Fandom

Naruto Fanon Wiki

Klan Senju

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Klan Senju

Symbol Senju.svg Senju Lasu (森 の 千 手 一族, Mori no Senju ichizoku)

Kekkei Genkai

Klan Senju - był uznawany za najsilniejszy klan przed powstaniem ukrytych wiosek. Największym wrogiem Senju byli Uchiha, z którymi toczyli krwawe wojny. Ich przywódca - Hashirama razem z Madarą Uchiha założył Konohagakure no Sato.

UmiejętnościEdytuj

Klan Senju wywodzi się od młodszego syna Mędrca Sześciu Ścieżek, który odziedziczył po ojcu jego ciało i chakrę. Jako iż Rikudou Sennin posiadał wszystkie Kekkei Genkai, przekazał je swojemu synowi. Ta umiejętność przez pokolenia ulegała osłabieniu, aż w końcu zaczęła występować tylko u niektórych członków klanu. Uzyskiwali oni losowe Kekkei Genkai opierające się na naturze chakry. Dobrym tego przykładem jest Hashirama Senju, który odziedziczył Mokuton. Znany był też przypadek Uwolnienia Lawy oraz Lodu. Żył również kiedyś Senju z magnetyczną chakrą.

Oprócz tego członkowie klanu posługują się ogromnym wachlarzem technik. Dzięki współpracy z Uzumaki, Senju znają potężne techniki pieczętujące. Są znani z ogromnej ilości chakry, dzięki czemu mogą pozwolić sobie na długie i obfitujące w ninjutsu walki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki