FANDOM

Raiton no Yoroi

Raiton no yoroi.png

Nazwa

Kanji Nazwy::雷遁の鎧
Rōmaji Nazwy::Raiton no Yoroi
Dosłowna Polska Nazwy::Pancerz Uwolnienia Błyskawicy

Debiut

Manga Rozdział 460
Anime Naruto Shippūden Odcinekk 202
Gra Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! Special
OVA Naruto Shippūden: przerywniki anime UNSG
Występuje w Anime, Manga i Gra

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Przepływ Czakry
Typ Ikona Natury Błyskawicy.svg Uwolnienie Błyskawicy
Klasa Defensywna, Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Użytkownicy

  • Fennu
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.

Użytkownik pokrywa swoje ciało warstwą czakry błyskawicy, która zamiast bycia używana ofensywnie jest używana do elektrycznej stymulacji systemu nerwowego użytkownika. Technika przyśpiesza synapsy nerwowe do zwiększonego reagowania i wyciągnięcia tężyzny fizycznego do absolutnego maksimum, obdarzając go ogromną, dziką prędkością.

Ten pancerz, połączony z taijutsu, pozwala A i Trzeciemu Raikage na używanie nintaijutsu. Gdy korzysta z tego pancerza na pełnej mocy, powoduje podniesienie się włosów A do góry i o jego refleksie powiedziano, że jest porównywalny do tego od Żółtego Błysku Konohy, sprawiając, że nawet z Sharinganem trudno jest nadążyć za A. Przez połączenie tego pancerza z Techniką Migotliwego Ciała, może nawet unikać Amaterasu Sasuke i ataku Jūgo, obydwóch o szerokim zasięgu. Tylko Technika Latającego Boga Piorunów Minato Namikaze, i Naruto Uzumaki w Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego są szybsi na maksymalnej prędkości od A, gdy jego pancerz ma maksymalną moc.

Pancerz również zwiększa obronę użytkownika, drastycznie zmniejszając, jeśli nie kompletnie negując obrażeń od nadchodzących ataków, co widać, gdy A odbił atak z tyłu za pomocą Miecza Kusanagi: Katana Chidori.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki