FANDOM

Odorobi Kuiku

(オドロ日 くいく, Kuiku Odorobi)

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Barana.svg 28 Marca
Wiek
  • Część I: 38
Wzrost
  • Część I: 176
    17.600 cm
Waga
  • Część I: 74
    74 kg
Grupa krwi A
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Odorobi Kuiku (オドロ日 くいく, Kuiku Odorobi) to potężny jōnin z Konohagakure, znany szczególnie ze swoich popisowych wodnych technik.

Osobowość Edytuj

Odorobi jest miłym, sympatycznym i dowcipnym mężczyzną. Stara się nie brać udziału w walce, ale zmienia się to kiedy sytuacja tego wymaga i wtedy staje się bardzo poważny oraz nie można go lekceważyć.

Umiejętności Edytuj

Odorobi jest świetnym shinobi który specjalizuje się najbardziej w kenjutsu i w Uwolnieniu Wody.

Taijutsu Edytuj

Już w młodości Odorobi miał wprawę do taijutsu. Dzięki swojej szybkości i umiejętnościom był wstanie sobie radzić podczas walk z silniejszymi. Potem jego umiejętności drastycznie się zwiększają i używa tylko tego stylu walki. Lecz z czasem coraz rzadziej używa taijutsu.

Kenjutsu Edytuj

Kenjutsu jest niezaprzeczalnie najlepszym stylem walki u Odorobi’ego. Potrafi wiele technik związanych z mieczami, oraz posiada dla siebie swój unikalny miecz który nosi nazwę Shainingu Ken. Opanował władanie mieczem doskonale w kilka lat. Wykorzystuje swój miecz niemal ciągle podczas walki. Kuiku lubi dodawać do swojego miecza swoją chakrę lub element wody.

Ninjutsu Edytuj

Zna cały szereg technik związanych z ninjutsu i opanował je na wysokim poziomie, lecz używa rzadko tych technik. Podstawową naturą chakry u Odorobi jest styl wody. Opanował tą naturę chakry na poziomie mistrzowkim. Zaczął się uczyć tego elementu pod nadzorem ojca i już wtedy próbował tworzyć swoje techniki. Potrafi swój element wody dodawać np. do pięści, albo do narzędzi.

Ninjutsu Bariery Edytuj

W przeciwieństwie do technik zwykłych ninjutsu umie bardzo dużo technik związanych z barierami. Potrafi tworzyć i utrzymywać długo silne i wytrzymałe bariery.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki