FANDOM

Parise Uchiha

Dane Osobowe

Wiek
  • Część III: 12-19, 72
Wzrost
  • Część III: 140
    14.000 cm
    -176
    17.600 cm
Waga
  • Część III: 37,5
    37,5 kg
    -64kg
Kekkei Genkai
Klasyfikacja
“Hunter-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Hunter-Nin
Przynależność Torangakure
Drużyna Drużyna 10
Klan Symbol Uchiha Klan Uchiha

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Parise Uchiha - Syn Raisa Uchiha i Utsukushi Inuzuka.

WyglądEdytuj

Na policzkach ma blizny po walce z tygrysem. Ma czarne włosy, a Jego opaska ma kolor żółty. Tak jak każdy członek Wioski Pnia ma znak wioski. Strój ma ten sam co Uzumaki Naruto. Ma niebieskie oczy.

CharakterEdytuj

Jest miły pogodny i przyjacielski, po wielu walkach w wieku 19 lat przestaje taki być na początku jest zimny nie jest litościwy lecz spowrotem się potem zmienia. Zawsze przykłada się do treningów i jest bardzo energiczny. Osiągnął Sharingana w wieku 9 lat podczas sparingu w akademii. A typ natury nauczył się w wieku 11 lat.

Część trzeciaEdytuj

Egzamin na ChunninaEdytuj

Był piękny dzień drużyna 10 wróciła z misjii i Raisu ogłosił iż idzie na misję i chwilowo dowództwo obejmie pewien ANBU. Przekazał im, że za pare miesięcy Egzamin na chunnina. Parę miesięcy później Sensei Parise ogłosił drużynie 1-, że zbliżają się egzaminy na chuunina. Zdwoił więc ich treningi, podczas których Parise opanował technikę wiatru. Chłopak był bardzo podekscytowany tym, że może awansowac rangą, jednak kolega z drużyny zawsze sprowadzał go na ziemię.

Pierwsza część pisemna poszła Parisu zadziwiająco dobrze. Imaru(koleżanka) oraz Makoto(kolega) również pomyślnie przeszli próbę i cała drużyna została awansowana do drugiej fazy w Lesie Śmierci.

Nadszedł czas drugiego etapu. Dostali zwój nieba i mieli zdobyć zwój ziemi. Na drodze napotkali wiele przeciwników, lecz Ci mieli zwoje nieba. Nagle napotkali drużynę Oboro. Drużyna 10 stanęła pozą do walki, a Oboro stworzył mnóstwo Replikacjii i Genjutsu. Walczyli do rana i udało Im się wreszcie uwolnić z Genjutsu. Zdobyli, a więc zwój ziemi.

Z Lasu Śmierci przyszło 70 uczestników więc zrobiono eleminacje.

Walki się ciągły... Parise, Imaru i Makoto nudzili się i ogłoszono ostatnie walki.

66. Imaru vs Sakura

67. Naruto vs Kiba

68. Parise vs Gaara

69. Makoto vs Rock Lee

70. Sasuke Uchiha vs Ikatsuko

W walce Imaru był remis, w walce dwojga Konoszan zainteresował Mnie Uzumaki - Stwierdził Parise.

Walka z GaarąEdytuj

Czas na moją walkę - powiedział rozciągający się Parise.

Parise stanął do walki, Gaara też. Parise skoczył i zrobił salto w tył po czym wyrzucił kunai'e. Gaara to zablokował, więc te postanowił rzucić bombę. Też nie podziałało więc skoczył w powietrze wykonał pare ciosów Taijustu, lecz posłał Raisa o ścianę, a następnie przygniótł Go piaskiem. Raisu opadał wtedy Gaara podżucił Go piaskiem do góry i Go przygniótł do ściany. Ten upadł na ziemię wstał i powiedział, że nie przegra. Pobiegł do Gaary skoczył na 5 m w powietrze i chcąc kopnąć Gaarę, znowu kopnął piasek.

Gaara rzucił Parisem o ścianę i wylecieli na zewnątrz.

Inwazja na TorangakureEdytuj

Rozpoczęła się Inwazja. Kiedy Parise został raniony przez Garrę podczas finałów , nie był psychicznie przygotowany do spełnienia swojej roli w walce. Podwładny Kazekage, użył techniki Nehan Shōja no Jutsu aby uśpić widownię na stadionie. Dało to także oddziałom Otogakure i Sunagakure sygnał do rozpoczęcia inwazji. Ninja Toran , którzy byli w stanie odeprzeć genjutsu, staneli do walki. Gaara wraz z swojim rodzeństwem zaczął uciekać , ale za nimi pobiegli Sasuke i Parise. Na obrzeżach wioski , shinobi Otogakure i Sunagakure przywołali niektóre z węży Orochimaru. Miały one za zadanie zniszczyć mury obronne Konohy. Wtedy wkroczył Jiraya który zatrzymał węże , a większość ninjy Otogakure została pokonana. NarutoSakuraShikamaruPakkun, podobnie jak Sasuke i Parise ruszają w pościg za Piaskowym Rodzeństwem. Shikamaru udaje się zatrzymać na chwilę shinobi Otogakure . Najprawdopodobniej zginął by , gdyby nie pojawił się jego sensei , Asuma Sarutobi. Sasuke powiedział Parisowi, by ten gonił Gaarę i Kankuro. Sasuke udało się pokonać Temari, Parisowi Kankurō. Wtedy Sasuke konfrontuję się z Gaarą. Próbuje pokonać go Chidori, lecz pełen nienawiści Gaara aktywuje pierwsze stadium swojego Bijuu. Młody Uchiha upada na gałąź , gdyż aktywowała się jego przeklęta pieczęć, z powodu braku chakry. Wtedy pojawia się Naruto, walczy z Gaarą który w międzyczasie przemienia się w pełną formę swojej besti. Naruto sie jednak nie poddaje i walczy dalej. Parise nie mógł na to patrzec i zawołał Shukaku, by Ten Go zaatakował. Shukaku ruszył na Parise ten użył Kyouse no Jutsu. Rozpoczęła się walka walczyli już pare chwil i wtedy Summon się odwołał z bytniego przemęczenia, a Parise upadł na ziemię. Naruto w tymczasie obudził Gaarę. Parise zaczał robić jakieś techniki Wiatru i Wody, lecz to przynosiło mały efekt. Parise skoczył na Shukaku i uderzył Gaarę. Gaara poleciał na ziemię, a Parise na niego. Gaara został wgnieciony w ziemię, a Shukaku zniknął. Parise się cofnął i upadł na glebę. Wtedy Gaara ledwo wstał i pojawił się Kankuro i Temari, zabrali Gaarę.

Misja rangi C?Edytuj

Parise po powrocie rodziców wszystko opowiedział im. Następnego dnia Raisu wysłał : Okurote Uchihę (K), Inuzukę Ichiganę, Naruto Uzumakiego i Parise eksportowania architekta. Podczas drogi dwóch nukkeninów z Kiri byli osobami które polują na każdego i zaatakowali ninje. Jeden z missing-nin skoncentrował energię i wykonał wielkiego wodnego smoka. Zaczął atakować z każdej z stron każdy z dobrych byli bezbroni, a w tym czasie ten drugi wykonał ziemnego smoka. Parise zaczął umiejętnie unikać wszystkiego i w locie się śmiał nie patrząć przed siebie i uderzył go ziemny smok. Kapitan ich włączył Sharingana i złapał nukkeninów z genjutsu. Po eksportacji architekta wrócili do Toran i oddali nukkeninów do więzienia.

Piąta Wielka Światowa Wojna ShinobiEdytuj

Gdy rozpoczęła się wielka światowa wojna shinobi Parise został przyłączony do obrony Daimayo.

Misja rangi AEdytuj

Po tym jak jego ojciec Raisu wyruszył, na trening ten został przydzielony z Narutem, Sakurą i Kakashim do misji rangi A, mianowicie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki