FANDOM

Sora Sorino

Sorakage1.jpeg

Dane Osobowe

Gatunek człowiek
Wiek 75
Kekkei Genkai Ikona Natury Gwiazdy.svg Uwolnienie Gwiazdy
Klasyfikacja
“Sorakage” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Sorakage
Przynależność Symbol Kraju Niebios.svg Soragakure
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Sora Sorino — Pierwszy Sorakage i użytkownik Kreacji Gwiazdy. Został liderem Wioski po śmierci Shinnō.

HistoriaEdytuj

Sora był wieloletnim liderem Soragakure, lecz w wyniku zamachu stanu stracił ten urząd na rzecz Shinnō, który wtracił go do więzienia i kazał go pilnowac dzień i noc 200 shinobi. Po zniszczeniu Wioski niebios uwolniono go. Gdy dowiedział sie o pokonaniu Shinnō i zniszczeniu Soragakure, postanowił ja odbudować lecz bez wykorzystania mocy Reibiego, lecz jako najzwyklejsza wioskę. Z okolicznych wiosek zwerbował nowych shinobi i zaczął ich trenować. Zaakceptował zaproszenie Rady Kage.

WyglądEdytuj

Jest on łysym starcem o białej, długiej brodzie. Jest dośc wychudzony, co może być wynikiem długiego pobytu w więzieniu. Na prawym ramieniu ma wytatuowany symbol gwiazdy(星, Hoshi). Jest ubrany w biały płaszcz, który wg. jego stylu nie zakłada na plecy lecz opada on poniżej pasa.

UmiejętnościEdytuj

Hoshi SōzōEdytuj

Jako potomek rodu Sorino posiada umiejętnośc kreacji obiektów astronomicznych w stopniu bardzo dobrym. Zna wszystkie kreacje, lecz niektórych sie boi się o swoje zycie, gdyż niektóre prowadza do śmierci.

RaitonEdytuj

W trakcie szkoleń wzmocnił swój zasób technik o Element Błyskawicy, potrafi kilka podstawowych technik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki