FANDOM

Kyōton

Nazwa

Dane

Klan
  • Uchiha
Jest to odpowiednik natury Enton u Itachiego Uchihy. Sasuke specjalizował się w czarnych płomieniach Amaterasu, więc jego dodatkową naturą był Enton, natomiast Itachi posiadał talent do Tsukuyomi. Kyōton umożliwia dodatkową kontrolę nad iluzjami. Podstawową umiejętnością Uwolnienia Luster jest manipulacja samym genjutsu. Ta natura może np. zmodyfikować czas przebywania w iluzji, sprawiając, że ofierze wydaje się, iż znajduje się w niej wiele dni, a tak naprawdę trwa to tylko mgnienie oka. Kolejną cechą Kyōtonu, od której pochodzi jego nazwa, jest generowanie odbić lustrzanych dookoła wroga, niczym w kalejdoskopie, niemal uniemożliwiając wrogowi nie wpadnięcie w genjutsu. Można bowiem wytworzyć dookoła niego odbicia własnych oczu, a spojrzenie w jedno z nich sprawi, że przeciwnik zostanie złapany w iluzję. Kyōton odpowiada również za to, że genjutsu użytkownika staje się silniejsze oraz trudniejsze do wykrycia i złamania.

Według Itachiego, używa on Tsukuyomi lewym Mangekyou Sharinganem, natomiast manipuluje prawym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki