FANDOM

Kanari Terumi (照美カナリ,Terumi Kanari) —  córka Piątego Mizukage,Mei Terumi. Ma 16 lat i stwożyła własny rodzaj czakry, mianowicię ; Uwolnienie Krwi (血遁,Chiton).Jest ona także Jinchūriki dziesięcioogonistego.  

Kanari Terumi

D7hewhs.png

(照美カナリ, Terumi Kanari)

Debiut

Anime Naruto Odcinekk 220
Występuje w Tylko Anime

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 24 Maja
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część I: 12-13
  • Część II: 16
Wzrost
  • Część I: 150 cm
  • Część II: 167,9 cm
Waga
  • Część I: 40 kg
  • Część II: 45,2 kg
Grupa krwi A
Kekkei Genkai
Klasyfikacja
“Jinchūriki ( shinju )” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
Jinchūriki ( Shinju )
Przynależność
Drużyna Drużyna Azuli
Klan Klan Terumi

Ranga

Ranga Ninja
  • Część I: Genin
  • Część II: Chūnin , ANBU
    “Chūnin , ANBU” nie jest na liście dozwolonych wartości (Uczeń Akademii, Genin, Chūnin, Tokubetsu Jōnin, Jōnin, Kage, Szef ninja, ANBU) dla tego atrybutu.
Wiek Ukończenia Akademii 11 lat
Wiek Zdobycia Rangi Chūnina 14 lat
Rodzina

Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

PrzeszłośćEdytuj

Kid ino base by shinanaevangelian1-d3jd4ay.png

Mała Kanari

 Jako córka Piątego Mizukage,Kanari miała lekkie i miłe życie.Matka nigdy nie opowiadała jej o ojcu.Co Kanari wydawało się być dziwne.W wieku 11 lat,od razu po tym jak skończyła Akademię Ninja,matka kazała jej wyruszyćz Kirigakure dla jej bezpieczeństwa.Mała Kanari błąkała się przez pół roku przez morze,aż dotarła do Kraju Ognia,gdzie odnalazła wioskę zwaną Konoha.Kanari została tam na dłużej.

OsobowośćEdytuj

Kanari nie jest "prawdziwą" nastolatką.Nie obchodzi jej czy coś ją boli,czy krwawi,jeśli ma misję zawsze musi ją zaliczyć.Zwraca ona również uwagę na uczucia innych. Widać, że Kanari jest impulsywna, nerwowa i agresywna. Już od najmłodszych lat w akademii była postrzegana jest jako najmądrzejsza uczennica.Choć Kanari przegrała walkę z Naruto,jest bardzo silna.Dopiero po treningu u Azuli widać jej prawdziwą siłę.

W I części Kanari pokazana jest jako dziewczyna zakochana najpierw w Naruto,choć to szybko mija.Potem zakochuje się z wzajemnością w członku klanu Inuzuka.Po tym jak Kurenai urodziła dziecko a Shino wyjeżdża,jej kuzynka staje się sensei Kanari,Kiby i Hinaty.Kanari dostała od swej kuzynki psa o imieniu Noemi.Choć dopiero w środku treningu widzi,że Noemi jest wilkiem.

UmiejętnościEdytuj

Choć brązowooka przegrała walkę z Naruto,jest bardzo silna.Co widzimy po jej powrocie do wioski.Kanari dobrze obchodzi się z mapą,co czyni ją najlepszą na misję do innego kraju.Dziewczyna używa kunai,shuriken i wybuchowych notek.Kanari została pochwalona przez 15 osób,że dobrze koncentruje czakrę.Min.; Mei,Azula,Kiba,Sakura i Naruto. Lecz jej koncentracja czakry nie jest tak doskonała jak koncentracja czakry Sakury.

Medyczne ninjutsuEdytuj

SakuraHealing.png

Kanari Lecząca Naruto

Kanari jako 14 latka opanowała część medycznych ninjutsu.Z jej Uwolnieniem Krwi może ona nawet ożywić zmarłych.Dlatego Kanari stała się bardzo potrzebna.

Moce JinchūrikiEdytuj

Kanari w połowie kontroluje swoją bestie.W przeciwięstwie do Naruto,ma ona całą bestie,nie tylko połowe Yang.Umie "wysysać" czakrę przeciwnika i dodawać do swojej.Gdy używa czakry jej bestii,jej czakra wzrasta 10 krotnie. 

Uwolnienie Krwi Edytuj

Przez Uwolnienie Krwi,Kanari może min.; jeśli straciła dużo krwi,dodać jej sobie lub komuś innemu,może ruszać człowiekiem i zwierzęciem sterując jego krwią,a do Jutsu Przywołania nie musi nadgryzać sobię palca. Może także ożywić zmarłych,(wymienione w Medyczne ninjutsu).A w walce,może ona także wyssać całą krew z przeciwnika,aż nie umrze.Może także przemienić wodę w krew.Tej techniki nie da się skopiować Sharingan'em.

Wygląd Edytuj

Ino yamanaka base by caelestisx-d42wfgw - Kopia - Kopia.png

Wygląd Kanari w Części I

Kanari ma długie,czarne włosy sięgające jej do połowy pleców.Ma także piękne,brązowe oczy i jasną karnację.W drugiej części jej włosy i karnacja stają się ciemniejsze.

Część I Edytuj

W części pierwszej Kanari ma na sobię granatową bluzkę do końca biustu z dużym dekoltem i szarymi detalami.Pod bluzką ma także ciemnoszarą podkoszulkę i granatowe spodnie do kolan.Ma także bandaż na prawym 

D7hewhs.png

Ubiór Kanari w Części II

nadgarstku,siatkę na prawej nodzę,buty ninja i opaskę.

Część II Edytuj

W drugiej części jej ubiór się całkowicie zmienia,tutaj dominuje czerń : 

Kanari ubrana jest w czarną bluzkę na ramiączkach,także z dekoltem,lecz tym razem jej biust zakrywa siatka i bandaż od lewego barku aż do końca biustu.Nosi także czarne leginsy i ciemnogranatową spudnicę.Kanari ma również czarne rękawiczki,a podspodem,siateczkę na ręce. A jej opaske ninja nosi jako pasek.Naturalnie ma też buty ninja. 

Dodatkowy ubiór Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki