FANDOM

Orochimaru7.jpg

Kokune Hosu

Kokune Hosu ( 黒蛇ヘビ ) - To legendarny Shinobi z Konohagakure i ojciec Orochimaru.

Historia

Kokune był jednym z najlepszych shinobi z Konohy.      W wieku 10 lat ukończył akademie ninja i zasilił oddział ANBU, dzięki swym potężnym zdolnościom klanowym. Ztoczył dużo męczących go walk z Shinobi z innych wiosek, lecz nigdy nie przegrał. Kokune od najmłodszych lat chciał zostać Jinchuurikim, lecz nie było mu to pisane. Pewnego dnia. Gdy miał 20 lat zaczął  eksperymentować nad DNA różnych zwirząt, ponieważ chciał stworzyć własnego demona, który by był w nim zapieczętowany i by dał mu wielką moc. Gdy spacerował ze swoją żoną, napotkali węża, który był agresywny i prawie  ugryzł Kokune. W tym właśnie momencie  Kokune objął na cel badań węże i stworzył Yamata no orochi. Gdy urodził mu się syn, Orochimaru. Kokune porwał go do swej kryjówki i zapieczętował w nim demona. Chwilę po zapieczętowaniu do kryjówki Kokune wpadł oddział ANBU z 2 Hokage, którzy wiedząc co się dzieje zabili ojca i matkę Orochimaru.                                                                                           

Dane Osobowe

Data Urodzenia  12 Października
Płeć  Mężczyzna
Wiek
  • 30 lat
Wzrost
  • 180,4 cm
Waga
  • 74 kg
Grupa krwi B
Kekkei Genkai Uwolnienie dźwięku
Klasyfikacja
  • ===Jōnin===
Zajęcie Były członek ANBU
Przynależność
  •  Konohagakure

Osobowość

Co do osobowości Kokune można powiedzieć tylko tyle że był taki jak Orochimaru.

Wygląd

Kokune To mężczyzna średniego wzrostu o czarnych włosach i czarnych oczach. Ma białą cere, jak swój syn, a na czole nosi opaskę Konohagakure. Nosił na sobie czarny strój, a na nim kamizelke Shinobi z liścia. Do walki używał katany.

Umiejętności

UWOLNIENIE DŹWIĘKU

To umiejętność stosowana tylko przez Kokune. Stworzona z trzech nieznanych natur chakry, pozwalająca kontrolować dźwięk. Najczęstszą technikom używana przez Kokune było tworzenie niewidzialnych dysków dźwięku, które ochraniały go i pozwalały mu bez przeszkód używać innych technik do ataku. Efektem ubocznym tego gekkei genkai jest to że trzeba mówić cicho, ponieważ przy podniesionym głosie można niechcący stworzyć z ust fale dźwiękową.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki