FANDOM

Kai Ryuga

Kaiprof.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia 1 Październik
Wiek 15 lat
Grupa krwi A
Ogoniasta Bestia
Klasyfikacja Jinchūriki
Przynależność
„Konohagakure <br> Jūten (odszedł)” nie może być użyte jako nazwa strony.
[[w:c:pl.naruto:Konohagakure
Jūten (odszedł)|Konohagakure
Jūten (odszedł)]]
Klan Ryuga

Ranga

Rodzina

Typy Natury

Element Błyskawicy.svg.png Uwolnienie Błyskawicy
18px Uwolnienie Smoka

Unikalne cechy

  • Prawe oko piwne
    Lewe oko niebieskie
Jutsu
Narzędzia

Kai Ryuga (カイリュウガ, Ryuga Kai)- Shinobi z konochy o randze Jōnina. Założyciel i lider Jūten. Był niegdyś Niewolnikiem Góry Potęgi. Jinchuriki Ryugona.

HistoriaEdytuj

KaiYoung.jpg

Kai jako 9 latek

Kai urodził się w Klanie Ryugon. Już przed swoimi narodzinami był wybrany Jinchūrikim dla Ryugona. Mimo to był wychowywany w ciepłej i miłej atmosferze rodzinnej. Chłopiec był szczęśliwy. Mimo to jego szczęście nie trwało zbyt długo. W wieku 9 lat zmarła jego matka, a rok później wybuchła wojna domowa w Kraju Smoków.

Cała rodzina Kaia zginęła, a on sam został porwany do Góry Potęgi. Przeprowadzano na nim eksperymenty głównie w zakresie chakry. Stworzyli dla niego sztuczne oko (Zerokugan) dzięki któremu chłopak mógł panować nad swoją chakrą jeszcze doskonalej niż kto ktokolwiek inny. Mimo to eksperymentu uszkodziły całkowicie pamięć chłopcu. W wieku 11 lat Kai obudził się z dwu letniej śpiączki i uciekł z najniższego piętra Góry Potęgi.

Kai był bardzo zdezorientowany, nie pamiętał dosłownie niczego, mimo to cały czas wiedział, że musi uciec. Tydzień po ucieczce Kai zasłabł z powodu głodu. Gdy się obudził leżał przykryty kocami w ciepłym miejscu. Było to schronienie innych uciekinierów Góry Potęgi.

Kaispotyka.png

Kai spotyka przyszłych członków Jūten

Został nakarmiony przez dwie dziewczyny Asure i Lenę. Chłopak był trochę oszołomione, ale Daniel powiedział, że to tylko efekt zmęczenia i niech Kai dobrze wypocznie. Po tym Kai wysłuchał historii reszty grupy. Gdy zaczął opowiadać, że nie wie skąd pochodzi ani kim jest. Daniel pokazuje Kaiowi jego nieśmiertelnik i Kai dzięki temu dowiaduje się jak się nazywa. Postanawia dołączyć do uciekinierów i pomóc im w realizacji ich planów.

Założenie Jūten i ucieczka z Góry PotęgiEdytuj

Przez miesiąc młodzi uciekinierzy próbowali się wydostać z Góry Potęgi. Wkrótce Kai wpadł na pomysł zawiązania drużyny. W trakcie tego planowania zaatakował ich jeden ze strażników. Kai przeczuwając to zdejmuje bandaż z oka i uaktywnia Zerokugan pobierając chakrę od strażnika dzięki czemu pokonał go.

Po tym zdarzeniu Daniel spytał się Kaia jak on to zrobił, ten odpowiada na to, że była to siła instynktu oraz, że coś powiedziało mu co ma zrobić. Asura postanawia mianować przywódcą nowej grupy Kaia na co wszyscy się zgadzają.

WyglądEdytuj

Kai ma krótkie czarne włosy, które z tyłu są lekko przechylone w prawą stronę. Jego prawe oko jest piwne, a lewe niebieskie. Kai jest dość wysoki. Zazwyczaj ubiera się w ubrania czarne. Czyli czarna nie rozpinana bluza z długim rękawem, długie czarne spodnie i czarne buty bez palców. Do tego niebieski ochraniacz Konohy na czoło. Jako dziecko miał trochę dłuższe włosy, nosił czerwoną podkoszulkę na krótki rękaw i białe spodenki do kolan (wtedy jeszcze obydwie gałki oczne były piwne). Podczas pobytu na Górze Potęgi miał zabandażowane lewe oko.

CharakterEdytuj

Kai po końcu eksperymentów praktycznie całkowicie stracił pamięć i znajomość życia. Był rozkojarzony i jedyne co rozumiał to chęć zabawy. Gdy poznaje Daniela i Asurę, Kai zaczyna od nich się uczyć jak może się zachowywać i co ma robić. Nie mógł znieść niewoli i dlatego postanowił zebrać osoby, które uważają podobnie jak on. Drużyna składająca się z 15 osób zyskała japońską nazwę ulubionego słowa Kaia Jūten (Nadzieja). Kai jest uśmiechniętym i trochę zakręconym shinobi. W walce świetnie dogaduje się ze swoimi przyjaciółmi. Starał się być podobnym do Kakashiego, ale po rozmowie z Asurą, Kai zaczyna postępować zgodnie ze sobą. Kai mimo iż nie miał w sobie ogoniastej bestii trzymał w swoim ciele Ryūgona. Najpotężniejszego i ostatniego już Smoka. Kai nie uznawał to za przeszkodę mimo wszystko czuł się trochę dziwnie dlatego postanowił niegdyś pokonać Ryūgona.

Moce i UmiejętnościEdytuj

Kaizdolności.png

Wykres zdolności Kaia

Kai jest uznawany za jednego z najbardziej wszechstronnych shinobi. Oprócz niesamowitych zdolności Ninjutsu i Taijutsu dopełnia swoje techniki mocom Ryūgona oraz Ryūjutsu.

TaijutsuEdytuj

Kaitaijutsu.jpg

Taijutsu Kaia

Kai jest bardzo zwinnym, szybkim i dość silnym shinobim pod względem fizycznym. Często trenował z Danielem by zwiększyć swoje zdolności oraz znajomość sztuk walk. Kai studiował wiele technik. Wymyślił nawet własną technikę, którą pochwalił Lee, a mianowicie Smoczą Pieść Gniewu gdzie użytkownik bardzo szybkimi atakami naciera na przeciwnika.

Uzbrojenie i arsenał shinobiEdytuj

Kaibraonie.png

Kai i jego arsenał (bronie naładowane Raitonem).

Kai głównie lubi bronie o małych rozmiarach. Chłopak dba też o swoje uzbrojenie. W swoim arsenale posiada kilka kunai, które są jego ulubioną bronią. Stworzył technikę zwaną Piorunujący Gniew w której przyczepia do kunai linki i rzuca kunaiami w przeciwnika po czym ładuje linkę Raitonem tym samym nadając kunaiowi o wiele większą moc.

Mimo to w jego uzbrojeniu nie brakuje również shurikenów. Kai posługuje się nimi bardzo dobrze. Podczas rzucania potrafi nadać shurikenowi rotacje w lewo lub prawo.

Fūma Shuriken jest bronią której Kai zbytnio nie lubi ponieważ jest duża i nieporęczna. Co nie oznacz, że chłopak nie umie się nią posługiwać, wręcz przeciwnie Fūma Shuriken jest jedną z najniebezpieczniejszych broni z jakich potrafi korzystać Kai.

NinjutsuEdytuj

Transformacja NaturyEdytuj

Kaiinicjalna.png

Kai korzysta z Uwolnienia Błyskawicy

Kai panuje głównie nad Uwolnieniem Błyskawicy gdyż jest szybkie i skuteczne w walce. Często ładuje swoje bronie takimi technikami. Trenował u Kakashiego skuteczne techniki (typu Chidori).

Techniki Błyskawicy w wykonaniu Kaia są naprawdę imponujące. Potrafi stworzyć barierę z błyskawic jak i również używać ich jako napędu. Jego Uwolnienie Błyskawicy szczególnie się wzmocniło gdy opanował Ryū Mōdo.

Po pokonaniu Ryūgona i nauczeniu się wejścia w Tryb Smoczej Chakry, Kai potrafi używać Uwolnienia Ognia Ryugona, które jest owiele silniejsze i jest koloru karmazynowego.

CiekawostkiEdytuj

  • Kai to najmłodszy członek Jūten.
  • Nazwa Jūten to ulubione słowo Kaia.
  • Kai uwielbia walczyć jak i odpoczywać.

CytatyEdytuj

(o wolności) Wolność jest rzeczą, której nie da się odebrać nikomu, a nawet jeżeli się to komuś uda to ta wolność i tak powróci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki