FANDOM

Kamienna Trójka Iwy

Tsuchi team.PNG

Informacje o drużynie

Była to trzyosobowa drużyna, która walczyła podczas Pierwszej Wojny Shinobi, a w Drugiej jako płatni żołnierze-weterani. Walczyli oni między innymi z Drugim Kazekage, Madarą Uchiha, Kakuzu i Uzumim Uchiha podczas, której zginęli.

WalkiEdytuj

Z Drugim KazekageEdytuj

Podczas Pierwszej Wojny shinobi walczyli z Drugim Kazekage. Prawdopodobnie pokonali go, a ten wycofał się razem ze swoim wojskiem.

Z Madarą UchihaEdytuj

Podczas jednej z misji mieli eskortować ważnego urzędnika, jednak spotkali oni Uchiha Madarę, który wyzwał ich na pojedynek chcąc przetestować na nich swojego nowego Wiecznego Mangekyō Sharingana. Cała trójka została przez niego pokonana. Gurētsuchi stracił prawą rękę, Hitsuchi dostał licznych ran, a Bakutsuchi został połamany przez Susanoo. Madara darował im życie mówiąc im, aby powiedzieli o potędze klanu Uchiha reszcie świata. Podczas tej walki zdobyli wiele informacji na temat Sharingana co przydało się w późniejszej walce z Uzumim.

Z KakuzuEdytuj

Wiadomo, że walczyli z Kakuzu jednak wynik tej potyczki był nieznany.

Z Medō - ścieżką UzumiegoEdytuj

Zostali oni zatrudnieni przez Chitsuiego. Podczas tej walki wszyscy zginęli, jednak przed śmiercią Bakutsuchi zdołał przebić Medō swoją techniką wybuchu. Była to ich ostatnia walka.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię każdego z nich kończy się na "tsuchi" (skała)
  • Wszyscy posiadają Kekkei Genkai

Więcej z Fandomu

Losowa wiki