FANDOM

Reibi

(Reibi)

  • Zeroogoniasty

Wielki Wąż

Dane Osobowe

Gatunek Biju
Jinchūriki
Klasyfikacja Ogoniasta Bestia
Jutsu
Narzędzia

Reibi - Jest to dziesiąta ogoniasta bestia, która nie powstała z chakry Juubiego, tylko z jego woli. Bijuu znany jest lepiej jako Zeroogoniasty lub Wielki Wąż. Obecnie jest zapieczętowany w Gedo Mazo. Miał tylko jednego jinchuuriki - był nim nieznany shinobi z Takigakure.

PrzeszłośćEdytuj

Po podzieleniu chakry Juubiego na dziewięć części, Mędrzec Sześciu Ścieżek zmienił wolę Juubiego, będącą samą z siebie ogromnym źródłem chakry, w Zeroogoniastego. Zapieczętował go w jeziorze niedaleko Takigakure, jednak walczący o wolność Reibi po paru latach uwolnił się ze swojego więzienia, siejąc spustoszenie w Wiosce Wodospadu. Jego jinchuurikim został nieznany shinobi z Takigakure. Wielki Wąż wyczuł silną wolę mężczyzny, która była potrzebna do okiełznania go. Dzięki temu jinchuuriki posiadł pełną kontrolę nad Zeroogoniastym. Później, po zaciętej walce, bestia została złapana i wyciągnięta z sakryfikanta. Reibi został zapieczętowany w Gedo Mazo, gdzie, jak to wyraził Madara, podczas odnawiania Juubiego pełnił funkcję wiązania wszystkich Bijuu w jedno.

OsobowośćEdytuj

Reibi udowodnił, że naprawdę jest wolą Juubiego. Podobnie jak Kyuubi, nie cierpi ludzi, uważa ich za słabych i głupich. Uwielbia niszczyć rzeczy, co czasami nabiera zabawnego zabarwienia. Podczas rozmowy ze swoim jinchuuriki najczęściej namawia go do zaatakowania przeciwnika, bądź jakiegoś przedmiotu. Jest agresywny i okiełznać go może tylko silna wola sakryfikanta. Posiada również duży zmysł dumy, chociaż walczy nieczysto i nie wacha się przed brudnymi zagrywkami. Jak określił to jego jinchuuriki ,,Reibi myśli szybko, a działa jeszcze szybciej". Zeroogoniasty ma również poczucie wyższości od innych ludzi, co często podkreśla w swoich wypowiedziach. Częściej jest jednak ponury i sarkastyczny, co odzwierciedla jego chakra, opisana jako ,,niezwykle mroczna i zimna”.

UmiejętnościEdytuj

Będąc Ogoniastą bestią Reibi posiada wszystkie standardowe moce Biju, takie jak Bijudama. Jego jinchuriki może także przybierać różne formy transformacji, np. płaszcz Biju, miniaturka Reibiego, częściowa tran
393px-Tailed beast.png

Wersja druga Reibiego

sformacja oraz pełna forma. Dwie pierwsze wersje mają tylko jeden etap, mianowicie zero ogonów. U jinchurikiego tego Bijuu występuje sam płaszcz bez ogonów, a jego miniaturka również ich nie posiada. Obie wersje dają jednak wszystkie możliwości, które są dostępne u pozostałych Ogoniastych bestii, a także w miniaturce jedną dodatkową – rozciąganie swojego ciała na dowolną długość. Dzięki temu sakryfikant może walczyć bardziej jak wąż, co upodabnia go do swojego Biju. Uścisk przemienionego jinchuuriki może z łatwością skruszyć kamień.

Pomimo swojego tytułu – Zeroogoniasty, Reibi wcale nie jest bestią z najmniejszą ilością chakry. Według Kyuubiego, w rankingu wszystkich dziesięciu Biju zajmuje piąte miejsce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki