Fandom

Naruto Fanon Wiki

Misuto Sarutobi

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Misuto Sarutobi

Misuto.jpg

Dane Osobowe

Przynależność
„Plik:Symbol_Konoha.jpeg|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Konohagakure Konohagakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Konohagakure Konohagakure|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/konohagakure Konohagakure
Partner Ichiran Senju

Ranga

Rodzina

Typy Natury

Element Ognia.svg.pngUwolnienie Ognia
Element Wiatru.svg.pngUwolnienie Wiatru

Jutsu
Narzędzia
Misuto Sarutobi (Sarutobi Misuto) - shinobi Liścia i jeden z najlepszych ANBU w wiosce. Znany ze współpracy z Ichiranem i duetu Sen-Saru (dosł. Tysiąc Skoków). Jest bardzo doświadczonym ninją w kilku dziedzinach i walczył z wieloma przestępcami (m.in.Orochimaru) Obecnie uczestniczy w Czwartej Wojnie Shinobi i walczył w Dywizji Daruiego przeciwko białym Zetsu. Ranny teraz odpoczywa wśród medyków.

Przeszłość, Wojny Shinobi i ANBUEdytuj

Misuto urodził się w Wiosce Liścia i od zawsze jest członkiem klanu Sarutobi. Gdy był młody szkolił go sam Trzeci Hokage, by później mógł chronić wioskę. W pół roku po zostaniu geninem awansował na wyższy poziom - chūnina. Po jakimś czasie wybuchła Trzecia Wojna Shinobi w czasie, której był wysłany na front wraz z innymi utalentowanymi chūninami (w tym Ichiranem Senju). Tam poznał najmłodszego z Senju i podjął współpracę czyli późniejszy duet Sen-Saru. Po wojnie został wyróżniony, awansowany na jōnina i wcielony do ANBU Liścia. Podczas pobytu w tym oddziale wykonywał wiele ważnych misji i zadań specjalnych dla wioski.

Wygląd i CharakterEdytuj

830px-Anbu Attack Gear.png

Misuto (po lewej) i Ichiran (po prawej) jako członkowie ANBU

Misuto jest wysokim brunetem z długimi włosami. Lubi jeść ramen. Zawsze próbuje wyszukiwać pokojowych rozwiązań na każde konflikty. Podczas jednej z bitew został sam z Ichiranem przeciwko kilkunastu wrogom i próbował ich przekonać żeby się wycofali, bo nie chciał zabijać taką ilość dobrych shinobi. To oznacza, że jest dość pewny siebie, ale szanuje każdego wroga.

UmiejętnościEdytuj

Misuto.gif

Umiejętności Misuto.

Jako członek najważniejszego klanu w wiosce, Misuto jest utalentowanym shinobim w wielu dziedzinach. Świetnie opanował żywioł ognia i wiatru, a gdy je łączył uzyskiwał jeszcze potężniejsze ogniste techniki. Był również specjalistą od wybuchów i pułapek. Na dalsze odległości używał Wybuchowego Shurikena, którego sam wynalazł. Potrafi przywoływać małpy, które z kolei zamieniają się w diamentowe kije i pomagają mu w walce. Jako cżłonek ANBU, skutecznie posługuje się kataną i zna wszystkie słabości ludzkiego organizmu. Jednak do dziś nie wiadomo czy Misuto to jego prawdziwe imię czy też nie, ponieważ jest członkiem ANBU to musi mieć pseudonim, by chronić krewnych. Wiadome jest to, że jest dumą klanu Sarutobi i obecnie najsilniejszym członkiem tego klanu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki