FANDOM

Suiton: Suijinheki

Suiton Suijinheki

Nazwa

Kanji Nazwy::水遁・水陣壁
Rōmaji Nazwy::Suiton: Suijinheki
Dosłowna Polska Nazwy::Uwolnienie Wody: Wodna Obozowa Ściana
Polski Dubbing Styl Wody: Ściana Wody

Debiut

Manga Rozdział 120
Anime Naruto Odcinekk 71
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
OVA Misja: Obrona Wioski Wodospadu!
Występuje w Anime, Manga i Gra

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu
Typ Ikona Natury Wody Uwolnienie Wody
Ranga Ranga B
Klasa Defensywna
Zasięg Krótki
Pieczęci ręczne Tygrys → Wąż → Szczur → Wąż → Tygrys

Inne Jutsu

Podobne jutsu

Suiton: Suijinchū

Użytkownicy

  • Furasshu
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.

Ta defensywna technika tworzy ścianę wody wokół użytkownika. Wrogie ataki zostają całkowicie przechwycone przez ścianę wody wypuszczaną z ust i podnoszącą się od dołu z niesamowitą mocą. Woda jest wypuszczana w formie okręgu wokół użytkownika i sprawia z niej obronę bez luk. Dla użytkownika jest również możliwe kontrolowanie ilości i wytrzymałości wody według woli. Siła i obrona ściany zmienia się pod wpływem ilości czakry umieszczonej w wodzie, więc umiejętny shinobi będzie w stanie zbudować bardzo solidną. Co więcej, ponieważ widoczność jest utrzymywania nawet podczas obrony, osoba może łatwo przejść do następnego ruchu, co jest wielką przewagą. Ściana może być utworzona z już wcześniej istniejącej wody.

Tobirama Senju był w stanie produkować ścianę bez wcześniej istniejącego źródła wodnego, co było świadectwem jego zdolności i jednym z powodów, dla których został wybrany Hokage. W mandze, sekwencja ręcznych pieczęci dla tej techniki kończyła się tą samą pieczęcią, która aktywowała Byakugana, choć Tobirama potrzebował tylko jednej do użycia techniki. Co więcej, anime tworzy całkowicie nowy i znacznie bardziej skomplikowany zestaw ręcznych pieczęci, gdy Tobirama użył jej mając prawą rękę osłaniającą lewą rękę z kciukami do góry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki