FANDOM

Kajiki Eji

Miecznik

Dane Osobowe

Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Klasyfikacja
“Szermierz ninja missing-nin” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
[[w:c:pl.naruto:Szermierz ninja

missing-nin|Szermierz Ninja missing-Nin]]

Przynależność
„Plik:Symbol Konoha.jpeg|20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Konohagakure Konohagakure” nie może być użyte jako nazwa strony.
20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/Konohagakure Konohagakure|Plik:symbol 20pxhttp://pl.naruto.wikia.com/wiki/konohagakure Konohagakure

Ranga

Rodzina

Typy Natury

Element Wiatru.svgUwolnienie Wiatru
Element Ognia.svgUwolnienie Ognia

Jutsu
Narzędzia
Kajiki Eji (Eji Kajiki) - missing-nin z Wioski Liścia. Chciał koniecznie zakończyć wojny na świecie i objąć dowództwo nad Krajem Ognia. Był doskonałym miecznikiem, prawdopodobnie najlepszym w Konohagakure. Zginął w ataku na kryjówkę Katana Ninja.

Przeszłość i Pierwsza Wojna ShinobiEdytuj

Kajiki urodził się pod koniec Ery Wielkich Wojen w nowo założonej wiosce liścia. Był członkiem klanu Eji specjalizującym się w kenjutsu. W dość młodym wieku musiał wyruszyć na wojnę. Jako, że był bardzo przydatny w walce w zwarciu i już na poziomie chūnina brał udziały w misjach wojennych rangi S i A. W czasie bitew i misji musiał dokonywać strasznych zbrodni, by chronić Wioskę Liścia. Pewnego razu dostał misję ochrony pana feudalnego Kraju Bagien i wykonywania jego poleceń. Jednym z nich było wybicie jego rodzeństwa, by nikt poza nim nie żądził krajem. Kajiki nie zgodził się. Daimyō bardzo się zdenerwował na niego i wynajął innych zabójców. Na członka klanu Eji było nałożone ogromne brzemię. Nie dość, że wiedział, iż lord feudalny chce zabić swoich braci do tego jeszcze dowiedział się, że przemyca on ninję Chmury na teren Kraju Ognia w zamian za pieniądze. Kajiki nie miał wyjścia, musiał go zabić. Najpierw nałożył na niego jakieś genjutsu, by nic nie wiedział, potem powiesił go na sznurku, by upozorować jego samobójstwo. Następnie ochronił rodzinę daimyō zabijając wynajętych zabójców, twierdząc, że miał takie zadanie. Na koniec wrócił do wioski, by poinformować Konohę o zbliżających się wrogach. Po wojnie został awansowany na rangę jōnina. Jednak Kajiki nie był z siebie zadowolony i nie chciał uczestniczyć w kolejnych wojnach.

Opuszczenie Wioski i Dołączenie do Katana NinjaEdytuj

Członek klanu Eji uciekł z wioski przed strachem kolejnej wojny. Po wielu latach tułania się po świecie spotkał w Kraju Wody Burēdo, Nibuiego, Yaibę i Shisuke, którzy chcieli by dołączył do ich rozwijającej się organizacji. Kajiki po długich namysłach zgodził się i odtąd pracował z nimi. Później stał się dowódcą Czwartego Oddziału Katany wraz z Fushoku i Getsuchim. Pojmali oni daimyō Kraju Ziemi i Trawy.

ŚmierćEdytuj

Kajiki został pokonany w ataku na kryjówkę Katany Ninja. Do ostatnich minut życia twierdził, że walczy w imię sprawiedliwości i pokoju. W końcu zginął przepraszając swoją wioskę za to, że jej nie chronił i od niej uciekł.

Wygląd i CharakterEdytuj

Eji

Umiejętności Kajikiego.

Kajiki był średniego wzrostu mężczyzną. Miał czarne włosy i oczy. Na plecach miał zawsze katanę. Kajiki był dość zimnym człowiekiem. Zwykle chodził zamyślony i rzadko okazywał swoje uczucia. Powodem tego była jego przeszłość, gdy musiał walczyć w wojnie.

UmiejętnościEdytuj

Jako członek Katana Ninja, Kajiki był na trzecim miejscu względem umiejętności w organizacji. (Po Burēdo i Yaibie.). Był doskonałym szermierzem i opanował techniki mieczowe stylu liścia. Posiadał dwa żywioły - Uwolnienie Wiatru i Ognia. Mimo , iż był świetny w zwarciu to posiadał techniki genjutsu co jest rzadkością i oznacza to, że miał duży
Ken kajiki

Kajiki po połączeniu z mieczem

potencjał.

Połączenie z MieczemEdytuj

Kajiki poznał technikę Hiden: Ken Setsuzoku, która pozwalała mu na połączenie się z mieczem. Gdy jej używał jego wygląd nie zmieniał się diametralnie jak i innych, jednak jego miecz stawał się większy i otrzymywał lekką zbroję. Podczas walki w Ken Setsuzoku zaś doznawał dosłownego szału co pokazywało jego ukryte instynkty do rzezi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki