FANDOM

Koneko Keta

Koneko

  • Czarno-biały KotZdrajca

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Raka 22 czerwca
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część I: 15
  • Część II: 19
Wzrost
  • Część I: 177
    17.700 cm
  • Część II: 187
    18.700 cm
Waga
  • Część I: 62
    62 kg
  • Część II: 75
    75 kg
Grupa krwi A
Przynależność Ketagakure
Partner Monro
Klan Klan Keta
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Koneko Keta (桁子猫 , Keta Koneko) - mieszkaniec Wioski Kety, brataniec Tsuyoshi'ego. Nauczył się panować nad Kekkei Genkai swojego klanu - Nekotamashī.

Wygląd Edytuj

Głowę Koneko porastają jasne, blond włosy jedną stroną ułożone na bok. Grzywka sięga mu prawie do brwi. Ma on niebieskie oczy. Ubiera niebieską koszulkę, a do tego brązowe spodnie. Nosi też czarne buty.

Charakter Edytuj

Koneko jest osobą emocjonalną. Zawsze chce być najlepszy i dąży do tego celu, nawet jeżeli jest to niewłaściwa droga. Jedną z jego wad jest też zazdrość, głównie o cudzą siłę. Nie interesuje go nawiązywanie nowych znajomości. Jego negatywne emocje są skutkiem niepoznania swoich rodziców.

Umiejętności Edytuj

Ninjutsu Edytuj

Koneko potrafi wykonywać techniki Klanu Keta na tym samym poziomie co jego wujek. Oprócz tego świetnie wykorzystuje swoje Kekkei Genkai i dzięki temu potrafi wykonywać Kuro Jioido oraz Shiro Jioido.

Taijutsu Edytuj

Jego taijutsu, ze względu na brak nauki w Akademii Ninja, jest słabe techniczne, ale w drugim stopniu postaci Kociej Powłoki jego ciosy nabierają siły, które nadrabiają ewentualne braki.

Przeszłość Edytuj

Koneko nie pamięta swoich rodziców. Został znaleziony przez swojego wujka Tsuyoshi'ego blisko Wioski Kety, kiedy miał ledwo rok.

Historia Edytuj

Keta: Prolog

Ciekawostki Edytuj

  • Koneko oznacza "kociak".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki