FANDOM

Oblężenie Katana Ninja - wydarzenie, które odbyło się między Pierwszą, a Drugą Wojną shinobi. Podczas tego wydarzenia trwała bitwa między Organizacją Katana Ninja, a Zjednoczonym Oddziałem Shinobi. Zjednoczony Oddział, dzięki dobrym tropicielom z Kumo zdołał odnaleźć kryjówkę Organizacji, gdzie byli przetrzymywani Lordowie Feudalni, którzy zostali wcześniej porwani. Oblężenie trwało prawie 1 dzień i zakończyło się zwycięstwem Zjednoczonego Oddziału, lecz dopiero po interwencjach Kage. Lordów Feudalnych nieudało się uratować, gdyż zostali zabici przez przywódcę organizacji - Burēdo.

Strony KonfliktuEdytuj

Kontra:

Siły WalczącychEdytuj

  • Katana Ninja: 12 wykwalifikowanych i dobrze wyposarzonych szermierzy
  • Zjednoczony Oddział Shinobi: około 40 dobrze wyszkolonych w różnych dziedzinach shinobi

Wykrycie KryjówkiEdytuj

Po utworzeniu Zjednoczonego Oddziału, Raikage wysłał kilku najlepszych tropicieli nieznanych z imienia. Znaleźli oni trop Daimyō Kraju Błyskawic i rozpoczęli poszukiwania. Po kilku tygodniach zwiedzili niemal wszystkie Kraje i jako ostatni wybrali się do Kraju Kamieni. Wkońcu znaleźli ukryty w górze zamek i poinformowali Raikage. Po kilku dniach przegrupowano szeregi i wyruszono. Wówczas Kage nie spotykali się prywatnie, tylko informowali się przez specjalnych sekretarzy. Wkrótce udało się odpowiednio rozstawić siły dookoła kryjówki. Kage dali sygnał do odbicia Daimyo. Shinobi mieli poruszać się cicho i powolno, lecz Danzō chciał być jak najszybciej chcąc praktycznie samemu uwolnić Lordów. Nawet Kagami i Torifu nie zdołali go namówić, by zwolnił. W efekcie tego zostali wykryci. Yaiba - jeden z najsilniejszych z Katany rozstawił dookoła kryjówki łasice, które informowały go o tym co się dzieje. Wkrótce powiedział przywódcy -Burēdo, że zbliżają się trzej shinobi liścia. Przywódca Organizacji dał nakaz do Yaibie i jego drużynie, by sprawdzili tę trójkę. Yaiba, Imugi i Reikouchu ruszyli w stronę shinobich konohy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki