FANDOM

Pieczęć Sześciu Wrót

Nazwa

Kanji Nazwy::六封闸阀
Angielska Nazwy::Six Seal Gate

Dane

Klasyfikacja Fūinjutsu
Ranga Ranga S
Klasa Defensywna, Ofensywna
Zasięg Krótki
Pieczęci ręczne Zapomniana Pieczęć Dusz
Użytkownicy

  • Ja
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.
Pieczęć Sześciu Wrót(六封闸阀) jest to zapomniana technika polegająca na wzmocnieniu szybkości, siły, ninutsu oraz ilości czakry w ciele użytkownika, który aby wyjść z tego trybu musi otworzyć piąte wrota.

Wygląd Edytuj

Znak umieszczony jest na brzuchu użytkownika. Ma kształt koła, w którym jest umieszczone mniejszy owal. Przestrzeń między figurami została podzielona na cztery części.

Używanie Edytuj

Ninja posiadający Pieczęć Sześciu Wrót może użyć jej na dwa sposoby: pierwszy prostszy wymaga średniej ilości czakry. Polega on na przywołaniu ramienia wychodzącej z brzucha, która łapie przeciwnika i zabiera mu kawałek większy niż ilość potrzebna do przywołania ręki. Drugi trudniejszy polega na użyciu ręki, aby zabrał całą czakrę wroga do aktywowania Styl Przywołania: Przemiana. Kiedy użytkownik użyje Stylu Przywołania: Przemiana musi wbić sobie nóż w środek okręgu i przekręcić go. Wtedy aktywują się pierwsze wrota. Kolejne wrota coraz bardziej zwiększają umiejętności użytkownika i dodają opanowania stylów: Ognia, Ziemi, Wody. Błyskawicy, Wiatru. Po otwarciu danego wrota te zabarwia się na kolor czarny.

Zasady otwierania wrót Edytuj

  1. Aby kolejne wrota zostały otwarte trzeba zużywać coraz więcej czakry: 2 wrota- 25%, 3 wrota- 50%, 4 wrota- 75%. 5 wrota- 100% (czakry)
  2. Z każdym otwarciem pieczęć dodaje jeden styl natury.Jeżeli ninja opanował już wcześniej daną transformację natury zwiększa jego znajomość technik danego stylu.
  3. 5 wrota potrzebują 100% czakry więc użytkownik musi ponownie ukraść komuś całą czakrę. Gdy warunek zostanie spełniony, ninja wchodzi w Tryb Mędrca Żywiołów.

Szóste Wrota Edytuj

Otwarcie szóstego z wrót potrzebuje czakry 3 osób. Następnie użytkownik musi kolejny raz przekręcić nóż w brzuchu. Po zrobieniu danych czynności ninja zostaje owinięty materią z jakich są zrobione Kule Szukające Prawdy. Człowieka, który jest w tym trybie można zranić jedynie za pomocą ninjutsu. Jest on cały zrobiony z materii dzięki czemu nie posiada organów wewnętrznych i może układać się we wszystkie kształty. Jednakże by stworzyć np. tarczę lub laskę musi użyć Kuli Szukającej Prawdy. Im dłużej jest się w tym trybie tym większe są obrażenia wewnętrzne po wyjściu, ponieważ Szóste Wrota łamią prawa biologii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki