FANDOM

Naoto

Debiut

Manga Rozdział 22
Anime Naruto Odcinekk 1
Występuje w Anime i Manga

Dane Osobowe

Wiek 1 seria: 18 lat
2 seria: 21 lat
3 seria: 23 lata
Wzrost 175 cm
Kekkei Genkai 18px-Zentengan_edited-1.png Zeringan
18px-Mangeky%C5%8D_Sharingan_Kuroboshi_%28Eternal%29.svg.png Mangekyō Sharingan
18px-Element_Drewna.svg.png Mokuton
Super Zeringan
Klasyfikacja
“Missing-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Missing-Nin
Przynależność Http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20111228222903/narutofanon/pl/images/thumb/1/17/symbol_konoha.jpeg/20px-Symbol_konoha.jpeg Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/konohagakure Konohagakure

Ranga

Rejestracja Ninja 017923
Rodzina

  • [[Klan Senju (daleki krewny)
    Klan Uchiha (daleki Krewny)|Klan Senju ]] (Tylko Manga)
Typy Natury

18px-Element_Ognia.svg.png Uwolnienie Ognia
18px-Element_Drewna.svg.png Uwolnienie Drewna
18px-Element_Yin%E2%80%93Yang.svg.png Yin-Yang

Jutsu
Narzędzia

Naoto (尚人, Naoto)- missing-nin z Konohy. Główny antagonista trzeciej serii.

WyglądEdytuj

Naoto jest wysokim, niebiesko włosym męrzczyzną. Na prawym oku, ma specjalną pieczęć, która zatrzymuje jego bestialską chakrę (później się okazało, że to pieczęć do wysysania chakry innych osób). Nosi długą białą koszulę z długim rękawem, od którego rozciżga się czarny pasek aż do kołnierza. Zazwyczaj nosi czarne spodnie i niebieskie sandały.

OsobowośćEdytuj

Przed ujawnieniem się był miły i czarujący. Był nawet bardziej porządany niż Sasuke. Pomagał, każdemu któremu mógł. Był także pierwszym człowiekiem (prócz Hiruzena), który zrozumiał Naruto i chciał mu pomóc. kiedy się ujawnił był złem wrodzonym. Czuje satysfakcje pokonując silniejszych od siebie. nawraca się po przegranej z Naruto, kiedy już resztkami sił broni osłabionego Naruto.

UmiejętnościEdytuj

TaijutsuEdytuj

HachimonEdytuj

Poniewarz jest mistrzem Taijutsu (kiedy był mały trenował z Guyem), umie otwierać 5 bram. Jest pokazane, że gdy zdobywa Super Zeringana, umie otwierać już 7 bram, jednak tylko na chwilę. Zostało pokazane, że robi mu to większe obrażenia na poziomie komurkowym niż tym, którzy trenowali uczciwie Taijutsu.

NinjutsuEdytuj

KatonEdytuj

Jedyny, naturalny żywioł Naoto. Jest on naprwde świetny w tym żywiole, ponieważ urodził się z nim naturalnie. Długie lata treningu sprawiły, że może tworzyć podmuchy ognia. Jest on też wytrzymały na tego typu ataki.

RasenganEdytuj

Technika, którą Naoto, może kopiować za pomocą MS. Jest on jednak słaby i naoto dodaje troch swojej chakry ognia by go wzmocnić.

MokutonEdytuj

Jednym z warunków, aktywacji Super Zeringana, jest posiadanie Mokutonu. Naoto miał wielkie kłopaty z odnalezieniem kogoś z tymi mocami. Miał teorię, że skoro Tsunade jest wnutrzką Pierwszego Hokage, to może ona posiadać ukryte moce uwolnienia drewna. Później się okazuje, że jest łatwiejszy sposób jako jako zamaskowany ninja pomaga kage w walce z Madarą. Niepostrzerzenie udaje mu się zabrać trochę tego DNA.

GenjutsuEdytuj

ZeringanEdytuj

Kekkai genkai, które jest dojutsu. Jest ono niebieskie i dorównuje mocom sharingana. Oko pierwotnie należało do brata Mędrca sześciu ścierzek. Oko ma podobne zastosowanie co Byakugan i Sharingan.

200px-Zentengan_edited-1.png Kompletny Zeringan.

Mangeyoku SharinganEdytuj

Podszebował go do aktywacji Super Zeringana. Wykradł je podczas masakry klanu Uchiha, ojcu Itachiego i Sasuke. Przeszczepuje je sobie dopiero po swojej rzekomej śmierci.

200px-Mangeky%C5%8D_Sharingan_Kuroboshi_%28Eternal%29.svg.png Mangeyoku Sharingan

Yin-YangEdytuj

Nabył tej chakry podczas pierwszego starcia z Naruto. Kiedy pokonuje Naruto wysysa z niego część chakry Yin, poniewarz w Naruto unosiło się trochę chakry Yang Minato, ją takrze wyssał. Ma teraz zdolności do korzystania z Izanagi. Odnalazł równierz sposób na nie zamykanie jednego oka po jego aktywacji. Robi on klona z uwolnienia drewna (klony posiadają równierz Super Zeringany). Kiedy używa tej techniki przyzywa klona i zamienia się z nim okiem gdy użyje tej techniki (oko zamienia podczas pobytu w Tsukuyomi. Operacja zajmuje mu 80 godzin, ale w ludzkim świecie to dwie sekundy). Może tę technikę używać tylko dwa razy dziennie.

Super ZeringanEdytuj

Ostateczna forma Zeringana. By go aktywować, osoba posiadająca Zeringan musi przeszczepić sobie lewy mangeyoku sharingan. Potem wszczepić sobie DNA z Mokutonem. By w pełni aktywować Super Zeringan trzeba także mieć uwolnienie Yin-Yang. Super Zeringan wygląda jak Mangeyoku Sharingan jednak gałka oczna jest niebieska jak w Zeringanie, a w miejscu źrenicy pojawia się znak Mokutonu od, którego ciągnie się osiem zielonych pasków. Super Zeringan, pozwala na kontrole umysłów, jak i na tworzenie klonów z Super Zeringanami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki