FANDOM

Kuro Kokuen

Kuro.png

  • Mroczny Ninja

  • Przywódca klanu Kokuen

  • Czarny Dym Konohy

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Koziorożca.svg 10 stycznia
Wiek
  • Część I: 30
  • Część II: 32
Wzrost
  • Część I: 186
    18.600 cm
Waga
  • Część I: 73
    73 kg
Grupa krwi A
Kekkei Genkai Uwolnieniemrocznegodymu.png Uwolnienie Mrocznego Dymu
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Drużyna Kuro
Klan Klan Kokuen

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Kuro Kokuen (黒煙黒 , Kokuen Kuro) - jōnin z Konohagakure, przywódca klanu Kokuen i ojciec Kuraia Kokuena. Jest senseiem Drużyny Kuro, a kiedyś był członkiem Drużyny Fumihiro wraz z Yo Kaze i Megumi Chōjū.

Wygląd Edytuj

Kuro jest szczupłym mężczyzną o czarnych, długich i prostych włosach. Ma ciemne oczy oraz bladawą cerę. Nosi na sobie czarny płaszcz z brązowymi wykończeniami. Ubiera na siebie spodnie i koszulę tego samego koloru. Pod swoim strojem ma brązową koszulę. Na nogach nosi ciemne sandały i jasne bandaże, a na jednej z dłoni ma dwie białe bransolety, służące do lepszej kontroli mrocznego dymu. W dodatku oplątuje on swoją szyję brunatnym szalem i zawiązuję na biodrach czarną opaskę ninja, służącą jako pas.

Charakter Edytuj

Kuro jest bardzo tajemniczą osobą. Nie posiada przyjaciół i tak naprawdę nikt nie wiem jaki on jest. W dzieciństwie, jedynymi okolicznościami kiedy się śmiał bądź uśmiechał, były walki, w których szala zwycięstwa przechylała się na jego stronę. Nie lubił ingerować się z grupą i posiadał własne ścieżki. W stosunku do swoich podopiecznych zachowuje się tak, jakby go nie interesowali. Jedyną osobą, na którą Kuro zwraca uwagę, jest Kurai Kokuen.

Umiejętności Edytuj

Taijutsu Edytuj

Mroczny Ninja, mimo warunku do tego aby być wyśmienitym w taijutsu, którym jest Uwolnienie Mrocznego Dymu, słabo opanował ten styl walki. Wykorzystuje go tylko w ostateczności.

Ninjutsu Edytuj

W sztuce ninjutsu, Przywódca klanu Kokuen jest bardzo dobry. Potrafi połączyć techniki Uwolnienia Ziemi z jego kekkei genkai. Jest w stanie przyzwać ogromny głaz oraz pojedyncze skały, które umie skierować w stronę przeciwnika.

Kekkei Genkai Edytuj

Kuro jest mistrzem w używaniu Uwolnienia Mrocznego Dymu. W tym zakresie potrafi przywoływać kamienie z wyspy spoza Kraju Ognia, tworzyć setki Klonów Mrocznego Dymu, przeszczepiać narządy i wiele innych.

ciekawostki Edytuj

  • Kuro oznacza "czarny".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki