FANDOM

Jirō Kokoroyomu

Manga

  • Czytający w Myślach

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Skorpiona.svg 13 listopada
Wiek
  • Część I: 12
  • Część II: 16
Wzrost
  • Część I: 139
    13.900 cm
  • Część II: 169
    16.900 cm
Waga
  • Część I: 44
    44 kg
  • Część II: 51
    51 kg
Grupa krwi AB
Kekkei Genkai Kansogan.png Kansōgan
Uwolnieniekleju.png Uwolnienie Kleju
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Drużyna Megumi
Klan Klan Kokoroyomu

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Unikalne cechy

  • posiada dwie pary rąk
Jutsu
Narzędzia

Jirō Kokoroyomu (心を読む次郎 , Kokoroyomu Jirō)- ninja z Wioski Liścia, członek Drużyny Megumi. Jest ostatnią osobą, która posiada Kansōgana.

Wygląd Edytuj

Jirō jest niskim ninja z błękitnymi oczyma. Jego włosy są koloru blond, które przysłaniają mu lekko niebieski ochraniacz. Ubiera się w zielony płaszcz z czarną podszewką i wcięciami. Sięga mu on prawie, że do stóp. Pod nim nosi szarą koszulkę i brązowe, długie spodnie. Na nogach ma czarne sandały.

Charakter Edytuj

Jirō jest cichą osobą o przyjaznym usposobieniu. Uwielbia spędzać czas ze swoimi przyjaciółmi, którzy są dla niego bardzo ważni. Często przebywa na świeżym powietrzu wśród natury, wyciszając się i medytując w ten sposób.

Umiejętności Edytuj

Taijutsu Edytuj

Czytający w Myślach jest bardzo biegły w taijutsu. Brak siły w swoich ciosach nadrabia przewidywaniem ruchów przeciwnika. Jirō rzadko kiedy używa dłoni w walce, między innymi dlatego, że boi się, iż ludzie zauważą jego dwie pary rąk i stanie się obiektem drwin.

Ninjutstu Edytuj

Ninja ten, w sztuce ninjutsu jest bardzo dobry, głównie dzięki możliwości wykonywania dwóch pieczęci naraz. Potrafi stosować podstawowe techniki Uwolnienia Ziemi i Uwolnienia Wody. Opanował on również techniki, które zwiększają wytrzymałość jego szaty i powodują, że z jej wcięć wyrastają ostrza.

Kekkei Genkai Edytuj

Kansōgan Edytuj

Jirō, dzięki swojemu dōjutsu, jest w stanie czytać w myślach przeciwnika. Wystarczy, że spojrzy mu w oczy, kiedy będzie miał aktywnego Kansōgana. Umiejętność ta, pozwala mu na umiejętne unikanie ataków wroga i wydobywanie informacji.

Uwolnienie Kleju Edytuj

To Kekkei Genkai, Kokoroyomu używa do ograniczenia ruchu przeciwnika. Po wykonaniu pieczęci obiema parami rąk, wystrzeliwuje z ust masy kleju, które kieruje zazwyczaj w stopy swojego celu. Jeżeli uda mu się to zrobić, zajmuje się resztą ciała, aby uniemożliwić jakikolwiek ruch wroga.

Historia Edytuj

Keta: Opowiadanie

Ciekawostki Edytuj

  • Jirō, początkowo miał się nazywać Jugo, jednak to imię za bardzo kojarzy się z Jūgo, członkiem grupy Taka.
  • nazwa klanu Kokoroyomu została stworzona przez połączenie słów: "Kokoro o yomu" co oznacza "czytać umysł".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki