Fandom

Naruto Fanon Wiki

Karu

771stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Karu

1 Raikage.jpg

Dane Osobowe

Wiek 38 lat
Wzrost
  • Część I: 188
    18.800 cm
Waga
  • Część I: 78
    78 kg
Klasyfikacja
“Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/raikage raikage” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Http://pl.naruto.wikia.com/wiki/raikage Raikage
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure

Ranga

Typy Natury

Element Błyskawicy.svg.pngUwolnienie Błyskawicy

Jutsu
Narzędzia

' Karu- Pierwszy Raikage i założyciel Wioski Ukrytej w Chmurach. Najlepszy miecznik w historii wioski, posiadacz legendarnego miecza Biały Kruk wykutego przez smoki. Wrogowie nazywali go Syn Smoka ( Doragon no Musuko) a mieszkańcy Kumo nazywali go od nazwy miecza Białym Krukiem( Mezurashii Hito)

PrzeszłośćEdytuj

Karu był synem wędrownego nauczyciela kenjutsu więc od najmłodszych lat ćwiczył walkę mieczem. Pewnego dnia podczas samotnej podróży spotkał rannego człowieka któremu pomógł, opatrzył i pilnowal dopóki nie wyzdrowieje. Ten w ramach podziękowania ukazał mu swoje prawdziwe oblicze. Człowiek którym się opiekował był tak naprawdę władcą smoków. Karu był tym zaskoczony gdyż myślał, że smoki to wytwór legend. Smok nałożył na niego znak i dał mu miecz wykuty przez smoki. Po wielu latach osiadł na stałe, ćwiczył nowych mieczników, utworzył wioskę i został jej przywódcą.

WyglądEdytuj

Karu jest wysokim mężczyzną o muskularnej budowie pomagającej w walce mieczem. Jego skóra miała charakterystyczny dla ninja Kumo kolor- ciemny. Nosił strój koloru czarnego z czerwonymi elementami oraz bialy naramiennik z niebieskim zdobieniem. Strój posiadał biały kołnierz.

OsobowośćEdytuj

Pierwszy Raikage był bardzo dumny ze swych umiejetności. Wykazywał jednak oprócz dumy także troskę o swych uczniów i mieszkańcow wioski. Niejedni starsi mówią, że był najwspanialszym pod wzgledem umiejetności i charakteru z wszystkich Raikage.

UmiejętnościEdytuj

KenjutsuEdytuj

Karu wykazywał wiele zdolności lecz te w zakresie walki mieczem górowały nad wszystkimim innymi. Jego miecz dzięki temu, że zostal wykuty przez smoki był niezwykle wytrzymały i ostry, potrafił przeciąć praktycznie wszystko nawet mury. Jego miecz mógł zostać także przepełniony jego czakrą co dodatkowo zwiększało jego ostrość. Biały Kruk potrafi też wykonać potężne kenjutsu tnące wszystko w pobliżu

PrzyzwaniaEdytuj

Znak nałożony na niego w podziękowaniu za opiekę był w rzeczywistości paktem ze smokami. W trudnej sytuacji mógł przyzwać jednego z nich by mu pomogły. W ostatecznej potrzebie potrafi przyzwać samego Smoczego Króla ktoremu kiedyś pomógł.

ŚmierćEdytuj

Pierwszy Raikage zmarł w wieku 38 lat w wyniku zamachu. Zamachu dokonał nieznany nikomu shinobi z niewyjaśnionych przyczyn ( genjutsu lub chęć zemsty ). Przed śmiercią postanowił by miecz zostal z nim na wieki, więc kazał zapieczętować go w zwoju i włożyć mu go do ust. W ten sposób najpotężniejszy miecz Kumo zaginął na wieki.

Czwarta Wielka Wojna ShinobiEdytuj

Kabuto Yakushi bezskutecznie próbował go przyzwać, lecz ze względu na panujący w tych czasach w Kraju Błyskawic zwyczaj palenia zwłok nie mógł znaleźć jego DNA.

Więcej w Fandom

Losowa wiki