Fandom

Naruto Fanon Wiki

Pancerz Feniksa

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pancerz Feniksa

Nazwa

Kanji Nazwy::鳳凰遁の鎧
Rōmaji Nazwy::Hōōton no Yoroi
Dosłowna Polska Nazwy::Pancerz Uwolnienia Feniksa

Dane

Klasyfikacja Kekkei Genkai, Kinjutsu, Ninjutsu, Przepływ Czakry
Typ Uwolnienie Feniksa
Ranga Ranga S
Klasa Ofensywna, Defensywna
Zasięg Krótki
Użytkownicy

  • Shimon Kizamu
    The list of properties to be used for the data fields has not been specified properly.

Niezwykle potężna technika, która jak sam stwierdził Shimon Kizamu, można nazwać ostateczną techniką jego klanu. Aby posiąść technikę należy w wysokim stopniu opanować szósty poziom Oka Feniksa. Z chwilą aktywacji, użytkownik zostaje pokryty eteryczną zbroją, która wg. Tobiego i Madary Uchihy emanuje podobną energią co Susanoo, choć nigdy nie wyjaśniono jak to możliwe. Kiedy ktoś spróbuje uderzyć użytkownika poprzez walkę wręcz, bądź też uderzyć go jakimś narzędziem, ów przedmiot/osoba zostaną natychmiast podpalone. Kiedy aktywował technikę, a działał jeszcze pod ukrytą tożsamością, Shimon pokazał, że technika jest bardzo niebezpieczna i klasyfikuje się jako kinjutsu, gdyż zużywa monstrualne pokłady czakry i może doprowadzić do śmierci użytkownika. Z tą technikę, Kizamu był w stanie przez pewien czas dorównywać poziomowi Tobiego. Ponadto technika jest niezwykle skuteczna, gdy użytkownik jest właścicielem Szponu Feniksa, gdyż poza ostateczną obroną, ma także całkiem sporą siłę ofensywną.

Więcej w Fandom

Losowa wiki