FANDOM

Shatsu Uchiha

Manga

Dane Osobowe

Wiek
  • Część I: 12
Wzrost
  • Część I: 152 cm
Waga
  • Część I: 43 kg
Grupa krwi AB
Kekkei Genkai
Ogoniasta Bestia Matatabi
Klasyfikacja Jinchūriki
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Symbol Uchiha.svg Klan Uchiha

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

WyglądEdytuj

Shatsu jest niskim i chudym chłopcem. Jak to członek Uchiha miał czarne włosy jak i oczy. Ubiera się w czarne ubranie z maską. Jako chunin dodał do swego stroju jeszcze kamizelke.

CharakterEdytuj

Jako dziecko Shatsu zawsze lubiał bawić się ze swoim bratem Mantoru oraz a ich kolegą Sasuke. Po masakrze Klanu postanowił za wszelką cenę bronić swojego brata.

PrzeszłośćEdytuj

Pewnego dnia w Akademii dzieci trenowały Taijutsu. W ten dzień Shatsu tylko oglądał walke swojego brata z Sasuke. Niestety jego brat przegrał i Shatsu biegiem wrócił do domu z bratem, ponieważ byli strasznie głodni. Wrócili i ujrzeli tylko z masakrowany klan, schował się z bratem w szafie i ujrzał tylko uciekającego Itachiego.

Część PierwszaEdytuj

Nowa Drużyna

W końcu nadszedł dzień , w którym uczniowie akademii mieli zdawać na Geninów. Shatsu kończy akademie z prawie najlepszymi wynikami, lepiej od niego napisał tylko jego brat. Został przydzielony do drużyny 2 razem z Mantoru oraz Ibukuro Yamanaka. Nauczycielem drużyny został użytkownik Byakugana, czyli Miru Hyuuga. Podczas egzaminu wykazał się Mantoru, którego Miru Hyuuga pokonał w mgnieniu oka. Lecz potem Shatsu zaproponował formacje drużyny, która dobrze się sprawiła, ponieważ pokonali Senseia.

Misja rangi C

Po paru misjach rangi D, Shatsu razem z Mantoru zaareagowali agresywnie gdy mieli iść na misję rangi D gdyż było to zbyt nudne i przydzielił im Hokage misję rangi C mieli wytropić znanych złodziei i ich zaprowadzić do Konohy. Więc ruszyli i po paru dniach znaleźli ich w tym miejscu gdzie im podawano. Gdy stanęli twarzą w twarz jeden z nich wiedział, że nie może się cackać z nimi i po raz pierwszy pokazał swoją moc, ale przed tym wysłał swoich podwładnych gdzie Shatsu pokazał moc swojego Żywiołu Ognia razem z Taijutsu Brata pomagając sensei'owi pokonując ich. Shatsu zaatakował jednego z przeciwników, lecz siły były wyrównane. W końcu nadszedł decydujący moment, ponieważ Shatsu użył Konohy Senpuu wywalając przeciwnika w drzewo. Następnie Shatsu użył Katon:Gōkakyū no Jutsu dobijając przeciwnika. Wtedy jak Mantoru pokonał swojego przeciwnika kapitan bierze dwojga złoczyńców i wracają do Konohy.

Mocny Trening

Shatsu pewnego dnia z samego rana wyruszył do Ichiraku na ramen. Gdy miał już zamawiać zaniepokoił go klient obok, który do miski włożył mu karteczkę. Było na niej napisane, aby Shatsu
Shatsu vs Itachi.png

Shatsu podczs walki z Itachim

przyszedł do lasu przed wioską. Odrazu po ramen Shatsu wyruszył i spotkał kogoś nie bywałego. Był to Itachi Uchiha ! Shatsu bez zawahania rzucił się na Itachiego Konohą Senpuu. Jednak Itachi poprostu bawił się z Shatsem.

Po dłuższej walce, czyli zabawie Itachiego aktywował swojego Sharingana. Shatsu nie wiedział co miał robić i spojrzał na Sharingana Itachiego. Odrazu po tym Shatsowi aktywował się Sharingan. Lecz, gdy Shatsu już atakował Itachi zatrzymał go i powiedział, że chce go wytrenować na prawdziwego Chunina. Shatsu jednak chciał go zabić za wymordowanie klanu, lecz Itachi opowiedział mu całą historię o klanie. Wybaczył Itachiemu i postanowił z nim trenować. Itachi nauczył Shatsu Kyose:no jutsu i kilka technik ognia oraz pomógł Shatsowi uruchomić 2 łezke. Pakt krwi Shatsa to kruk.

Finałowe walki

Wkońcu nadszedł dzień finałowych walk, gdzie Shatsu miał się zmierzyć z chłopakiem, który potrafił panować nad roślinnością. Shatsu walczył po bracie, ale przed Sasuke. Po wygranej walce Brata Shatsu wyszedł na pole walki. Shatsu został nauczony wielkiego spokoju w walce przez Itachiego. Przeciwnik zaatakował swoim Taijutsu, a Shatsu tworzył tylko klony z kruków i unikał ataków. W końcu użył Sharingana i kontraatakiem z Katon: Kasai Taigā dobił przeciwnika. Został na trybunach i z bratem oglądał walke Sasuke.

Inwazja na Wioske

Podczas walki Sasuke z Gaarą, Sasuke zranił Gaare a ten szybko uciekł gdzieś w las. Shatsu z bratem i Sasuke pobiegli za Gaarą. W końcu go dopadli i Mantoru odrazu pokonał Kankour, lecz Gaara, który zmienił się w Shukaku pokonał Mantoru. Odrazu po tym na Gaare rzucił się Shatsu. Szybko zaatakował Katon: Kasai Taigā i włączył sharingana. Shukaku ciągle próbował go trafić, lecz to ciągle były klony z kruków. W końcu Shatsu ponownie zaatakował i użył Shōnetsubaku, lecz jakimś cudem Shukaku to sparował. Po tym Shatsu został pokonany i do walki wstąpił Naruto Uzumaki.

Wyznanie Prawdy

W końcu Shatsu uświadomił sobie, że wszystko o treningu z Itachim powie swojemu bratu. Odrazu poszedł do Mantoru i wyznał całą prawde. A ten rzucił się na Shatsa i dopytywał się gdzie można go spotkać. Natomiast Shatsu tylko milczał i odwrócił się. Po chwili namyślania Shatsu powiedział całą prawdę o Itachim i o jego poświęceniu dla Konohy i klanu. Odrazu po tym Mantoru pobiegł szukać Sasuke.

Pojedynek z Naruto

Nadszedł czas, aby podziękować Naruto za pokonanie Shukaku. Gdy Shatsu mu podziękował Naruto zaczął się chwalić i prowokować Shatsa. W mgnieniu oka Shatsu uderzył prawym prostym Naruto. Ten zaczął kontratakować i tworzył klony. Shatsu uruchomił swojego sharingana i pokonał klony i zaatakował prawdziwego, którego uderzył z Konohy Senpuu. Naruto padł na ziemię. Zaczęła wypływać z niego nie bywała chakra, Shatsu wiedział że Naruto ma w sobie Bijuu więc nie cackał się. Tylko użył Katon: Kasai Taigā, to unieruchomiło Naruta na chwilę. Odrazu wezwał pomoc i przyszedł Kakashi z Sakurą, którzy pomogli Shatsowi. Naruto na widok Sakury odrazu się uspokoił i Chakra Kyuubiego się wycofała. Naruto odrazu przeprosił Shatsa, a Shatsu go i zostali przyjaciółmi.

Tajemnicza Kochanka

Pewnego dnia Shatsu spotkał Naruta, który miał dla niego wiadomość. Powiedział mu, że Yamanaka Ino jest zakochana w Shatsie. Bardzo się ździwił i zostawił to obojętnie. Naruto został zaskoczony, ponieważ myślał, że bardzo się ucieszy. Więc Shatsu z Narutem poszli na ramen.

Pomoc Bratu

Shatsu chciał zarobić więc wybrał się do Icharaku roznosić ramen. Podchodząc pod drzwi pierwszego klienta usłyszał, że ktoś rozmawia o tym, że Akatsuki poluje na jego brata. Rzucił ramen na ziemie i wyruszył do lasy w miejsce gdzie zawsze trenuje Mantoru. Ujrzał Mantroru leżącego na ziemi i stojącego koło nie go Deidary z wilkeim smokiem z gliny. Shatsu bez zastanowienia rzucił się na Deidare z zaskoczenia Konohą Dai Senpuu ! Deidara mocno oberwał, lecz wstał i rzucił kilka pająków z gliny w strone Uchihy. Ten aktywował sharingana i wszystkie pająki poleciały w klony z kruków. W tem z góry wyskoczył Shatsu uderzając Deidere. Deidara jednak usiadł na smoka z sasorim i próbował odlecieć, lecz Shatsu szybko użył swojej nowej techniki, czyli Katon Ryuuka no Jutsu, lecz unikneli ataku. Po chwili Mantoru wstał i został zaniesiony do szpitala przez Shatsa.

Zdobycie Bijuu

Jak codzień Shatsu poszedł na ramen, tym razem z Guyem. Rozmawiali o ostatniej inwazjii i walce z Gaarą oraz o tym, że Tsunade ma zostać Hokage. Jednak po chwili do Shatsa przybiegł jakiś Chunin z wiadomością o nowej misji dla Shatsa. Miał on ochronić Jinchūriki 2 ogoniastego blisko Konohy od Akatsuki. Wyruszył Razem z Guyem i Nejim i po przejściu około 20 km zobaczyli Jinchūriki 2 ogoniastego. Walczyła ona z Akatsuki, czyli z Itachim i Kisame. Shatsu nie chciał walczyć z Itachim, lecz Guy powiedział, że Shatsu jest przeznaczony do pokonania Itachiego. Itachi udawał, że walczy z Shatsem przez dłuższą chwile. Po krótkim czasie ujrzał leżacego na ziemi Guya i Nejiego i po chwili Kisame powiedział do Itachiego. ,, Wiem co ten dzieciak dla ciebie znaczy, lecz ja go zabije ". Itachi po chwili pobiegł w drugą strone a Kisame został. Shatsu powiedział do Kisame: ,, Pewnie myślisz, że jestem głupim dzieciakiem, którego pokonasz. Jednak mylisz się ! ". Odrazu po tym Kisame zaatakował. Shatsu tym razem nie stał spokojnie tylko zaatakował odrazu Konohą Senpuu. Kisame uniknąl tego ataku i kontratakował i uderzył Shatsa. Ten uruchomił swego Sharingana i unikał wszystkich ataków Kisame. W końcu wkurzył się i urzył Katon: Kasai Taiga, a Kisame chciał zrobić unik, lecz oberwał. Kisame uciekł w strone Itachiego. Shatsu ujrzał, że Jinchūriki nagle mdleje. Rozmawiała ona ze swym Bijuu i go uwolniła. Ten za to wpadł w szał i niszczył wszystko co się dało. Shatsu obudził Nejiego i Guya. Shatsu i Guy zaczęli powstrzymywać jakoś Bijuu a Neji pobiegł po pomoc do wioski. W końcu przybiegł Kakashi i kilka Shinobi, aż nareszcie unieruchomili wszyscy Bijuu i Kakashi bez pozwolenia Shatsa zapieczętował w nim Bijuu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki