Fandom

Naruto Fanon Wiki

Shisuke

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Shisuke

Shisuke.jpg

Dane Osobowe

Klasyfikacja
“Missing-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Missing-Nin
Przynależność
„Plik:Hoshigakure_Symbol.svg.png|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Hoshigakure Hoshigakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Hoshigakure Hoshigakure|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/hoshigakure Hoshigakure
Jutsu
Narzędzia
Shisuke - był shinobim z wioski gwiazdy. Wykradł z wioski bardzo cenny miecz wykuty z meteoru i uciekł. Od tego czasu stał się uciekinierem ninja i dołączył do Katana Ninja. Zgnął w walce w organizacji.

PrzeszłośćEdytuj

Shisuke urodził się w Wiosce Gwiazdy. Był bardzo utalentowanym shinobi i za pomocą meteorów nasączonych chakrą, które spadły z nieba zyskał niesamowitą moc. Jednak ta fioletowa chakra powoli go niszczyła. Próbował znaleźć sposobu, aby używać meteoru bez skutków ubocznych i wpadł na pewien pomysł. Otóż chciał zamienić meteory na miecze, lecz władze wioski nie zgadzały się na to. Zdeterminowany ukradł jeden z meteorów i uciekł z wioski, stając się uciekinierem. Według swojego planu wykuł miecz i odtąd rozważnie używał chakry z meteoru, zyskując potężną moc.

Katana Ninja i ŚmierćEdytuj

Shisuke nie mógł już wrócić do swojej wioski i szukał miejsca w świecie, do którego mógłby należeć. Wkrótce spotkał przywódcę rozwijającej się Katany Ninja - Burēdo. Zaprzyjaźnił się z nim i dołączył do jego organizacji. Od tego czasu razem z nim i Mendozō wykonywał misje łapania panów feudalnych. Po wszystkich sukcesach w drużynie przyszedł jego koniec. Otóż zginął w walce podczas ataku Zjednoczonych Oddziałów Shinobi na ich kryjówkę. Poświęcił się ratując Burēdo zasłaniając go przed kunaiami. Następnie przed śmiercią wbił w siebie miecz, który przetransmitował mnóstwo chakry do jego ciała powodując jego wysadzenie. Nie wiadomo co się stało z jego mieczem, prawdopodobnie posiada go któraś z ukrytych wiosek.

Wygląd i CharakterEdytuj

Był on bardzo spokojnym i rozsądnym człowiekiem. Bardzo szanował Burēdo, gdyż widział w jego oczach chęć zmiany świata. Miał średni wzrost, jego oczy były ciemnoniebieskie, a włosy czarne i krótkie.

UmiejętnościEdytuj

Shisuke.gif

Umiejętności Shisuke.

Shisuke był dobrym miecznikiem. Dzięki swojemu mieczowi potrafił wykonywać standardowe techniki oparte na gwieździe bez skutków ubocznych. Jednak, gdy była taka potrzeba mógł przesłać chakrę z miecza do swojego ciała zwiększając swoją szybkość i siłę, lecz na krótko. Nie posiadał za bardzo technik innego typu co czyniło go jednym z najsłabszych w organizacji.

Połączenie z MieczemEdytuj

Shisuke posiadał zdolność łączenia się z mieczem, zwiększając swoje zdolności, które przekazał mu i reszcie organizacji Burēdo. Zyskiwał twardą zbroję i
Ken shisuke.jpeg

Wygląd Shisuke po połączeniu z mieczem

włócznie z trzema ostrzami, z której mógł atakować potężniejszymi technikami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki