FANDOM

Kiken Harikēn

Kiken Harikēn

(ハリケーン危険, Harikēn Kiken)

  • Zabójczy Wiatr Harikēn (致死風力のハリケーン, Chishi Fūryoku no Harikēn)

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Lwa 18 Sierpnia
Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część II: 32 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część II: 165 cm
Waga
  • Część II: 48 kg
Grupa krwi 0
Przynależność Symbol Sunagakure Sunagakure

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Kiken Harikēn (ハリケーン危険, Harikēn Kiken)- jōnin z Sunagakure. Legendarny ninja, z Drugiej Światowej Wojny Shinobi, znany z jego mistrzostwa w technikach Uwolnienia Wiatru, przez co obawiano się go jako "Zabójczy Wiatr Harikēn" (Chimei-tekina kaze no Harikēn).

UmiejętnościEdytuj

Kiken jest najsilniejszym użytkownikiem Uwolnienia Wiatru. Opanował wszelkie aspekty tego żywiołu, będąc w stanie z niego korzystać zarówno w celach ofensywnych i defensywnych. Stworzył kilka technik rang A i S, których sporo osób uczy się dzisiaj. Szczytem jego umiejętności jest Fūton: Kamikaze, technika samobójcza, która wręcz rozrywa użytkownika stwarzając huragan, zmieniający się na kilka mniejszych. Kiken dzięki swojemu ninjutsu był w stanie spokojnie zabić kilkadziesiąt wrogów na polu bitwy, a podczas użycia Kamikaze doprowadził do remisu podczas bitwy, przez zabicie wszystkich przeciwników i samego siebie, podczas Drugiej Światowej Wojny Shinobi. Gdy zostaje przywołany za pomocą Kuchiyose: Edo Tensei przez Kabuto Yakushiego mógł używać tej techniki nieskończenie wiele, dzięki regeneracji ciała. Jest także geniuszem taktycznym, gdyż podczas swoich czasów był w stanie opracowywać genialne strategie, które często zapewniały zwycięstwa, nawet jeśli sytuacja była beznadziejna.

WyglądEdytuj

Kiken jest mężczyzną średniego wzrostu, o czerwonych oczach, a także długich włosach koloru czarnego. Jest dobrze zbudowany, o czym świadczy jego muskularna budowa, a także odpowiednio zachowana waga.

HistoriaEdytuj

Druga Światowa Wojna ShinobiEdytuj

Podczas Drugiej Światowej Wojny Shinobi, Kiken zapewnił sporą przewagę Sunagakure, dzięki swoim umiejętnościom, a także geniuszowi taktycznemu. Pewnego razu jego oddział wpadł w zasadzkę wrogiego oddziału, doprowadzając do krwawego boju. Oddział Kikena, oprócz jego został wybity do nogi, i wiedząc, że nie ma żadnych szans wyjść z tego cało, używa Kamikaze, zabijając siebie i resztę oddziałów wroga. Kiken w Sunagakure został zapamiętany jako wielki bohater, który oddał życie za swoją wioskę.

Czwarta Światowa Wojna ShinobiEdytuj

Kiken zostaje przyzwany podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi przez Kabuto Yakushiego, do walki przeciwko Zjednoczonym Siłom Shinobi. On, wraz z białymi Zetsu i grupą ożywionych ninja atakuje Dywizję Medyczną, w celu osłabienia sił medycznych wroga. Do walki z nim staje Baki, wraz z grupą Shinobi, przydzielonych jako ochrona dywizji, a także Shizune, która stwierdziła, że musi im pomóc. Kiken mówi, aby jak najszybciej go unieruchomili, gdyż może zabić wielu ninja. Baki choć używał wielu technik wiatru, nie był w stanie jemu sprostać, z powodu znajomości słabości jego technik, z których część opracował. Bez problemu blokował wszelkie ataki i zabijał licznych shinobi. W ostatniej chwili, gdy już miał użyć Kamikaze zostaje wprowadzony w pułapkę, gdzie zostaje złapany w Shishienjin, a następnie zapieczętowany. Przed tym jednak dziękuje wszystkim za ich odwagę i umiejętności, by walczyć z nim.

CiekawostkiEdytuj

  • Kiken Harikēn oznacza "Niebezpieczny Huragan".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki