FANDOM

Raisu Uchiha

Część I

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Raka.svg 10 lipca
Wiek
  • Część I: 14
Wzrost
  • Część I: 168
    16.800 cm
Waga
  • Część I: 54
    54 kg
Grupa krwi B
Kekkei Genkai
Klasyfikacja
  • Sensor
  • Mędrzec
  • “Kage” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
    Kage
Zajęcie Torankage
Przynależność
Drużyna Drużyna 8
Klan Symbol Uchiha.svg Klan Uchiha

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Raisu Uchiha - były shinobi Konohy, a po jej opuszczeniu stworzył nową wioskę i został jej pierwszym Kage. Użytkownik klanowego doujutsu, Sharingana oraz jego rozszerzonego poziomu Wiecznego Mangekyou Sharingana. Posługuje się Kekkei Genkai Uwolnieniem Burzy dzięki swojej pieczęci. Jest jednym z najbardziej wpływowych shinobi.

OsobowośćEdytuj

Raisu jest szczery do bólu i rzadko kłamie. Jest znany ze swojej siły i inteligencji. Uchiha ten jest okrutny i twierdzi, że większość ludzi nie rozumie bólu i zachowuje się z arogancją do nich nie wliczając swojego zespołu i najbliższych, gdzie darzy ich szacunkiem i jest miły. Po opuszczeniu wioski przez swojego przyjaciela Tenkei'a Senju jego twarz wyraża smutek mimo tego, że ukrywa to przed nimi. Zaczyna rozumieć swoje wcześniejsze zachowanie do ludzi i zmienia się w bardziej otwartą osobę i milszą. Uważa, że można stać się naprawdę silnym gdy walczy się w obronie bliskich.

UmiejętnościEdytuj

Raisu jest uniwersalnym shinobi i silnym. Może z łatwością rywalizować z Kakashim Hatake.

DōjutsuEdytuj

SharinganEdytuj

Sharingan jest niewątpliwie jedyn z największych atutów Uchihy. Może za jego pomocą kopiować techniki oraz zauważyć ruchy przeciwników, których wcześniej nie dostrzegał. Pełny potencjał swoich umiejętności pokazuje tuż po zdobyciu Mangekyō Sharingana. Dzięki Kalejdoskopowemu Sharinganowi potrafi używać takich technik jak Amaterasu, czy Susanoo ale rzadziej wykorzystuje Tsukuyomi.  
Raisu Sharingan.png

Sharingan Raisu

Transformacje natury chakryEdytuj

Uwolnienie OgniaEdytuj

Jako członek klanu Uchiha potrafi użyć techniki Katon: Gōkakyū no Jutsu i Katon: Hōsenka no Jutsu. Raisu jest wybitnym użytkownikiem ognistych technik i podziwianym przez wielu ludzi w umiejętnościach jego to Katonu.

GenjutsuEdytuj

Raisu potrafi się doskonale posługiwać technikami iluzyjnymi, w dodatku posiada Mangekyō Sharingana i technikę Tsukuyomi.

PrzeszłośćEdytuj

W młodości Raisu trenował pod okiem swoich rodziców ze względu na jego potencjał wiedzieli, że może zostać potężnym shinobi, który przyniesie chwalę klanu Uchiha. W wieku dziesięciu lat zaczął trenować techniki uwolnienia ognia. W akademii ninja był jednym z najlepszych uczniów wraz z Tenkei'em, którego poznał tam. Ukończywszy akademię w wieku dwunastu lat został przydzielony do drużyny ósmej pod wodzą Fune Nara wraz z Tenkei Senju i Josei Yamanaka.

Drużyna 8Edytuj

Drużyna do której dołączył Raisu miała niesamowicie utalentowanych geninów, gdyż Raisu posługiwał się Sharinganem, którego przebudził podczas ciężkiego treningu jeszcze gdy był w akademii i Tenkei, który posiadł klanowe Kekkei Genkai czyli Uwolnienie Drewna. Fune zrobił test sprawdzający umiejętności nowych shinobi polegający na krótkim sparingu, który wszyscy zdali pomyślnie. Drużyna ósma zaczęła mieć przydzielane misje rangi D, które nie były zbyt wielkim wyzwaniem dla nich, więc Hokage przydzielał im nowe misje rangi C.

Egzamin na ChūninaEdytuj

Po kilku tygodniach od mistrz drużyny ósmej zgłosił ją do egzaminu na chūnina. Pierwszy etap był pisemny, który poszedł łatwo młodemu Uchiha. Dzięki swojemu Sharinganowi z dwoma łezkami mógł skopiować ruchy innych. W drugim etapie jako drużyna otrzymali zwój nieba i musieli zdobyć zwój ziemi. Tak też zrobili, Uchiha zastosował genjutsu na jednym z geninów z Kusa dzięki czemu zdobyli zwój ziemi.

W trzecim etapie miały odbyć się walki jeden na jednego, ale przed tym był miesiąc przerwy, który drużyna ósma wykorzystała na trening doskonaląc swoje techniki. Po przerwie między tymi dwoma etapami wszyscy zebrali się na jednej arenie, a pierwszą walkę miał stoczyć Raisu z drugim geninem z liścia. Walka nie trwała zbyt długo, a Uchiha nie miał okazji nawet aktywować Sharingana. Po chwili przyglądania się umiejętnościom przeciwnika postanowił użyć na nim genjutsu co poskutkowało. Po zdezaktywowaniu techniki iluzyjnej Raisu wygrał pojedynek przechodząc dalej. Odpoczywając przed swoją następną walką dopingował swoich przyjaciół. Po wygranej Tenkei'a i Josei przyszedł czas na walkę pomiędzy młodym Uchihą i Senju. Podczas starcia dominował znacząco Uchiha aktywując swojego Sharingana, a potem Senju korzystając z drzewnych technik. Ostatecznie walka się wyrównała całkowicie przynosząc niezłe widowisko dla widzów. Po dłuższej chwili jednakże Raisu został zmuszony do użycia swoich popisowych technik czyli Katon: Gōkakyū no Jutsu oraz Katon: Hōsenka no Jutsu. Obojga walczyli z całych swoich sił, ale wygrał Raisu. W walce finałowej miał się zmierzyć Raisu z shinobim Mgły posługujący się elementem wody. Uchiha chcąc to zakończyć szybko aktywował swojego Sharingana i natychmiastowo zaczął korzystać z arsenału swoich technik. Przeciwnik starał się odpierać ataki Uchihy lecz nieskutecznie co dało wygraną shinobiemu z Liścia. Po egzaminie cała drużyna ósma została chūninami.

Część IEdytuj

MisjaEdytuj

Drużyna ósma została wezwana przez Hokage. Miała ona za zadanie schwytać szajkę bandytów, która ukradła cenne przedmioty z wioski. Tuż po wyruszeniu nie musiało minąć wiele czasu, żeby Fune wraz ze swoimi podopiecznymi poczuli czyiś wzrok na sobie. Jak się okazało przeciwnicy wykazali się sprytem i zasadzili pułapkę, używając elementu wody otoczyli jōnina. Chūnini natychmiast się zatrzymali będąc lekko zagubieni zaczęli się rozglądać. Po chwili przed ich oczyma ukazała się cała szajka, którą mieli schwytać. Jak się okazało nie byli oni zbyt silni. Raisu widząc jak Fune wydostaje się z wodnej pułapki aktywował sharingana i wraz ze swoją drużyną pokonał przeciwników.

CytatyEdytuj

Tenkei: "Dlaczego musisz być takim dupkiem dla innych?"

Raisu: "Przestań, nie jestem aż taki zły."

• (Do Kakashiego) "Ty jesteś tym shinobi, o którym tyle mówią? Walczmy."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki