FANDOM

Mei Tanaki

Mei Tanaki

MeiTanaki3.jpg

  • Ostatni Biały Księżyc

Debiut

Manga Rozdział 1
Występuje w Tylko Manga

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 14 czerwca
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część I: 12
  • Część II: 15
    “żyje” nie jest na liście dozwolonych wartości (Żyje, Ubezwłasnowolniony, Nie żyje, Przypuszczalnie nie żyje) dla tego atrybutu.
Wzrost
  • Część I: 162 cm
  • Część II: 175 cm
Waga
  • Część I: 49
    49 kg
  • Część II: 63
    63 kg
Grupa krwi
“0Rh+” nie jest na liście dozwolonych wartości (0, A, B, AB, Nieznana) dla tego atrybutu.
0Rh+
Kekkei Genkai Ikona Natury Księżyca.svg Uwolnienie Księżyca
Klasyfikacja
  • Sensor
  • “Nukenin (przez jakiś czas” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
    Nukenin (przez Jakiś Czas
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Klan Tanaki

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 071215
„-” nie jest liczbą.
Wiek Ukończenia Akademii -
Wiek Zdobycia Rangi Chūnina ?
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia
Mei Tanaki to genin z Konohagakure. Początkowo uznawana była za Nukenina, gdyż w wieku 2 lat opuściła wioskę wraz z bratem. Ostatni Biały Księżyc z klanu Tanaki i świetny Sensor.

CharakterEdytuj

Jest osobą efemeryczną, o zmiennych nastrojach, bardzo uduchowioną, dusza jej wyrywa się do wzniosłych idei. Czasami wykazuje brak poczucia rzeczywistości. Czasem powinna patrzeć bardziej realnie na świat. Ma ogromne możliwości rozwoju intelektualnego. Jest niezależna i z zasady nie zgadza się z opinią większości. Posiada bardzo dużą intuicję, rozumie motywacje innych ludzi, jednocześnie chowa własne oblicze. Ceni sobie samotność, kocha książki i dobrą muzykę.Jest pomysłowa i niezwykle ruchliwa. Lubi błyszczeć i olśniewać otoczenie. Ma chłonny i błyskotliwy umysł, niemniej jednak powinna uważać na swoją porywczość. Potrafi odczytywać intencje innych ludzi. Ceni doskonałość i perfekcję we wszystkim. Jej poczucie odpowiedzialności dostosowywane jest do tego, co jest dla niej wygodne. Wiele ze swoich uczuć ukrywa, a lepiej by było, żeby je ujawniała. Ma bowiem skłonności do okresowych załamań. Powściągliwa, enigmatyczna i skryta w sobie, lubi kaprysić, ale robi to z wdziękiem i nie zraża do siebie otoczenia. Jednak ogromne skłonności do dominacji nie wszystkim się podobają. Jest lubiana w towarzystwie. Nigdy nie pozwoli się zepchnąć do roli kury domowej. Czasem bywa agresywna jednak potrafi nad sobą panować. Chętnie pomaga innym, nawet jeśli nie ma z tego żadnych korzyści. Dobro swoich bliskich stawia ponad swoje dobro. Nadmiar obowiązków ją przytłacza, nie lubi gdy zostaje o czymś powiadomiona później od innych. Jej trochę inny tok myślenia często zaskakuje ludzi. Czasem zupełnie inaczej widzi różne sytuacje, a nawet dużo słuszniej. Bardzo wpływa na innych, jest w niej coś co sprawia że odmienia kogoś samymi słowami lub czynami. Często bywa bardzo roztargniona i zapominalska, wszystko robi na ostatnią chwilę. 

RelacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

WyglądEdytuj

MeiTanaki1.png
MeiTanaki2.png

Mei w I serii

UmiejętnościEdytuj

TaijutsuEdytuj

GenjutsuEdytuj

NinjutsuEdytuj

Uwolnienie KsiężycaEdytuj

Lista TechnikEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

  • "Ja nadal świecę, ty już zgasłeś"
  • "Mam nazwać to miejsce moim domem czy może raczej więzieniem?"
  • "Haha, ja przestępcą? Naprawdę tak wyglądam?"
  • "Bądźmy przyjaciółmi. To dużo lepsze niż wrogowie, wiesz?"

Notka od AutorkiEdytuj

Strona w budowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki