Fandom

Naruto Fanon Wiki

Satoru Chiheisen

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Satoru Chiheisen

Debiut

Manga Rozdział 525
Anime Naruto Odcinekk 222
Występuje w Anime i Manga

Głos

Angielski Steve Staley
Hiszpański David Brau

Dane Osobowe

Wiek 17 lat
Wzrost 133 cm
Kekkei Genkai 18px-Element_Lodu.svg.png Hyōton
Klasyfikacja
“Shinobi” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Shinobi
Zajęcie Mizukage
Przynależność Http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20111228222553/narutofanon/pl/images/thumb/a/a4/kirigakure_symbol.svg.png/20px-Kirigakure_symbol.svg.png Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/kirigakure Kirigakure

Ranga

Typy Natury

18px-Element_Ognia.svg.png Uwolnienie Ognia
18px-Element_Wody.svg.png Uwolnienie Wody
18px-Element_B%C5%82yskawicy.svg.png Uwolnienie Błyskawicy
18px-Element_Lodu.svg.png Uwolnienie Lodu

Unikalne cechy

  • Białe Włosy
    Błękitne oczy
Jutsu
Narzędzia

Satoru Chiheisen (覚地平線, Czihejsen Satoru)- Trzeci Mizugage (Trzeci Cień Wody) uważany za najpotężniejszego mizukage w historii.

WyglądEdytuj

Satoru jest niski, ma błękitne oczy i krótkie, białe włosy uczesane w styl sportowy. Nosi zazwyczaj czarną koszulę na którą zarzuca długi biały płaszcz bez rękawów. Do tego długi turkusowy szlik Nosi też ciemne, przewiebne, długie spodnie i niebieskie sandały. W jego stroju warto też wyrużnić łańcuch na klatce piersiowej, który jest od czarnej pochwy jego miecza (miecz nosi na plecach).

OsobowośćEdytuj

Jest dojrzały i poważny, jednak potrafi być zabawny. Jest również dla wszystkich miły i ma szacunek do innych. Ceni ludzi odważnych i tych, którzy umieją przyznać się do błędu. Był mądry i sprawiedliwy. Dzięki swojemu dobremu sercu dostał szacunek ludzi i został nazwany Królem Sprawiedliwych Mórz. Za jego panowania Wioska Mgły wraz z Wioską Liścia, żyły w pokoju. Jest osobą bardzo wierzącą w pokój. Jego wielkim darem było też to, że po krótkiej konfrontacji z wrogiem, mógł w 70% poznać charakter przeciwnika i określić jakich rochów lu strategii może się spodziewać. Ponieważ nie chciał nikogo skrzywdzić, byciem "pojemnikiem" rozkazał zapieczętować Isobiego w ogromnym dzbanie, użyć przeróżnych technik pieczęci mocy, oraz sam zatopił dzban by nikt nie wiedział gdzie jest bestia.

UmiejętnościEdytuj

TaijutsuEdytuj

Satoru w swojej wiosce miał tylko jedną słabość, właśnie Taijutsu. Jednak braki taijutsu zastępował mistrzostwem w kenjutsu.

KenjutsuEdytuj

Ulubiony styl walki Satoru. Warto też dodać, że rodzina Satoru od wieków uczyła się przerużnych technik walki mieczem. Nawet miecz, który Satoru posiada jest w jego rodzinie od wieków. Satoru kiedyś miał zostać liderem katan ninja, ale nie chciał bo uważał, że tytuły są zbędne. Wielu próbowało mu dorówanć, ale się nie udało. Satoru, swoje niektóre techniki lodu, wykonuje za pomocą miecza.

NinjutsuEdytuj

KatonEdytuj

Satoru bardzo chciał poznać techniki ognia. W młodym wieku wytrwale trenował, aż w końcu udało mu się.

SuitonEdytuj

Jak każdy Mizukage, Satoru jest mistrzem technik wody. Uwarzał, że skoro kazał zapieczętować najpotężniejszą moc Kiragakure, to musi być sto razy od niej silniejszy. Swój przydomek Króla Sprawiedliwych Mórz, zysakł z powodu bycia kage (Król), mądrości (Sprawiedliwych) i mistrzowskich panowań nad wodą (Mórz)

RaitonEdytuj

Jedna z zilniejszych chakr Satoru. Kiedy żył w pokoju z wioską liścia, bardzo spodobało mu się Chidori Kakashiego, przez co chcaił się go nauczyć. Wraz z Kakashim dopracowali chidori nadając mu Rangę S. Oprócz, używania Chidori i Raiki, korzysta jeszcze z dwóch jutsu błyskawicy.

HytonEdytuj

Był pierwszym człowiekiem panującym nad Uwolnienie Lodu. Był jego mistrzem. Kiedy został podstępnie zabity, Tobi zabiera jego ciało i zabiera bardzo dużo DNA Satoru. Część wszczepia synowi członka ANBU, Haku.

HistoriaEdytuj

Narodziny KrólaEdytuj

Drużyna 2Edytuj

Trzeci MizukageEdytuj

Spotkanie z HokageEdytuj

Zamaskowany UchihaEdytuj

Trzecia Wielka Wojna ShinobiEdytuj

FabułaEdytuj

Czwarta Wielka Wojna ShinobiEdytuj

CytatyEdytuj

  • (do Hiruzena) Jesteśmy do siebie podobni, obaj jesteśmy królami i chcemy pokoju. To co naz różni to, że ja jestem wodą, a ty ogniem, może kiedyś się dogadamy Trzeci Hokage.
  • (Hiruzen o Satoru) Jest młody i jeszcze wiele przed nim. Mam nadzieje, że nadal będzie pragnoł pokoju, wtedy Liść i Mgła będą jednym.
  • (do Tobiego) Ty jesteś tym, który chce zniszczyć pokój. Dlatego nie pozwolę ci zabrać Isobiego.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię Satoru pisane 覚, znaczy dostrzec, a nazwisko Chiheisen pisane 地平線, znaczy horyzont.
  • Jego ulubine słowo to odwaga.
  • Przed Piątą Mizukage był najlepszym i najbardziej dobrym mizukage.
  • Przed Czwartym Hokage, był jedyną osobą, która była w stanie pokonać Tobiego.
  • Prawdopodobnie jest ojcem Jiray, poniewż Jiraya ma białe włosy, tak samo jak Satoru oraz obaj bardzo cenią pokój.

Więcej w Fandom

Losowa wiki