FANDOM

Nowe Akatsuki

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Jest to organizacja stworzona na gruzach pierwotnego Akatsuki. Jej liderem jest Tobi. Do tej pory nie wszyscy członkowie są znani.

CelEdytuj

Nowe Akatsuki ma cel podobny do swoich poprzedników - chce zgromadzić 9 Bijuu by połączyć je w Juubiego. Jednak jej lider - Tobi zajmuje się także kopiowaniem technik, które mogą przydać się w wielkiej wojnie. Dzięki połączeniu oczu Byakugan, Eternal Mangekyou Sharingan i Rinnegan jest w stanie osiągnąć te i więcej celów, niemożliwych do zrealizowania dla normalnego shinobi. Nowe Akatsuki jest w posiadaniu Gedo Mazo - pustego ciała Juubiego, które chcą wskrzesić. Ich głównym celem jest uczynienie z Tobiego jego jinchuuriki i rzucenie na świat ogromnego genjutsu - Wiecznego Tsukuyomi, które zaprowadzi na nim pokój i sprawiedliwość.

CzłonkowieEdytuj

Do grupy należą najsilniejsi shinobi na świecie. Są to zbiegli ninja, posiadający listy gończe. Ich moc dorównuje Kage, są to shinobi rangi S.

Tobi - przywódca organizacji, posiada trzy wielkie doujutsu - Wieczny Mangekyou Sharingan Sasuke (przed jego śmiercią miał trójłezkowca) w lewym oku, Rinnegan w prawym oraz Byakugan na czole, wszczepiony dzięki DNA Pierwszego Hokage znajdującym się również w czole Tobiego. Daje mu to możliwość użycia Mokutona oraz wszystkich ocznych technik dostępnych dla każdego z tych oczu. Pod względem siły jest numerem jeden w organizacji.

Sasuke Uchiha - prawa ręka Tobiego. Posiada Wieczny Mangekyou Sharingan zdolny do używania Susanoo, Amaterasu oraz Tsukuyomi. Jest też liderem własnej grupy - Taki, wchodzącej w skład Nowego Akatsuki.

Han Senju - członek Taki, dzięki swojej Przeklętej Pieczęci może używać technik Mokutona.

Suigetsu Hozuki - szermierz, później posiadacz sześciu z siedmiu Wielkich Mieczy.

Juugo - oryginalny posiadacz Przeklętej Pieczęci, potrafi zmieniać swoje ciało w tłoki, wyrzutnie chakry itp.

Kuroi - lalkarz, jego idolem jest Sasori.

Zetsu - szpieg i podstawa armii Nowego Akatsuki.

Kasai Kaguya - brat Kimmimaro Kaguyi i użytkownik Kekkei Genkai Shikotsumyaku.

Shiba Gaon - brat Czwartego Tsuchikage Arena Gaona, posiadacz dwóch Kekkei Genkai - Koton oraz Jiton.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki