Fandom

Naruto Fanon Wiki

Kuroi Karasu

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kuroi Karasu (Czarny kruk)

Nazwa
Debiut
Dane
Klasyfikacja marionetka
Użytkownicy Kuroi
Kuroi Karasu - jest to marionetka używana przez członka Akatsuki - Kuroi. Według nukenina jest to jego najlepsze dzieło. Kuroi twierdził, że jest to najwspanialsza marionetka kiedykolwiek zbudowana, lepsza nawet od dzieł jego mentora Sasoriego.

WyglądEdytuj

Kuroi Karasu to marionetka zbudowana na podstawie wyglądu jej właściciela, w czym przypomina Skorpiona Sasoriego. Kuroi jednak nie kieruje nią za pomocą nici, jak zwykłą lalką, tylko używa do tego starych prętów chakry Peinów. Dzięki temu Kuroi Karasu jest kontrolowany z bezpiecznej odległości. Odbiorniki chakry ma wbite po dwa w ramiona, dwa w szyję i cztery w klatkę piersiową. Są to jego czułe punkty, więc są dobrze bronione przez gruby, wysuwany pancerz. Pomimo tego, że Kuroi Karasu wygląda jak jego właściciel, to jego wnętrze skrywa dziesiątki niebezpiecznych mechanizów bojowych. Ponadto, marionetka posiada na plecach kilkanaście pieczęci z zapieczętowanymi naturami chakry, których może w dowolnym momencie użyć.

UmiejętnościEdytuj

Kuroi nie bez powodu uważa swoją lalkę za najwspanialszą marionetkę. Jest ona wyposażona po zęby w groźne bronie. Oto zaprezentowane do tej pory przez Kuroi Karasu umiejętności:

Natury chakry - Mając zapieczętowane w plecach wiele natur chakry, marionetka może je odpieczętować i użyć do swoich ataków. Ilość takich ruchów jest jednak niewielka, ponieważ chakra w pieczęciach jest ograniczona. Kuroi Karasu posiada także pieczęcie z chakrą Kekkei Genkai, jak np Lawa, jednak używa ich tylko w ostateczności, ponieważ po jej użyciu, trzeba ją zbierać od nowa. Bez limitu może używać tylko normalnej chakry i Suitonu, dostarczanej mu przez jego właściciela.

Wysuwane ostrza z dłoni - Używa ich do bezpośredniej walki. Miecze są ostre jak żyletka i mogą ciąć z łatwością wielkie głazy.

Wyrzutnia kunai - Znajdująca się w lewej dłoni wyrzutnia kunai Kuroi Karasu jest dobrym elementem zaskoczenia dla wroga. Szybko się rozkłada.

Rozciągające się kończyny - Kończyny Kuroi Karasu mogą się w dowolnej chwili wydłużyć nawet na odległość piętnastu metrów. Daje to możłiwość atakowania wroga ze średniego dystansu. Minusem tej techniki jest to, że podczas wydłużania się, ręce nie mogą skręcać.

Działa chakry - Znajdujące się w przedramionach marionetki działa chakry są jego markową bronią. Mogą strzelać chakrą pod ciśnieniem, co daje potężny, destrukcyjny efekt. Używając natur chakry może uzyskać także inne efekty, np Katonem strumień ognia lub Suitonem biecze wody pod ciśnieniem.

Raca - Odłączając mały palec prawej ręki, Kuroi może wystrzelić oślepiającą wroga racę.

Tarcze chakry - Klasyczna broń obronna marionetek została zastosowana w tej lalce na większą skalę. Takie tarcze znajdują się na jej rękach, nogach i klatce piersiowej.

Wyrzutnia senbon - Znajdująca się w ustach wyrzutnia senbon może sprawić, że Kuroi Karasu w jednej chwili wystrzeli kilkadziesiąt groźnych igieł. Podobnie jak bronie Sasoriego, są one zatrute.

Skrzydła - Są wysuwane z korpusu i pokryte czarnymi kolcami. Dzięki nim marionetka może latać i wykonać ukrytą technikę Kuroia. Wzlatuje wtedy w powietrze i kręcąc się, wypuszcza kolce na wszystkie strony. Jedynymi osobami, które przeżyły ten atak są Ren Uchiha oraz Akeru Uzumaki. Po tym ataku skrzydła są niezdatne do użytku.

CiekawostkiEdytuj

Czarny kruk ma wiele powiązań ze Skorpionem Sasoriego:

- obie marionetki należą do członków Akatsuki

- obie używają zatrutych broni

- obie są kontrolowane w niekonwencjonalny sposób

Pomimo nie bycia ludzką marionetką, Kuroi Karasu bardzo przypomina takową.

Więcej w Fandom

Losowa wiki