FANDOM

Reikouchu

Reikochu

Dane Osobowe

Klasyfikacja
“Missing-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Missing-Nin
Przynależność
„Plik:Yugakure Symbol.svg.png|25pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Yugakure Yugagakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
25pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Yugakure Yugagakure|Plik:yugakure 25pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/yugakure Yugagakure
Typy Natury

Element Ognia.svgUwolnienie Ognia
Element Wody.svgUwolnienie Wody

Jutsu
Narzędzia
Reikouchu (Reikouchu) - był shinobim Gorących Źródeł. Odszedł z wioski i pracował z Katana Ninja, której był członkiem. Zginął podczas swojej ostatniej walki dla organizacji.

Przeszłość i Pierwsza Wojna ShinobiEdytuj

Jak wiadomo urodził on się w Yugagakure i wyrósł na silnego szermierza ninja. Podczas Pierwszej Wojny Shinobi walczył po stronie Kumogakure, by odpędzić ze swojego kraju zwolenników Konohy, którzy chcieli przyłączyć ten kraj do kraju Ognia. Podczas jednej z misji wojennych został poważnie ranny w głowę i musiał wrócić do wioski. Jednak po tygodniu został znów wystawiony do walki, mimo, iż nadal nie był odpowiednio uleczony. Wkońcu wojna się skończyła, a Reikouchu stwierdził, że był tylko wykorzystywany przez wioske i postanowił odejść.

Katana Ninja i ŚmierćEdytuj

Reikouchu po kilku latach tułania się po świecie wkońcu dołączył do organizacji Katana Ninja, założonej przez Burēdo. Podczas pracy w organizacji był w drużynie z Yaibą i Imugim, z którymi dobrze im szło. Udało im się złapać kilku panów Feudalnych. Po wielu latach współpracy zginął w swojej ostatniej walce, która odbyła się w kryjówce Katana Ninja wykryta przez wrogów.

Wygląd i CharakterEdytuj

Był on średniego wzrostu blondynem z szadymi włosami. Na twarzy miał widoczny ślad za czasów wojny, gdy uszkodziła go wybuchowa notka. Omal wtedy nie stracił wzroku. Był on dość poważnym, ale zarazem wygadanym człowiekiem. Nie lubił za bardzo Kajikiego, gdyż twierdził, że go lekceważy i nie szanuje.

UmiejętnościEdytuj

Reikochu um

Umiejętności Reikouchu

Największym atutem Reikouchu były jego techniki mieczowe z wykorzystaniem pary wodnej. Posiadał Uwolnienie Ognia i Wody, z których tworzył parę wodną za pomocą miecza. Potrafił chować się w kałużach wody oraz potrafił wytworzyć płomień ognia z miecza. Wydaje się, że nie posiada umiejętności z innego zakresu.

Połączenie z MieczemEdytuj

Reikouchu potrafił z użyciem Hiden: Ken Setsuzoku połączyć się ze swoim mieczem. Zyskiwał on wtedy twardą, stalową zbroję o srebrnym kolorze.
Ke reikochu

Reikouchu po Ken Setsuzoku

W lewej ręcę posiadał małą tarczę do obrony. Potrafił po całym swoim ciele sprowadzić parę wodną, która podwyższała jego szybkość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki