FANDOM

Klan WabisukeEdytuj

Niezwykle stary klan Ukrytego Liścia. Oprócz Klanów Uchiha i Senjiu miał największe znaczenie przy tworzeniu Konohagakure. Po 2 Wielkiej Wojnie Shinobi stracił na znaczeniu z powodu utraty ponad połowy członków w tym głowy klanu Freeda Wabisuke. Klan Wabisuke specjalizował się w sekretnych technikach umożliwiających większe i skuteczniejsze zastosowanie żywiołów Katon, Suiton oraz Raiton.

Wola Ognia WabisukeEdytuj

Od wieków wszyscy członkowie tego klanu mają dwa cele. Całkowicie poświęcić się dobru wioski oraz wybić samurajów. Pierwszy cel wiele razy wcielili w życie. Przykładami są własnie oddanie i poświęcenia podczas wojen shinobi. Dzięki temu często też zostawali zaufanymi Hokage lub dopuszczani do najbardziej poufnych informacji. Drugi cel pojawił się jako pierwszy kiedy to Protoplasta klanu Waabisuke została zabita przez oddział samurajów z Kraju Miedzi. Od tej pory wszyscy członkowie Klanu Wabisuke toczą walki i tępią samurajów.

UmiejętnościEdytuj

Klan ten szczycił się świetną kontrola transformacji natury. Przykładem ich technik jest Pirokineza no Jutsu. Członkowie rodu Wabisuke mają także wysoki poziom w sztuce kontroli chakry oraz w kinjutsu. To ostatnie to efekt ćwiczeń posługiwania się katanami zdobytymi po walkach z samurajami. Członków tego klanucechowało też dobre wyszkolenie w Bushinjutsu.
Katana

Zdobyczna katana Sanatarou

CiekawostkiEdytuj

  • Z powodu dużej lojalności wobec wioski członkowie Klanu Wabisuke często byli wcielani do Korzeni ANBU.
  • W przeszłości wielu spośród Wabisuke zostawało pseudo-jinchuuriki co przyczyniało się do wzrostu znaczenia klanu.
  • W podziemiach Klanu Wabisuke zachowany jest jedyny egzemplarz zasad Ninshū Rikudo-sennina. Z tego powodu wielu myśli że ten klan jest z nim spokrewniony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki