko walki zaczepne ze strony buntowników, którzy próbowali do bitwy na równinie Purēn. W końcu na owej równinie doszło do bitwy między drugą dywizją a oddziałami Kiri, odziały mgły wygrały ową bitwę i zmusiły drugą dywizję do cofnięcia się na zachód. Czwarta dywizja w tym czasie podążała wzdłuż północnego wybrzeża. Tam również doszło do bitwy, tym razem buntownicy zwyciężyli. W sierpniu pierwszego roku wojny, podczas bitwy w ruinach miasta Bōkyaku. Gdzie pierwsza dywizja odpierała ataki sił Kiri dowodzonych przez Suru Otomezę. Dowódca wioski sprowokował drugiego oficera I dywizji, Amerię Kōrudo do pojedynku. Mimo iż dziewczyna wygrywała pojedynek ostatecznie została porwana. Ta sytuacja wprowadziła zamęt wśród dowództwa Sutōmu. Bracia Kōrudo razem z Nikorasu Kitsune(którym kierowały uczucia) chcieli uratować kobietę poprzez atak na twierdzę Yōsai. Inni dowódcy stanowczo odmówili, największy protest zgłaszał Itari, który wiedział co czują ich towarzysze. Jednak Uchiha stanowczo upierał się, że ratowanie jednego żołnierza, przy prawdopodobieństwu straty większej ilości ludzi jest głupotą. Ostatecznie doszło do pojedynku między Itari a Nikorasu, który Kitsune mimo iż był silniejszy przegrał. Lecz mimo iż Itari dał kuzynowi lekcję ten i tak razem z braćmi Kōrudo wyruszył do twierdzy Yōsai. Przez następny rok doszło do kilku podobnych bitew. Nadszedł dzień bitwy o Yukigakure, najkrwawsza bitwy całego konfliktu. Ostatecznie Sutōmu wojnę wygrało. Itoko Kori został Daiymiō Kraju Śniegu a Nikorasu wodzem Yukigakure.

Seria IIEdytuj

Ucieczka ItariegoEdytuj

Gdy Itari Uchiha dostał misję szpiegowania Akatsuki, razem z Tsunade wpadł na pomysł zorganizowania pościgu. Do pomocy Uchiha wezwał sześciu członków Sutōmu. Byli to Hiz Bari, Miniku Kōrudo, Itoko Kori, Nikorasu Kitsune, Matto Nikkeru i Aikeru Kankaku. Plan poszedł po myśli i Tsunade wysłała siedmioosobowy oddział. W skład którego wchodzili: Kakashi Hatake, Might Guy, Naruto Uzumaki, Yamato, Neji Hyūga, Sai i Rock Lee. Sutōmu stoczyło pojedynki z każdym z Konoszan.

Lista wszystkich walk:

Neji Hyūga vs. Hiz Bari = Zwycięża Neji
Might Guy vs. Nikorasu Kitsune = Zwycięża Nikorasu
Kakashi Hatake vs. Itoko Kori = Zwycięża Itoko
Yamato vs. Miniku Kōrudo = Zwycięża Miniku
Naruto Uzumaki vs. Matto Nikeru = Zwycięża Matto
Rock Lee vs. Aikeru Kankaku = Zwycięża Aikeru
Sai vs. Itari Uchiha = Zwycięża Itari

IV Wojna ShinobiEdytuj

Powstanie OdZSZSSEdytuj

Gdy Tobi wypowiedział wojnę pięciu wielkim krajom dzięki sprawnym zabiegom dyplomatycznym Nikorasu Kitsune, lider Wioski Ukrytego Śniegu, włączył potencjał militarny swojej wioski do zmagań wojennych. Członkowie Sutōmu zostali przekształceni w Oddział do Zadań Specjalnych Zjednoczonych Sił Shinobi. Bezpośrednie dowództwo nad oddziałem objął Nikorasu choć między członkami oddziału nie było relacji przełożony-podwładny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki