Fandom

Naruto Fanon Wiki

Masashi Myamoto

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Masashi Myamoto

Musashi.jpg

Dane Osobowe

Klasyfikacja Samuraj
Przynależność
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Kraj_%C5%BBelaza Kraj Żelaza” nie może być użyte jako nazwa strony.
Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/kraj_%c5%bbelaza Kraj Żelaza
Rodzina

Jutsu
Narzędzia
Masashi Myamoto (Myamoto Masashi) - był jedynym samurajem w Katana Ninja i uciekinierem ze swojego kraju. Był świetnym miecznikiem. Zginął w walce w kryjówce poprzez zrobienie Seppuku.

Przeszłość i Uczestnictwo w Pierwszej WojnieEdytuj

Masashi urodził się w Kraju Żelaza przed Wojnami Ninja. Miał niesamowity potencjał jako samuraj już w dzieciństwie. Był szkolony do płatnego oddziału najemniczego mającego pomagać w wojnie Shinobim z Iwy. Jego oddział odnosił duże sukcesy w wojnie od początku do samego końca konfliktu.

Odejście z WioskiEdytuj

Zanim jeszcze odszedł z wioski szkolił on na samuraja swojego bratanka Mifune, którego bardzo lubił. Jednak mimo dosyć dobrego życia Masashi nie potrafił dostosować się do niego. Wiecznie szukał innego miejsca, które przyniosło by mu szczęście. Po kilku latach po wojnie odszedł z kraju bez większych powodów.

Katana Ninja i ŚmierćEdytuj

Masashi otrzymał w kraju deszczu propozycje dojścia do tajemniczej organizacji. Rozmawiając z Burēdo zrozumiał, że to czego potrzebuje to chęć uwolnienia świata od wojen. Po wielu latach współpracy ze swoją drużyną przyszedł na niego czas podczas ataku na kryjówkę Katana Ninja. Tam podczas walki stracił rękę i nogę. Był zmuszony zrobić Seppuku (samobójstwo) swoim mieczem.

Wygląd i CharakterEdytuj

Samuraj był dobrze zbudowanym brunetem. Traktował walkę jako pokute za swoje grzechy i szanował każdego przeciwnika. Bardzo ufał swoim kompanom z Katany.

UmiejętnościEdytuj

Masashi jako samuraj był doskonałym miecznikiem. Opanował większość technik samurajów. Jego główną umiejętnością było nadawanie ostrzu mocy poprzez czakre. Jego ciało było bardzo wyćwiczone fizycznie. Dzięki silnej psycice był w stanie opierać się Genjutsu.

Masashi.gif

Umiejętności Samuraja

Jego najlepszą techniką i zarazem wizytówką Katana Ninja była technika Hiden: Ken Setsuzoku. Potrafił on połączyć się mieczem zmieniając swój wygląd i zwiększając potencjał bojowy. Zyskiwał on wtedy długi i pogrubiony na końcu miecz i potrafił nim wywoływać cięcie z czakry. Posiadał także zbroję tyopową dla samurajów oraz inne odzienia.
Ken masashi.jpeg

Masashi po wykonaniu Ken Setsuzoku

Więcej w Fandom

Losowa wiki