FANDOM

Shizuko

Szizukaprofile

Dane Osobowe

Płeć
Wiek Seria I: 13-14
Seria II: 16-17
Wzrost Seria !: 155,5 - 162 cm
Seria II: 165 cm
Klasyfikacja
“W:c:pl.naruto:chūnin|chūnin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
chūnin|Chūnin
Przynależność
„Plik:Symbol_Konoha.jpeg|20pxw:c:pl.naruto:Konohagakure|Konohagakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
20pxw:c:pl.naruto:Konohagakure|Konohagakure|20pxw:c:pl.naruto:konohagakure
Jutsu
Narzędzia
Shizuko jest chūninem z Konohy.

WyglądEdytuj

Shizuko2

Shizuko w drugiej części

Shizuko ma długie, blond włosy związane w kitkę, a prócz tego ma grzywkę, która zasłania jej oko i połowę twarzy. Na czole nosi ochraniacz z symbolem wioski. Na co dzień ubrana jest w standardowy golf, który odsłania jej brzuch, a do tego granatowe spodnie do połowy uda, na które narzucony ma czerwony materiał. Na pasku, z tyłu, nosi dodatkową kieszonkę, w której ma wszystkie zwoje, kunaie, shurikeny itp. Na stopach ma czarne sandały.

OsobowośćEdytuj

Shizuko jest osobą z natury radosną. Lubi się śmiać, a powody do tego znajdzie wszędzie, poza tym kocha żartować i rozmawiać z ludźmi. Ma wielu przyjaciół. Znajduje ich prawie wszędzie, między innymi dlatego, że jest pomocna i otwarta. Nie lubi zostawiać nikogo samego, ponieważ boi się, że kiedyś i ją zostawią. Bardzo nie lubi, gdy ludzie często użalają się nad sobą. Uważa, że w ten sposób marnują czas swój i innych, bo zamiast wziąć się w garść, rozczulają się nad sobą, co sprawia, że jedynie mają gorsze samopoczucie, "czym zatruwają środowisko".

UmiejętnościEdytuj

Shizuko specjalizuje się w śledzeniu i zdobywaniu informacji. Potrafi poruszać się bezszelestnie oraz ukryć swoją obecność. Ma szybki refleks co sprawia, że gdy zostanie wykryta potrafi zareagować w odpowiednim momencie.

NinjutsuEdytuj

Shizuko najczęściej używa technik takich jak podmiana, klon czy przemiana lub przeniesienie. Potrafi bardzo szybko zawierać pieczęcie, co sprawia, że udaje jej się wyjść cało nawet z poważnych kłopotów.

TaijutsuEdytuj

Dzięki treningom sprawnościowym Shizuko potrafi poruszać się bardzo szybko. Umiejętności taijutsu pozwalają jej na unikanie ataków bronią miotną. Jako, że nie jest zbyt silna, jej ataki taijutsu nie są zbyt skuteczne.

Podczas walki najczęściej używa broni miotnej.

PrzeszłośćEdytuj

W akademii Shizuko przyjaźniła się z Tenten, z którą zawsze potrafiły świetnie się bawić. Ich przyjaźń raz było poważnie zagrożona - gdy spodobał im się ten sam chłopak, Neji. Na początku żadna nie chciała odpuścić, więc dogryzały sobie i dokuczały, co doprowadziło do kłótni. Spór zakończył się, gdy Shizuko przyszła do Tenten i powiedziała, że jej na Nejim aż tak nie zależy. Dodała, że Neji to bardzo przystojny i wychowany chłopak, więc zasługuje na to, żeby Tenten się nim interesowała.

Część PierwszaEdytuj

Po zdaniu akademii Shizuko trafiła do drużyny z Maboroshim i Shitą. Biorąc pod uwagę, że w akademii za sobą nie przepadali, początek ich współpracy był trudny. W końcu udało im się dogadać i zgrać. Uzgodnili, w czym każdy chciałby być dobry i dzięki wspólnym treningom nauczyli się współpracować tak, że dopełniali siebie nawzajem, a w ich obronie nie było zbyt wielu "dziur".

Egzamin na ChūninaEdytuj

Ich nauczyciel zgłosił ich do egzaminu przy pierwszej okazji. Shizuko było przykro, że razem z nią nie stratuje Tenten, jednak, gdy dowidziała się na czym to polega, była zadowolona. Nie chciała walczyć z najlepszą przyjaciółką, ale nie chciała też przegrać bez walki.

Była bardzo zadowolona, że jest coś takiego jak "część pisemna", ponieważ mimo tego, że nie rozumiała niczego, co było napisane, była bardzo dobra w ściąganiu, tak jej koledzy z drużyny. Tuż przed podaniem 10 zadania bardzo się denerwowała, zamierzała zrezygnować. Shita, który siedział za nią powiedział "Spokojnie, damy radę." co, o dziwo, uspokoiło ją w 100%. Po zaliczonym egzaminie była tak szczęśliwa, że nie mogła przestać się uśmiechać.

W lesie nie było już tak łatwo. Pierwszym problemem, jaki napotkali, było znalezienie i zdobycie drugiego zwoju. Gdy już go odnaleźli zaczęła się walka. Shizuko z tyłu ubezpieczała towarzyszy, którzy walczyli na froncie. Walka była raczej spokojna, a im udało się zdobyć zwój. Nie była to jednak zasługa ich fenomenalnych umiejętności, których wówczas nie posiadali, a tego, że rywalom wypadł zwój, który szybko przechwyciła Shizuko, po czym uciekli. Do wieży prowadziła ich Shizuko, która szła tuż za drużyną faworytów.

Podczas walk w wieży mieli przewagę, ponieważ nie byli zbyt zmęczeni. Na początku mieli dużo postojów, a po zdobyciu zwoju zatrzymywali się wtedy co faworyci, czyli regularnie i na czas, który pozwał odpocząć i zregenerować siły.

Walki w wieży wygrała cała drużyna. Shizuko przyszło walczyć z blondynką z wioski wodospadu. Była bardzo silna. Jednym ciosem skutecznie powalała Shizuko na ziemię. Mimo wszystko udało się wygrać Shizuko, ponieważ wykorzystała swoją szybkość. Czekała, aż przeciwniczka zaatakuje, po czym szybko odskoczyła unikając ciosu i błyskawicznie zbliżyła się do niej i wymierzyła cios, który skutecznie powalił przeciwniczkę. Shizuko znowu wykorzystała szybkość i tuż po tym, gdy przeciwnicza podniosła się, zaatakowała, jednak jej cios został zablokowany. Odskoczyła na bezpieczną odległość i zaatakowała bronią miotną, co przeciwniczka wyśmiała. W stronę Shizuko puściła całą serię kunaiów i shurikenów, które ku zaskoczeniu przeciwniczki, Shizuko ominęła, co do jednego. Shizuko ostatkiem sił wymierzyła przeciwniczce potężny cios nogą. Walka się zakończyła.

Podczas końcowych walk Shizuko walczyła z innym ninją z wodospadu. Był to chłopak. W walce posługiwał się atakami żywiołu ziemi, które Shizuko skutecznie omijała. Jeden, drugi, trzeci atak z kolei udało jej się ominąć, jednak czwartego nie zdążyła. Był to potężny atak, który od użytkownika wymagał użycia dużej ilości czakry. Zmęczony chłopak z uśmiechem patrzył się na Shizuko, która leżała... i zniknęła. Przez cały czas trwania tej walki walczył z klonem. Gdy prawdziwa Shizuko stanęła przed nim poddał się. Była to bardzo roztropna decyzja. On już prawie nie miał czakry i był bardzo zmęczony, a ona co prawda czakry miała ledwie trochę więcej, ponieważ cienisty klon trochę jej zabrał, to jednak nie była zmęczona, więc spokojnie mogła walczyć używając taijutsu.

Po tej walce Shizuko została chūninem, tak jak jej koledzy z drużyny.