FANDOM

Kawashi Hanta

Demon king 06 BIG

Dane Osobowe

Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Kekkei Genkai Element Ciemności.svgUwolnienie Ciemności
Element Płomieni.svgUwolnienie Płomieni
Klasyfikacja
“Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/missing-nin mising-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/missing-Nin Mising-Nin
Przynależność
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Kraj_Demon%C3%B3w Kraj Demonów” nie może być użyte jako nazwa strony.
Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/kraj_demon%c3%b3w Kraj Demonów
Typy Natury

Element Ognia.svgUwolnienie Ognia
Element Ziemi.svgUwolnienie Ziemi
Element Ciemności.svgUwolnienie Ciemności
Element Płomieni.svgUwolnienie Płomieni

Jutsu
Narzędzia

Kawashi Hanta (Hanta Kawashi) - jest zmarłym shinobi z Kraju Demonów i największym posiadaczem zakazanych technik. Zza życia był wędrowcem i używał swoich technik do zaprowadzania pokoju. Został okrzyknięty bohaterem, gdy zabił wielu przywódców Organizacji mających na celu wzniecanie wojen. Zginął walcząc z Painem. W Czwartej Wojnie Shinobi został przywołany przez Kabuto do jego oddziału "bohaterów wojennych". Zaatakował dywizję Kitsuchiego i wdał się w walkę z Karui oraz Shino.

PrzeszłośćEdytuj

Jego rodzice zginęli w Drugiej Wojnie Shinobi. Po ich śmierci głęboko się załamał i przestał trenować ninjutsu. Chciał koniecznie zaprowadzić pokój na świecie. Zrozumiał, że jeśli nie opanuje specjalnych technik to nie osiągnie swojego celu. Zapisał się do świątyni demonów jako kapłan chroniący zwoje z zakazanymi technikami. Gdy ukradł jeden ze zwojów otworzył go i wypowiedział specjalne zaklęcie, które przywołało Shinigami. Młody Kawashi prosił go o nauczenie silnych technik, lecz gdy Shinigami odmawia, ten proponuje mu w zamian swoją duszę. Bóg Śmierci zgodził się na to i podpisał z nim pakt, na którym było napisane: "Posiądziesz moc lecz, gdy umrzesz twoja dusza będzie moja, a to się na pewno stanie, gdyż do końca życia będziesz ścigany przez zazdrosnych twojej siły Shinobi". Hanta podpisał się pod tym swoją krwią, po czym zwój został zamknięty i połknięty przez złego ducha. Następnie Shinigami przywołał mu zwój z kinjutsu. Po tym wszystkim Kawashi postanowił oszukać demona i nałożył na siebie pieczęć uniemożliwiającą pożarcie jego duszy. Dzięki tej pieczęci zyskał nową zieloną czakrę, ale w zamian musiał wytrzymywać ogromny ból. Gdy kradł więcej zwojów ze świątyni uciekł w świat realizując swoje marzenia i poglądy.

WyglądEdytuj

Kawashi jest dużym i umięśnionym mężczyzną. Ma długie, pomarańczowe włosy do pasa. Na plecach ma specjalną pieczęć chroniącą jego duszę od Boga Śmierci.

CharakterEdytuj

Jest on samolubny i nieufny wobec innych. Zawsze pracuje sam, ponieważ ze względu na swoje techniki mógłby zrobić krzywdę przyjaciołom, dlatego nie miał nikogo. Gdy został przywołany był strasznie zdenerwowany, bo ktoś posiadł technikę, którą on obiecał sobie nie używać.

Sława i ŚmierćEdytuj

Podczas Trzeciej Wojny Shinobi za pomocą specjalnej techniki przenoszenia duszy wchodził w ciała żołnierzy i sprawdzał czy działają oni na rzecz pokoju, czy wzniecają wojny w celu zysków. Gdy odkrywał ten drugi zamiar to zabijał dowódcę grupy. Dzięki temu udało mu się samodzielnie zakończyć konflikty, a nawet nie doprowadzić do jej powstania. Znany był z tego, że polował na złych ninja chcących wywołać wojny. Gdy na jego liście znalazł się Orochimaru, który wówczas był w Akatsuki to planował osądzić całą organizację. Szukanie zajęło mu wiele miesięcy, aż w końcu znalazł jedną z kryjówek. Chciał porozmawiać z przywódcą organizacji. Chciał usłyszeć w jakim celu organizacja ta została założona. Naprzeciw niemu wyszedł Pain i opowiedział mu swoją wizję pokoju - nawet zaproponował mu przejście do Akatsuki. Kawashiemu nie spodobała się ta wizja - stwierdził, że taki pokój jest tylko przykrywką do tworzenia wojen. Zażądał wydania Orochimaru i zagroził zniszczeniem organizacji. Sześć Ścieżek Paina w odwecie zaatakowało Hantę. Po długiej i ciężkiej walce był już na granicy śmierci, gdy pojawił się sam Orochimaru. Poprosił on o zostawienie jego ciała i zwojów w celu zabrania mu technik. Kawashi nie chciał pozwolić na to, więc zniszczył doszczętnie swoje ciało nie zachowując nic.

Czwarta Wojna ShinobiEdytuj

Kawashi

Umiejętności Kawashiego

Kawashi Hanta został przywołany przez Kabuto w celu wzmocnienia wojsk Akatsuki. Szybko znaleźli się na tyłach sojuszu atakując dywizję Kitsuchiego. Podczas walki przywołał potwory z innego wymiaru, które zaczęły niszczyć wszystko. Natknął się na Karui, z którą odbył pojedynek na miecze. Kunoichi z Kumo zniszczyła jego miecz techniką błyskawicy przez co został zmuszony zaatakować ją za pomocą ninjutsu. Zaczął dmuchać w nią czarnymi płomieniami Amaterasu. Okazało się, że w ostatniej chwili Shino podstawił jej zamianę w postaci robaków. Shino w odpowiedzi użył kuli z owadów przeciw niemu jednak szybko wciągnął ją dzięki technice Meiton. Karui i Shino zaczęli rzucać w niego notkami wybuchowymi - jednak udało mu się przywołać z ziemi zombie, który przyjął na siebie wybuchy. Patrząc na to co się dzieje zrozumiał ,że znalazł się w środku wojny, której za wszelką cenę chciał uniknąć. Wtedy inni ninja powiedzieli mu, że został przywołany przez Akatsuki techniką Edo Tensei. Bardzo się zdenerwował i postanowił wykorzystać chwilę wolnej woli, by zdjąć swoją pieczęć z pleców. Udało mu się. Pojawił się nad nim Bóg Śmierci - Shinigami i pożarł jego duszę, ponieważ zdjął chroniącą go pieczęć. Po wszystkim jego ciało się rozpadło, a potwory, które przywołał zniknęły - zanim odszedł kazał Sojuszowi Shinobi szybko skończyć wojnę i zaprowadzić pokój.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki