Fandom

Naruto Fanon Wiki

Katami

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Katami

Katami.jpg

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek 7 (nie żyje)
Wzrost 120,7 cm
Jutsu
Narzędzia

Katami (形見) chciała stanąć w szeregach shinobich Ukrytej Mgły. Uniemożliwiła jej to śmierć podczas egzaminu na genina.

WyglądEdytuj

Katami była dziewczynką średniego wzrostu i posruty. Miała jasną karnację i jesne, żółte oczy. Brązowe włosy miała spięte z tyłu głowy spinką. Nosiła zieloną bluzkę z długim rękawem i granatowy kubrak.

OsobowośćEdytuj

Kagami była bardzo głośnym i ruchliwym dzieckiem. Była bardzo ciekawa świata i rzeczy, które ją otaczają, lub, wręcz przeciwnie, są bardzo odległe. Lubiła śpiewać wesołe piosenki, tańczyć, często nie do rytmu, i dmuchać balony. Jej najlepszą przyjaciółką była Furūtsu Murasaki, z którą nie łączyło ją nic, oprócz wielkiej sympatii i niemal siostrzanej miłości.

PrzeszłośćEdytuj

Kagami chciała zostać kunoichi, ale bała się akademii. Nie chciała zostawiać za sobą beztroskich dni, spędzonych za zabawie. Pierwszego dnia zajęć na stołówce po obiedzie podawano kisiel. Ulubionym kisielem Kagami był różowy, ale podano jej zielony. Dosiadła się do niej dziewczynka z różowym kiślem, która z kolei wolała zielony. Obie małe szybko doszły do porozumienia i zamieniły się porcjami. Byl to początek pięknej przyjaźni.

Próba przyjaźniEdytuj

Dzień, którego Kagami nie mogła się doczekać, dzień Egzaminu na Genina, nie zaczął się dla niej najlepiej. Wstała później, niż zamiarzała, nie mogł znleźć spinki do włosów, bo wszystkie nagle zniknęły, nie zjadła kiślu do śniadania. Nie przejmując się tym poszła na miejsce tesu z dwoma różnymi butami, z rozpuszczonymi włosami i zamiarem, by stanąć na wyskości zadania. Niestety, przeliczyła się. Była najniższa wśród zdających, więc wszyscy wybrali ją na pierwszy cel. Furūtsu próbowala swoich sił jako jej obrońca, jednak na próżno. Przerażona brunetka zaczęła krzyczeć i płakać, jednak jej koledzy już podjęli decyzję - zero litości.

Wóz albo przewózEdytuj

Wszyscy na około radzili jej, aby się poddała, bo nie ma szans. Jedynie Furūtsu zabroniła jej się poddawać i kazała walczyć dalej. Powiedziała, że jeśli teraz się podda, to odda swój los w ręce wrogów i straci swoje marzenia, po czym dodała, że to dążenie do celu, a nie cel, ma znaczenie. Pobudzona tymi słowami Kagami ruszyła w stronę oponentów. Niestety, przeliczyła swoje możliwości. Furūtsu, która biegła tuż za nią usłyszała jedynie brzdęk metalu i jeden krótki krzyk. Przerażona przyspieszyła kroku, bo zgubiła przyjaciółkę z oczu. Potknęła się i upadła, po czym zobaczyła, że jej przeszkodą była Kagami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki