FANDOM

Shizaki Uchiha

Shizaki.png

(うちはサスケ, Uchiha Shizaki)

Debiut

Manga Rozdział 1
Anime Naruto Odcinekk 1
Występuje w Anime i Manga

Dane Osobowe

Data Urodzenia 1 Wrzesień
Wiek 16
Grupa krwi AB
Kekkei Genkai
Klasyfikacja
“Shinobi” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Shinobi
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Symbol Uchiha.svg Klan Uchiha

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 012606
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Shizaki Uchiha - Członek klanu Uchiha, który wraz z innymi członkami klanu próbuje odbudować klan. Początkowo był więziony przez Tobiego, by nie wygadał tajemnic Akatsuki. Potem odzyskał swoją chakrę i zniszczył kratę. Wydostanie się z więzienia, w którym siedział 7 lat aktywowało u niego Mangekyo Sharingana.
Mangekyou Sharingan od Shizakiego.png

Mangekyo Sharingan Shizakiego

 Shizaki uciekł i pobiegł przed siebie. Okazało się, że nie daleko jest Kusagakure. Tam poznał swojego pierwszego i najlepszego przyjaciela - Hakuto Kasaka.

Wygląd Edytuj

Shizaki to wysoki, zielonooki mężczyna o średniej długości ciemnofioletowych włosach. Nosi płaszcz koloru turkusowego, pod którym znajduje się kamizelka Chunina. Spodnie również ma turkusowe.

UjemiętnościEdytuj

Shizaki jest uzdolnionym nastolatkiem, lecz jego kalejdoskopowe oko nie czyni go mistrzem iluzji. Radzi sobie głównie z ninjutsu, a i z taijutsu jest bardzo dobry. W ujemiętnościach można znaleźć tylko jak już na początku wspomniałem słaba strona. Ten punkt to Genjutsu.

NinjutsuEdytuj

Shizaki przeważnie w swoich walkach używa ninjutsu, co pozwala mu szybko zdjąć przeciwnika bez pomocy zbytniego wysiłku. Jego arsenał technik jest całkiem długi i dzięki temu techniki ninja w walce mu się nie kończą.

TaijutsuEdytuj

Shizaki łącząc Taijutsu z sharinganem czyni siebie precyzyjnym. Sharingan pozwala mu przewidzieć każdy ruch przeciwnika, dlatego zawsze trafia w niego pięścią.

GenjutsuEdytuj

Słabą stroną Shizakiego jest Genjutsu, ponieważ niewiele z niego potrafi. Umie tylko parę technik np.: Dojutsu:Sharingan, Tsukuyomi.

Kuchiyose no jutsuEdytuj

Shizaki przywołuje konie, szczególnie jednego - swojego przyjaciela Anakiego.

KatonEdytuj

Shizaki już od 6 roku życia świetnie posługiwał się techniką : Katon:Gokakyuu no jutsu. Nie miał większych problemów z opanowaniem chakry ognia. Stworzył nawet jedną ognistą technikę : Goka Sharingan no jutsu, która polega na uformowaniu ogromnej kuli ognia w kształcie jego mangekyo sharingana.

MokutonEdytuj

Chakrę drewna zdobył wszczepiając sobie komórki Hashiramy. Wachlarz technik drewna nie ogranicza się do wielu, ale za to techniki, które zna są silne.

HistoriaEdytuj

PrologEdytuj

Shizaki od 7 lat był więziony przez Tobiego. W końcu gdy odzyskał chakrę wyrwał kraty najprostszym gokakyuu i wydostał się na zewnątrz. Poczucie świeżego powietrze i uczucie wolności obudziło w nim Mangekyo Sharingana.   Długo się ciesząc, wstał i pobrnął przed siebie. Po 3 godzinach bieganiny ( Z odpoczynkiem oczywiście ) dotarł do wioski ukrytej w trawie, po czym ruszył na łąkę odpocząć.

Shizaki po ucieczce.png

Shizaki po ucieczce

Tam spotkał swojego pierwszego przyjaciela Hakuto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki