FANDOM

Kyōshi Nokage

Kyoshi.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Część I: 25 lat

Część II: 28 lat

Wzrost Część I: 173 cm

Część II: 184 cm

Kekkei Genkai Uwolnienie Lodu (uzyskane przez przeniesienie czakry)
Przynależność
„Plik:Symbol Konoha.jpeg|15px http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Konohagakure Konohagakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
15px http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Konohagakure Konohagakure|Plik:symbol 15px Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/konohagakure Konohagakure
Partner Kurai Uzumaki

Ranga

Rejestracja Ninja 002353
„Nieznany” nie jest liczbą.
Wiek Ukończenia Akademii Nieznany
Wiek Zdobycia Rangi Chūnina 11 lat
Rodzina

Typy Natury

Element Lodu.svg.png Uwolnienie Lodu
Element Wody.svg.png Uwolnienie Wody

Jutsu
Narzędzia

Kyōshi Nokage to shinobi liścia na poziomie Jōnina. Opiekunka Kuraia Uzumaki oraz jego nauczycielka.

WyglądEdytuj

Kyōshi jest całkiem urodziwą kobietą, o nienagannej figurze. Ma ciemno-fioletowe włosy i niebieskie oczy. Najczęściej ubiera na siebie beżową kurtkę z ciemnobrązowym kołnierzem. Opaskę wioski ma purpurową i jest ona zamieszczona na kolanie.

OsobowośćEdytuj

Kyōshi jest pogodną i wesołą kunoichi. Sprawiedliwa i miła dla swoich uczniów. Wiele razy jednak widać jej lenistwo. Jest pełna energii i cierpliwa. Często żartuje lub pakuje we wstydliwe sytuacje swojego jedynego ucznia, Kuraia. Robi tak, ponieważ zawsze żartowała ze swojego innego ucznia, który był w grupie Uzumakiego, i zginął wraz z jej inną uczennicą. Uwielbia lód i często lekko się ubiera, aby "zjednoczyć się" z chłodem. Według niej dzięki temu utrzymuje swoją formę i poziom czakry. Nienawidzi gorąca i czuje się słabo w upalne dni.

RelacjeEdytuj

Kurai UzumakiEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Część IEdytuj

Przebudzenie i spotkanieEdytuj

Kyōshi budzi się po paru latach śpiączki. Jest nadal wstrząśnięta swoją misją, ale przypomina sobie swoich uczniów, którzy nigdy się nie poddawali. Pamięta też tego trzeciego z klanu Uzumaki, który zdradził ich. Jakież to był dla niej szok, gdy potem dowiaduje się, że ma gościa, a jest nim jej uczeń. Nokage nie chce z nim rozmawiać, każąc mu się wynosić. Ten jednak siada obok niej. Kyōshi łapie go za kołnierz i wyzywa od zdrajców. Uzumaki jednak ją uspokaja, twierdząc, że wrócił do Konohy. Następnie zaczynają rozmowę, podczas której Kurai stwierdza, że nieważne jest to, że zdradził wioskę, ale ważniejsze, iż zdradził swoją opiekunkę. Potem mówi ze smutkiem, że zabił ją i bardzo ją za to przeprasza. Ta ostatecznie wybacza mu, wpada w płacz i przytula swojego ucznia, szokując go tym. Po chwili jednak ten odwzajemnia uścisk. Kyōshi stwierdza jednak po chwili, że zaczną niedługo ciężki trening, "przy którym walka ze stoma shinobi to mycie garów". Kurai zgadza się, nie przejmując się ostrzeżeniem swojej sensei.

Część IIEdytuj

UmiejętnościEdytuj

HyōtonEdytuj

Kyōshi, uczona przez swoją mistrzynię, często chodziła lekko ubrana w chłodne dni na zewnątrz, albo leżała w śniegu. Dzięki temu dobrze opanowała swoje Kekkei Genkai. Potrafi tworzyć różne obiekty z lodu, jak tarcze, miecz, czy nawet całe ściany i wieże. W połączeniu z jej umysłem stratega, potrafi w 100% wykorzystać swoje możliwości. Potrafi nawet otoczyć swoje ciało lodem, jako osłona.

SuitonEdytuj

Rzadko, kiedy używa tej natury czakry, gdyż uważa, że "woda pochodząca z lodu jej wystarcza". Pomimo tego całkiem dobrze posługuje się elementem wody. Potrafi zmienić jej ciśnienie, aby cięło nawet stal i stało się jej wodnym ostrzem.

NinjutsuEdytuj

TaijutsuEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię, "Kyōshi", oznacza "Nauczycielka", a nazwisko, Nokage, "Cienia". Więc jej imię i nazwisko tłumaczy się jako "Nauczycielka Cienia". Możliwe, iż owym "cieniem" jest Kurai. Jest też tutaj błąd, ponieważ zwrot "Kyoshi no Kage" oznacza "Cień Nauczyciela". Autor wiedział o tym, ale pasowało mu już bardziej Nokage, niż Kageno.
  • Dzieli tą samą grupę krwi, co jej uczeń, Kurai.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki