FANDOM

==

Kyosou Doragon Tensei

Ożywiony smok.jpg

Nazwa

Dane

Klan
  • Klan Dekkei
Kyosu Doragon Tensei== Kekkei Genkai potężnego niegdyś, aktualnie wymarłego, klanu z Amegakure. Jedynym żyjącym użytkownikem tego limitu krwi jest Amemaru Sarutobi, syn ostatniego przywódcy klanu Dekkei oraz przybrane dziecko Konohamaru. Kyosu Doragon Tensei pozwala na tymczsowe przywrócenie jednego ze smoków, istot wymarłych jeszcze przed mędrcem sześciu ścieżek, zabitych niegdyś przez Jubiego. Przy pierwszym przywołaniu smok wygląda jak smoczy szkielet owity w zielonkawą aurę, natomiast przy następnych wezwaniach wygląda tak jak w momencie śmierci. Każdy członek klanu Dekkei posiadał przydzielonego smoka. Każde z tych stworzeń miało inny żywioł, umiejętności oraz wygląd. Wszystkie ze smoków posiadają ogromne pokłady chakry, u niektórych dorównujace nawet ogoniastym bestiom, oraz potrafią ziać ogniem.
Smok Amemaru.jpg

Ognisty smok Amemaru

Wykonanie i powikłaniaEdytuj

Członkowie Klanu Dekkei rysowali pod sobą pentagram z własnej krwi. Następnie wykonywali sekwencję ręcznych pieczęci jak do Kuchiyose no Jutsu i smok pojawiał się dokładnie przed nimi. Zapłata za ożywianie tak potężnych istot jest jednak wysoka. Przy pierwszym przywołaniu lewe oko użytkownika bielejea w miejscu w którym powinna znajdować się źrecica pojawia się pieczęć. Podczas każdych kolejnych przywołań na do pieczęci na oku dochodzi jedno jej ramie. Gdy shinobi, mając na oku pieczęć z czterema ramionami, jescze raz użyje Doragon Tensei no Jutsu, po zakończeniu techniki siły witalne opuszczają go, on sam ginie i rozsypuje się w stertę smoczych łusek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki