FANDOM

Mała osada ukryta wysoko w górach - siedziba klanu Ludu Lodu i klanu Bashirisuku, jedna z osad pozostałych po dawnym królestwie Tsurara, obecnie wcielonym do Kirigakure.

Historia Edytuj

Początki Królestwa Tsurara Edytuj

Królestwo powstało krótko przed Erą Wojen, na terenie dzisiejszej Kirigakure. Było to wtedy miejsce znane z tego

Mała osada kiedyś.jpg

najlepsze czasy królestwa

że tam klany shinobi nie rywalizowały ze sobą i żyły w zgodzie. Powszechny dobrobyt i stabilizacja ekonomiczna tego terenu sprawiła że schronienie znalazło tu wielu uchodźców, takich jak założyciele klanu Ludu Lodu. Królestwo działało podobnie jak dzisiejsze wioski : posiadało własne szkoły, akademie ninja oraz szpitale. Stawiano na rozwój intelektualny i duchowy społeczeństwa.

Trudne czasy i upadek królestwa Edytuj

( budowie )

Obecnie Edytuj

Obecnie Królestwa Tsurara nie ma na żadnych mapach, ale stare klany i ich osady, dawniej wchodzące w jego skład wciąż współpracują ze sobą. Kirigakure pozwoliła im na swego rodzaju niezależność, autonomię ( mogą szkolić swoich shinobi i tworzyć z nich drużyny, ustalać własne prawa itp. ale Kirigakure zastrzegła sobie prawo do wykorzystywania umiejętności utalentowanych, zdolnych shinobi w np. ANBU). Wojownicy z dawnego królestwa postanowili usunąć się w cień i nie ujawniać się na arenie międzynarodowej świata shinobi pomimo ciągłych prześladowań ludności ze strony Kirigakure.

Mała osada w górach.jpg

Obecny wygląd większości osad

Ciekawostki Edytuj

  • Hashirama Senju tworząc wioskę Ukrytą w Liściach, chciał by w przyszłości funkcjonowała jak Królestwo Tsurara ( obecna mała wioska ukryta wysoko w górach )

Więcej z Fandomu

Losowa wiki