Fandom

Naruto Fanon Wiki

Ritsuki Deiji

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ritsuki Deiji

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Część I: 12-13
Część II: 15-16
Wzrost Część I: 149 cm
Część II: 161 cm
Zajęcie Strateg
Przynależność
„Plik:Symbol_Konoha.jpeg|20pxw:c:pl.naruto:Konohagakure|Konohagakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
20pxw:c:pl.naruto:Konohagakure|Konohagakure|20pxw:c:pl.naruto:konohagakure
Klan Klan Deiji

Ranga

Rejestracja Ninja 012631
Rodzina

  • [[Gakuro Deiji (Ojciec)
    Mizuki Deiji (Matka)
    Izumi Deiji (Młodszy Brat)|Gakuro Deiji ]] (Tylko Manga)
Typy Natury

Element Wody.svg.pngUwolnienie Wody
Element Błyskawicy.svg.pngUwolnienie Błyskawicy

Jutsu
Narzędzia

Ritsuki Deiji - jest chūninem z Konohagakure.

PrzeszłośćEdytuj

W dzieciństwie nie miała wielu przyjaciół i rzadko można było ją z kimś spotkać. Wiele czasu poświęcała treningowi swoich umiejętności, toteż w wieku 9 lat ukończyła Akademię Ninja. Od najmłodszych lat ojciec kazał jej czytać różne książki dotyczące strategii oraz walki ninjutsu, zaś matka dbała o to, aby nie przemęczała się i zachowywała się jak dziewczynka, a co za tym idzie czasami można zauważyć, że ma pewien rozszczep osobowości. W wieku 10 lat miała wypadek, który pozbawił ją możliwości chodzenia na misje przez ponad 6 miesięcy. Wpadła do rzeki, która prowadziła wprost do wodospadu, i gdyby nie szybka reakcja Sasuke Uchihy prawdopodobnie by zginęła.

WyglądEdytuj

Finalritsustrong.png

Ritsu w Shippūdenie.

Elementem wyglądu, którym wyróżnia się Ritsuki na tle innych kunoichi jest zdecydowanie kolor włosów. Mimo wielu uszczypliwych uwag na temat jej rudych kędziorów, ani razu ich nie znielubiła. Jej matka zawsze powtarzała, że cały w tym jej urok. W dzieciństwie posiadała piękne zielone oczy, jednak po spotkaniu szalonego naukowca, który uznał ją za królika doświadczalnego zostały one zamienione na hebanowe i pozbawione jakichkolwiek uczuć oczy. Jej jasna oraz gładka cera jest obiektem zazdrości wielu dorosłych kobiet w wiosce. Najbardziej nie lubi swoich stóp, gdyż uważa, że są za duże w porównaniu do reszty ciała, a jej płaska twarz jest powodem wielu przepłakanych nocy. Jej strój zmienia się z każdym etapem życia, lubi podążać za najnowszymi trendami, które widzi w kolorowych magazynach typu Kunoichi Life, Top Model – Kunoichi, Kunoichi Roku itp.

OsobowośćEdytuj

Ritsu jest nad wyraz spokojną osobą, jednak jeśli ktoś ją zdenerwuje ta osoba natychmiast potrzebuje opieki medycznej. Na co dzień w wiosce spędza dużo czasu na polu treningowym lub z przyjaciółmi. Odkąd jej rodzice wyjechali szerzyć nauki o sposobach walki i strategii mieszka sama w wynajętym pokoju na poddaszu budynku (piętro wyżej niż Naruto). Nie można powiedzieć, że panna Deiji jest nietowarzyska, po prostu nie lubi zdobywać nowych przyjaciół, ale o swoich starych dba jak o rodzinę. Nie przeszkodziło jej to w zaprzyjaźnieniu się z Naruto, a także z Aiko, którą niejednokrotnie widuje ze swoim sąsiadem. Na polu bitwy jest bardzo dobrym strategiem, a jeśli jest pewna swoich racji stanowczo przekonuje do nich innych. Walka wręcz sprawia jej duże problemy jednak, gdy wykorzystuje swoje ataki dystansowe typu Uwolnienia Wody, przeciwnik może mieć spore kłopoty.

Jest wdzięczna Sasuke za uratowanie życia i nawet nagłe opuszczenie wioski przez Uchihę nie zmieniło jej nastawienia do niego. Nigdy nie była w nikim zakochana toteż nie czuła do młodszego Uchihy niczego prócz wdzięczności, a z czasem (gdy poznała jego historię) i smutek.

Część IEdytuj

Od małego uczyła się technik Uwolnienia Wody, gdyż wiadomo było, że tak ową naturę chakry będzie posiadać (to cecha dziedziczna u kobiet z klanu). Łatwo było ją pokonać w walce wręcz, więc każdego dnia usilnie trenowała tę technikę, lecz efekt niestety był marny. Po dłuższym czasie pełnym porażek postanowiła, że swoje braki w taijutsu nadrobi swoimi unikalnymi zdolnościami w uczeniu się ninjutsu. Klan Deiji nie jest szanowany i silny jak Klan Uchiha, czy Hyūga, jednak i on posiada jedną wspaniałą technikę, której Ritsuki nauczyła się dopiero pod koniec serii.

Egzamin na ChūninaEdytuj

Na egzaminie razem ze swoją drużyną poradziła sobie najlepiej. Przy egzaminach pisemnych wykazała się ogromną wiedzą na temat strategii wojennych, napisała wszystko z głowy czym zadziwiła nawet egzaminatora. Niestety nie zorientowała się, że chodzi o ściąganie, przez co później jej przyjaciele z drużyny śmiali się z tego powodu. W Lesie Śmierci został poważnie ranny jej kolega. Została razem z nim, a jej drugi przyjaciel przyniósł im zwój Nieba, który mieli zdobyć. Nigdy nie powiedział im jak dokonał tego w pojedynkę. Do wieży dotarli jako pierwsi, a ranny Keigo został oddany pod opiekę medyków, jednak nie mogąc uczestniczyć w walkach wstępnych, został zdyskwalifikowany. Ona i Taruna, przeszli do kolejnego etapu.

W ostatniej rundzie oboje wygrali swoje walki, choć Ritsu była poważnie ranna i nie widziała walki przyjaciela. Tym sposobem dostali rangi chūninów.

Część IIEdytuj

Drużyna Ritsu została rozbita. Keigo, który nie mógł być już ninja z powodu odniesionych ran na egzaminie został lekarzem w klinice Tsunade. Taruna wyjechał trenować z mentorem, którego ani ona, ani Keigo nie znali. Jako, że każda drużyna miała już cały skład została tymczasowo przydzielona do Drużyny Kakashiego. Tam też zaprzyjaźniła się z Sakurą. Po jakimś czasie wyruszyła razem ze swoją mistrzynią Maryū do Wioski Ukrytej w Trawie, by rozpocząć naukę nowych ninjutsu. W czasie samotnych treningów została zaatakowana przez starszego pana, a strażnicy wioski znaleźli ją nieprzytomną pod bramą. Niestety było już za późno i gdy Ritsu otworzyła oczy, pierwsze to co zobaczyła była przerażona twarz mentorki. Miała nowe oczy. Tożsamość owego staruszka jest do dziś nie znana. Wioska Trawy uznała to za zły znak i poprosiła ją, aby opuściła wioskę. Ritsu postanowiła wrócić do Konohy, gdzie po ataku Akatsuki zostały ruiny, a Pięciu Kage szykowało Czwartą Światową Wojnę Shinobi przeciw Tobiemu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki